What happened to Wyrewizard Spellbinder (speakerkabel) ?

Started by hifiman, December 27, 2017, 22:52:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Ik dacht ik kijk effe wat de Wyrewizard Spellbinder speakerkabel per meter kost, maar ik kan het dus gewoon nergens vinden. Is deze kabel niet meer leverbaar?

Ik heb deze kabel voor mijn surround speakers en wilde even kijken wat een metertje of 30 zou kosten voor mijn toekomstige Atmos plafond speakers.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

hifiman

Quote from: VlisChris on December 27, 2017, 23:01:53
https://www.hifi.nl/tweedehands/10022760/Ruim-20-meter-Nordost-Wyrewizard-Spellbinder-speakerkabel.html

Alvast 1 speaker die je aan kunt sluiten :D
Toch niet  :police:

3 losse stukken Nordost Wyrewizard Spellbinder.
1 van 5,40 meter, 1 van 7,85 meter en 1 van 7,60 meter. Totale lengte ruim 20 meter

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

MaxxMark

Liep tegen hetzelfde probleem met mijn ruimte aan. Kon er geen eenduidig antwoord op vinden waarom ze er niet meer zijn. Ik ben uiteindelijk op aanraden van BB&G in mn main channels gegaan voor Linn K20 en heb voor mn Atmos (height) kanalen mn oude wyrewizards hergebruikt.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

bmateijsen

Quote from: hifiman on December 27, 2017, 22:52:42
Ik dacht ik kijk effe wat de Wyrewizard Spellbinder speakerkabel per meter kost, maar ik kan het dus gewoon nergens vinden. Is deze kabel niet meer leverbaar?

Ik heb deze kabel voor mijn surround speakers en wilde even kijken wat een metertje of 30 zou kosten voor mijn toekomstige Atmos plafond speakers.

Wij hebben nog wel veel meters Superflatline van Nordost liggen, die allemaal uit onze demo home-cinema kwam. Maar Wyrewizard zelf heb ik niet meer liggen.

hifiman

Quote from: bmateijsen on December 28, 2017, 12:00:52
Wij hebben nog wel veel meters Superflatline van Nordost liggen, die allemaal uit onze demo home-cinema kwam. Maar Wyrewizard zelf heb ik niet meer liggen.
Ik stuur je even een PM.

TornadoGo

Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX