american chopper the series

Started by jeroen_B, April 24, 2004, 23:02:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ruud2

FXSTB = nighttrain   zwart uiteraard  :P
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

bmateijsen


ruud2

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

ruud2

zaterdag 6/11 op discovery de nieuwe series !!  lachu
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Harry HT

Jammer alleen dat wij de serie niet in HDTV kwaliteit kunnen ontvangen  :-\
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

ruud2

de nieuwe series: weer een hoog pieeeep gehalte
vader tegen zoon Mickey, geklungel met ijzer buigen en ene Rick die wel een vakman is
Pa Teutel krijgt het niet eens voor elkaar een deel zo uit de verpakking gemonteerd (met hamer) te krijgen, ROFLOL  ;D ;D
vermakelijk echter heeft nog minder  te maken met chopperbouw dan de vorige series!
nb. er staan wel wat andere bikes binnen  en bekende onderdelen op de schappen , maar daar zoeft de camera
snel overheen.

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

bmateijsen

Ik vond het stukje metaalbewerking toch wel weer erg mooi... Zeker die kerel die het logo in achter spatbord heeft gemaakt. Verder.. echt oldschool, met een sissy bar van gedraaid staal...  ::)

ruud2

in ER staan wat foto's van deze bike , maar het eindresultaat van het logo ziet er toch wel wat anders uit, de wachttoren links van het hoofd zit er nl. wel in ......en wit geperforeerd staal achter het gat.
erg gechophisticeerd () hebben ze het logo er gewoon uitgebrand....nou dat zal wel de nodige nabewerking gehad hebben!
ik zit al te wachten op devolgende scheld kanonnade....... ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

bmateijsen

#33
Zijn die foto's ook op het internet geplaatst?? Heb hem al gevonden...

Vind het eindresultaat van dat achterspatbord toch wel erg mooi...

Groet Bjorn

ruud2

zout nie wete
als ik vandaag wat tijd over heb(....)  ga ik eens op hun site kijken.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

bmateijsen


ruud2

ik heb er alleen geen geluid bij ( geen speakers)
old school ........ik ga verder niet twisten over smaak ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

bmateijsen

Erg old school zelfs... Vind hem als totale chopper dus niet mooi, maar er zitten wel gave details op. Spuitwerk trouwens van Justin op de tank is wederom vakwerk, en vind de kleine details in de voorvork ook vreselijk stoer...  8)

ruud2

wordt allemaal uitbesteed......veel leuker om zelf te doen.
over voorvorken : in Helmond zit een bedrijfje (naam...?) die voorvoken bouwt met ingebouwde remleidingen!
da's knapper dan een goudkleurig logootje op een zwarte kroonplaat.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.