Demo event Sony VW760 en NAD/ARCAM Dirac room correctie

Started by home@the movies, December 12, 2017, 08:15:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

#25
Quote from: donaldk on February  8, 2018, 16:21:41
Net een demo gezien van de 760 op een vijf meter breed scherm, maar dan een stapje hogere arraying processing  niet dirac, maar optimizer.

Waar heb je die dan op 5 meter breed gezien op de ISE? de demo van Sony met de 760 op de ISE was op een 4m breed scherm en dat was in HDR echt wel niet licht genoeg.

donaldk

De bekende Harmon/JBL box in het midden van hal 1. Ik vond hem zonder HDR al te donker. Maar ja ik vond de 35K ANSI lumens NEC mooi niveau voor 5 Meter breed scherm.

Adeo Screens is de Italiaanse distributeur en eigenaar van Screen Research(?) het gebruikte scherm.

Waar had Sony die 4m HDR demo dan?

jantje112

Quote from: donaldk on February  8, 2018, 16:21:41
Net een demo gezien van de 760 op een vijf meter breed scherm, maar dan een stapje hogere arraying processing  niet dirac, maar optimizer.

Gelukkig is er nog hoop :) het duurt nog wel tot de nieuwe winter :) voordat ik moet beslissen, dus kom maar op met al die laser(s) en 2e handsjes

home@the movies

Quote from: donaldk on February 10, 2018, 01:00:45
De bekende Harmon/JBL box in het midden van hal 1. Ik vond hem zonder HDR al te donker. Maar ja ik vond de 35K ANSI lumens NEC mooi niveau voor 5 Meter breed scherm.

Adeo Screens is de Italiaanse distributeur en eigenaar van Screen Research(?) het gebruikte scherm.

Waar had Sony die 4m HDR demo dan?

Adeo Screens is Pools hé, niet Italiaans ;-)

donaldk

Dan was het een ander. De presentator was van JBL. Scherm van Screen Research, Amerikaanse merk van Adeo. Maar er was ook een JBL distributor bij betrokken, naam weet ik niet precies.