De grote Home@The Movies/Cinedream garage sale !!!!

Started by home@the movies, January 8, 2018, 20:57:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Jullie kennen het wel, na jarenlang verkoop verzamel je een hoop zaken waarvan je ondertussen bijna niet meer weet dat je ze nog had staan.

Daar moeten we dus dringend van af en dus organiseren we een grote garage sale  ;)

Een massa producten zullen we aanbieden op onze event lokactie in Wijnegem, en los van leuke koopjes is het uiteraard alweer een unieke gelegenheid om weer wat bekende en minder bekend gezichten tegen het Homer Cinema lijf te lopen en een bij een hapje en drankje bij te kletsen.

Nieuwe nog ingepakte spullen, open box items die op een beurs of elders even zijn gebruikt, ex demo materiaal uit onze verschillende demo ruimtes, toestellen van klanten die te koop staan enz enz.
Luidsperkers, Blu ray spelers, receivers, projectieschermen, projectoren, stereo audio spullen, Home Cinema zetels, anamorphe voorzetlenzen, hoofdtelefoons, CD spelers, Home Cinema gadgets, butt kicker, de lijst is eindeloos lang maar geweldig koopjes zitter er zeker tussen.
Alle zaken zullen ter plaatse opgesteld staan, de projectoren zijn werkend en allen voorzien van een nieuwe lamp en calibratie, deze zullen ook werkend te zien zijn in onze projectie ruimtes.
We zijn een lijst aan het opstellen met alle spullen maar voor de duidelijkheid, we gaan in eerste instantie niets hier op het forum aanbieden. De bedoeling is om de spullen te komen bekijken en op te halen in Antwerpen, omdat het over zoveel zaken gaat is het onmogelijk om hier op het forum te gaan onderhandelen dat gaat ;

1) onoverzichtelijk worden
2) te tijdrovend omdat ik dan continu het topic in de gaten moet houden

Plaats van het gebeuren;

Wijnegem Event center
Bijkhoevelaan
Wijnegem Antwerpen

De data zijn ;

27 en 28 Januari, met de mogelijkheid dat de laatste dag eventueel weg gaat vallen afhankelijk van wat er nog aan te bieden valt.



home@the movies

Hi Iedereen,

Bij deze de eerste lijst van producten voor onze garage sale, er zijn hier en daar nog wat zaken waar de juiste specs moeten worden bij vermeld maar dat doe ik vandaag of morgen nog.
Verder zullen er vermoedelijk ook nog wat zaken bijkomen.

N=Nieuw product in de doos
D=Ex demo, in de meeste gevallen met doos, en met garantie
T= Tweedehands

De projectoren komen allemaal met een nieuw gestoken lamp en ISF calibratie.

Zoals eerder gemeld is de lijst dusdanig lang dat we hier geen verkoop gaan doen, ook voor vragen allerhande komen jullie best langs dit weekend.
De producten zullen allemaal opgesteld staan, de projectoren allemaal werkend te bekijken enz.

Een unieke kans om mooie koopjes te doen, en zoals dat hoort bij een garage sale af en too eventueel nog wat van de prijzen af te dingen  ;) ;) ;D ;D ;D

reza

Super tof Werner!
Mooie lijst met spullen ook, jammer dat ik moet werken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

home@the movies

Quote from: reza on January 22, 2018, 12:38:28
Super tof Werner!
Mooie lijst met spullen ook, jammer dat ik moet werken.

Ja het is een hele lijst geworden, en er gaat hier en daar nog wel iets bijkomen, de meeste belangrijke zaken staan er nu wel op denk ik.

home@the movies

Even een belangrijke aanpassing, ik zag dat er nog aangekondigd stond dat we starten op Vrijdag met de garage sale, dat klopt echter niet, de data zijn;

Zaterdag 27 Jan.
Zondag 28 Jan.

Excuses voor het misverstand

home@the movies

RS35 is ondertussen verkocht, er komt er echter wel eentje terug binnen in ongeveer 2 weken.
Ook de Epson 3500 is weg ondertussen.