4K projector demo - Emmeloord - 10-12-2017

Started by Endemic, December 11, 2017, 23:48:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Endemic

Afgelopen zondag was er een demo bij Frank en Annewiek in Emmeloord waar ik aanwezig ben geweest, er was welgeteld 1 andere geinteresseerde aanwezig. Frank vertelde dat hij meer aanmeldingen had ontvangen dan twee... 

Wat voor mij natuurlijk wel handig was want ik had veel vragen want mijn huidige projector (Hitachi PJ-TX100) is al 12 jaar oud en ik hoorde allerlei termen voorbij komen die ik nooit eerder hoorde, even doorvragen heeft veel verduidelijkt in ieder geval.

Er zijn drie apparaten getoond, een Epson, een Sony en een, vergeten blijkbaar. Voor mij waren de beelden bijzonder mooi dar ik een 720P projector gewend ben, de andere bezoeker had meer ervaring met recente apparatuur en wist er duidelijk meer vanaf als ondergetekende :)

Wat ik in ieder geval leuk vond was om Annewiek en Frank eens in het echt te ontmoeten en ook even te kletsen na de demo over andere zaken, waaronder toekomstbestendige huizen voorzien van voorzieningen om off-grid te kunnen leven en ook nog electrische auto's.
Marantz SR6009, Denon DP 3000 / van den Hul kabels, Rotel RCD991 / MIT-kabels, Xanadu AW-18AL, C-10, AW-7AL / Audio Research kabels (fronts only),  Zelfbouw sub 2 * 10", Sony 4K projector