Ik moet toegeven dat ik steeds enthousiaster wordt over de Homey (pro). Qua Domotica heb ik nu alles wel werkend.
Heb al een tijdje problemen met mijn WTW-unit (niet voldoende koelen, terwijl dat wel goed heeft gewerkt).
[EDIT] met koelen bedoel ik onbehandelde lucht van buitenaf de ruimte in blazen mbv de bypass optie (zonder dat deze door de warmtewisselaar gaat)

De monteur kan niet achterhalen wat het probleem is. Volgens hem is dit normaal... (alles lijkt te werken), maar ik geloof dat niet.
Om e.e.a. te kunnen testen heb ik nu een experimentje lopen, waarbij ik 5 temperatuur sensoren via zigbee met de Homey heb gekoppeld.
1 op de luister plek, 1 in de luchtinvoer van buiten in de WTW, 1 in de luchtuitvoer naar buiten vanaf de WTW, 1 in de luchtinvoer naar de ruimte en 1 in de luchtuitvoer uit de ruimte

Afhankelijk van het experiment laat ik per tijdseenheid data loggen en die kan ik of via Homey Insights bekijken, maar ook exporteren naar Excel.
Hoop volgende week precies te weten hoe de WTW-unit reageert op bepaalde handelingen en aan te kunnen tonen wat er niet goed gaat en waar dat aan ligt

Groeten, Jan