american chopper the series

Started by jeroen_B, April 24, 2004, 23:02:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroen_B

Iemand die deze serie ook volgt op discovery channel ?
http://dsc.discovery.com/fansites/amchopper/amchopper.html


In deze serie zie je echt de meest wrede choppers. Mooier als deze bikes worden ze niet gebouwd. Er om heen een real life docu over de familie die het bedrijf runt die de choppers bouwd.  Heel vermakelijk om te zien.

Vraag me af of deze serie op dvd komt want dan wil ik hem hebben!

MarcoV

Ik heb hem vorig jaar in de VS 3 weken gevolgd, hier vergeet ik steeds te kijken  :-[

Vond het een leuke serie om te zien, die choppers zijn inderdaad onnavolgbaar. En als pa dan dapper naar buiten gaat om een motorfiets van 100.000 dollar even te testen in de sneeuw...eindeloos  ;D

Marco

jeroen_B

Of er pleuren 2 bikes van de motorliften op 1 dag ;D
Pa niet blij ;D
De bike van afgelopen vrijdag moest 150.000 dollar gaan opleveren  :o

Op discovery.com staat wel iets over dvd,s maar als ik op de link klik krijg ik een scherm te zien dat je alleen vanuit de USA kan bestellen. Op de nederlandse discovery site staat geen info over de dvd,s van deze serie

jeroen



PaulB.

Hi,

Kijken hier altijd naar deze geweldige serie.
Elke vrijdagavond om 23.00 gaat de tv hier op discovery.
Geweldige motoren gebouwd door een supercoole familie,vooral pa is O0

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

Scarp

leuke show inderdaad ... altijd ruzie tussen vader en zoon. Geschreeuw enzo.

B.J.

Ik kijk het ook altijd! Eerst topgear dan ff half uurtje zappen en dan discovery!

bartm

Het zijn wel perfectionisten, ik hoop voor hun dat ze nooit het Ht virus onder hun leden krijgen.
dan is het hek van de dam!

Bart
Sony DVP-NS900V, B&W600 S2, Infocus X1 , Beamax M serie  
Vincent SAV-C2, Vincent SAV P200, that's it

jeroen_B

weet iemand of de serie op dvd te krijgen is ?

VlisChris

Quote from: Scarp on April 25, 2004, 18:09:21
leuke show inderdaad ... altijd ruzie tussen vader en zoon. Geschreeuw enzo.

Dat vind ik nou juist het enige nadeel aan de show. Tis zo ontzettend voorspelbaar. Mogen ze er wel wat uitlaten wat mij betreft.
Maar het is leuk om te volgen :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Lynxxx

Ook erg gave serie op Discovery: RIDES.

In deze tv serie besteedt men aandacht aan een aantal bizarre garage/tuning bedrijven die nogal brute autootjes bouwen.
Enkele weken geleden was Rad Rides aan de beurt. Die hadden een '32 Ford hotrod vierwielaandrijving gegeven en een motorblok waarmee ze 0-100 in 2.6 seconden haalden :)


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

jeroen_B

wanneer word rides uitgezonden ?

B.J.

Quote from: Lynxxx on April 26, 2004, 08:37:59
Ook erg gave serie op Discovery: RIDES.

In deze tv serie besteedt men aandacht aan een aantal bizarre garage/tuning bedrijven die nogal brute autootjes bouwen.
Enkele weken geleden was Rad Rides aan de beurt. Die hadden een '32 Ford hotrod vierwielaandrijving gegeven en een motorblok waarmee ze 0-100 in 2.6 seconden haalden :)

WOOOOOT.  Dan word je echt hard in je stoel geduwd (denk ik)

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jeroen.

Rides word iedere zondag uitgezonden om 15:00 uur. en nog een keer door de week 's avonds , maar daar weet ik ff geen tijd van.

Geweldig programma, afgelopen zondag hebben ze de nieuwe Shelby Cobra gebouwd.  O0

ACis een pracht programma, alleen werken bij OCC is wat anders ;D

Jinsu

Hoi,

Ach het is altijd op tijd klaar, mja Paulie heeft nogal iets van "in der Ruhe liegt die Kraft" ;D . De goedkoopste chopper ligt momenteel bij $46000 en dan nog hopen dat hij de APK komt >:D .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

B.J.

Die bedragen die je soms hoort zou ik er niet snel voor over hebben. Die race achtige kostte $150.000  :o

Tube-freak

Ik vind Paul Senior wel cool.   Hij voert geen bal uit en loopt de hele dag maar iedereen uit te schelden.
Paul Junior is ook cool,  die gozer levert echt vakwerk af, en dan nog heeft ie elke keer ruzie met zijn vader.

Wel coole bikes hebben ze.  Ik heb de serie een tijdje gevolgt, maar op gegeven moment kwamen er veel herhalingen dus toen ben ik er mee gestopt het te volgen.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

ruud2

van alle gebouwde bikes uit de serie zijn al modelletjes te koop 1:10 en 1:18
echt amerikaans ,een beetje (zacht gezegd) protserig

echt mooie bikes bouwt : www.walz-hardcore-cycles.com
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

bmateijsen

Wel cool.... die andere bikes, maar wel heel veel van hetzelfde..

ruud2

#19
cool ....ja , clean (uit designoogpunt) en daar gaat  het toch om?
heeft een heel hoog "hebben" gehalte ,de walz bikes danwel te verstaan
maarja, dan wordt de huiskamer zo vol ( zie mijn avatar)
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Tube-freak

ik vond de bikes van Jesse James ook wel stoer.  De verre familie van de revolver held uit het wilde westen.
Je kan wel zien dat her rebelse en het wilde in zijn bloed zit. 

Dit was ook een blauwe maandag te zien op Discovery channel, maar blijkbaar waren de heren niet braaf genoeg, dus hebben ze het van de buis gehaald.

http://www.westcoastchoppers.com

Leuk detail zijn de Jesse James kogels op sommiges bikes. Leuke hint naar zijn verre familie (Zullen hoplijk geen echte kogels zijn).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

ruud2

#21
er is ook een docu geweest over het bouwen van en chopper, american style , op discovery
gewonnen door Paul Yaffe geloof ik. (Paul Yaffe: chopperbouwer en parts)

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

bmateijsen

Ik kan niet precie zien wat er op je avatar staat.... enlighten me?  8)

ruud2

#23
voor de HD staat de violator,
overwintert binnen.. ;D ;D
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

bmateijsen

Fatboy?? Persoonlijk ben ik nog steeds verliefd op de electra glide... Maar ik heb 2 linker handen als het op motoren en sleutelen aankomt...

Groet Bjorn