onduidelijke ad-scroll Böhmer Audio

Started by solitaire, December 26, 2017, 12:22:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

solitaire

In de ad-scroll bovenaan de home-page van HTf zit een ad van http://bohmeraudio.nl/. Wanneer je daar op klikt kom je echter al tijden op http://www.mooiergeluid.nl/, een site die a/ leeg is en b/ niet doorlinkt naar of zelfs maar een naamsvermelding heeft voor bohmeraudio. Ga je dan zelf eens zoeken naar bohmeraudio is daar geen enkele link naar of vermelding van mooiergeluid.

What's up ? Er zal vast betaald worden voor dit reclame blokje, en da's leuk, maar als het de forummer / klant-in-spé alleen verwondering oplevert wat is dan verder de meerwaarde voor het forum (er is nauwelijks meerwaarde voor de reclame-eigenaar, maar dat is zijn/haar pakje aan) ?



soli


edit/ scherpe toontje eraf gehaald want dat was niet de bedoeling
Hinterm Horizont geht's weiter.

J.A.F._Doorhof

Ik krijg gewoon een logo van hun waarop staat dat hun site in aanbouw is.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

solitaire

hun = bohmeraudio (naamsvermelding op ad-scroll) of mooiergeluid (site naam achter ad-link) ?

Maar goed, het is hun pakkie an natuurlijk, maar op mij komt het telkens verwarrend over (niet wat je wilt van een ad, lijkt me).




soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

VlisChris

Ik kom zelfs op hun gewone site terecht.
Goed, grafisch kun je er een mening over hebben. Maar, wel op bohmeraudio.nl
Geen mooiergeluid.nl Geen lege site.

Toch vreemd dat drie mensen drie sites te zien krijgen :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

solitaire

?

dit is wat ik krijg als ik op de ad-scroll klik

WYSWIYG: het is een statische pagina zonder links
Hinterm Horizont geht's weiter.

Sjettepet

ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

chansig

Ik zie helemaal geen ads. Ook een goede oplossing.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

VlisChris

Aha.

Ik zit zelf niet op te letten. Ik klikte gewoon op je link bohmeraudio enz En dan kom ik wel op de site uit.
Met de banner (wat gaat die overigens tergend langzaam als je op een link zit te wachten :D) kom ik ook uit op mooiergeluid.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

solitaire

Haha, als je op een specifieke advertentie zit te wachten gaat het idd laaaangzaaaaam :yawnee:

Maar zoals jij verwachtte dat het zou gaan denk ik dat het zou moeten gaan: klik op de Böhmer Audio banner-ad en kom uit op de Böhmer Audio site. Is de mooiergeluid site klaar, kan je altijd nog de banner-ad daar laten uitkomen (maar dan zou ik de banner-ad ook Mooier Geluid noemen ...).



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.