Ultimate Home-Cinema show bij BB&G Hilversum - Sony VW760, JBL Synthesis, D-Box

Started by bmateijsen, December 10, 2017, 11:56:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen


Tijdens de Ultimate home-cinema dag op zaterdag 23 december bij Beter Beeld & Geluid Hilversum nemen wij je mee in de wereld van de laatste films en toffe muziek concerten met onze referentie bioscoop en trekken we alle techniek uit de kast!

JBL Synthesis home-cinema met Sony 4K VW760 projectie en D-Box
Geluid komt van het JBL Synthesis systeem met 2 x 18" subwoofers, Trinnov Altitude32 voorversterker in samenwerking met Kaleidescape 4K systeem en Oppo 203 4K player. Het beeld zal door de nieuwste Sony VW760 laser projector worden geprojecteerd en natuurlijk zetten we voor de ultieme beleving ook de D-Box stoelen in voor een optimale beleving van D-Box motion!

We werken op deze dag in tijdslots van 1 uur (start vanaf 10:00 uur), waarbij we 2 stoelen iedere sessie beschikbaar hebben. Indien gewenst kunnen er klapstoelen worden bijgezet, maar mail dan even naar info@beterbeeldengeluid.nl

Boek je tickets op Ultimate Home-cinema dag

Raymond187

QuoteGeluid komt van het JBL Synthesis systeem met 2 x 18" subwoofers, Trinnov Altitude32 voorversterker in samenwerking met Kaleidescape 4K systeem en Oppo 203 4K player. Het beeld zal door de nieuwste Sony VW760 laser projector worden geprojecteerd
:wub: :wub:

Het scherm is van Stewart?

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch


bmateijsen

Laatste tickets via eventbrite zijn er nog.... 8)

zaterdag 23 december 2017 14:00
zaterdag 23 december 2017 15:00
zaterdag 23 december 2017 16:00

Zijn nog beschikbaar...!

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

bmateijsen


blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey


bmateijsen


MLCinema

Ik kom ook met Skyfox. Zin in[emoji41].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

blue-eyes

Leuk..... Understatement. Genoten, leuk een vriend mee te nemen en wat te laten proeven. Als je dan toch proeft direct maar goed :)


Thx mannen! Size matters! Homogeniteit ook! De stoelen, niet altijd leuk, maar wanneer toegepast vanuit user view: super!
Hans Zimmer BD, gaaf!

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MaxxMark

Quote from: Blue-Eyes on December 23, 2017, 18:08:15
Leuk..... Understatement. Genoten, leuk een vriend mee te nemen en wat te laten proeven. Als je dan toch proeft direct maar goed :)


Thx mannen! Size matters! Homogeniteit ook! De stoelen, niet altijd leuk, maar wanneer toegepast vanuit user view: super!
Hans Zimmer BD, gaaf!


Zeer zeker gaaf! Een hele kleine opmerking die ik op de BD had was dat hij uiteindelijk toch is afgemixed voor thuisgebruik. Het uitzonderlijke en bizarre wat hij in de opvoering van het concert deed is op de BD heel erg ingetogen (grote kans omdat ze bang waren dat thuissystemen het niet aan zouden kunnen).

Verder een mooie BD om te demo-en hoe Atmos een live-event goed weet te benaderen!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Marco66

Vanmiddag ook samen met mijn vriendin een mooie demo mogen meemaken.
Mannen, bedankt voor de gastvrije ontvangst en 1 ding weten we nu zeker dat er een ht ruimte gaat komen in het nieuwe huis 😄

Prachtige ruimte met mooie apparatuur en die Sony 760 tovert een prachtig plaatje op het scherm.
Ook nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar de devialet phantom te luisteren, wat gaan die dingen ongehoord laag voor deze relatief kleine kasten!
Was erg leuk en tot een volgende keer,

Marco en Marjolein
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

bmateijsen

Quote from: Kamidioblitz on December 18, 2017, 22:25:10
Ik kom ook met Skyfox. Zin in[emoji41].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik dacht vanochtend al, ontzettend bekend gezicht, maar kon het niet direct plaatsen ;). Nu wel!
Leuk dat jullie er waren!

bmateijsen

Quote from: Blue-Eyes on December 23, 2017, 18:08:15
Leuk..... Understatement. Genoten, leuk een vriend mee te nemen en wat te laten proeven. Als je dan toch proeft direct maar goed :)


Thx mannen! Size matters! Homogeniteit ook! De stoelen, niet altijd leuk, maar wanneer toegepast vanuit user view: super!
Hans Zimmer BD, gaaf!



8). Leuk dat jullie er waren!

bmateijsen

Quote from: Marco66 on December 23, 2017, 18:32:55
Vanmiddag ook samen met mijn vriendin een mooie demo mogen meemaken.
Mannen, bedankt voor de gastvrije ontvangst en 1 ding weten we nu zeker dat er een ht ruimte gaat komen in het nieuwe huis 😄

Prachtige ruimte met mooie apparatuur en die Sony 760 tovert een prachtig plaatje op het scherm.
Ook nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar de devialet phantom te luisteren, wat gaan die dingen ongehoord laag voor deze relatief kleine kasten!
Was erg leuk en tot een volgende keer,

Marco en Marjolein

Goed om te horen! Leuk dat ook jullie er waren!

Masterkale

Quote from: MaxxMark on December 23, 2017, 18:20:01
Zeer zeker gaaf! Een hele kleine opmerking die ik op de BD had was dat hij uiteindelijk toch is afgemixed voor thuisgebruik. Het uitzonderlijke en bizarre wat hij in de opvoering van het concert deed is op de BD heel erg ingetogen (grote kans omdat ze bang waren dat thuissystemen het niet aan zouden kunnen).

Verder een mooie BD om te demo-en hoe Atmos een live-event goed weet te benaderen!

Deze blu-ray heb ik ook aan de tand gevoeld. Alleen de top van de top kan deze disk goed neerzetten.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

Teejoo


Masterkale

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

blue-eyes

Quote from: Marco66 on December 23, 2017, 18:32:55
Vanmiddag ook samen met mijn vriendin een mooie demo mogen meemaken.
Mannen, bedankt voor de gastvrije ontvangst en 1 ding weten we nu zeker dat er een ht ruimte gaat komen in het nieuwe huis 😄

Prachtige ruimte met mooie apparatuur en die Sony 760 tovert een prachtig plaatje op het scherm.
Ook nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar de devialet phantom te luisteren, wat gaan die dingen ongehoord laag voor deze relatief kleine kasten!
Was erg leuk en tot een volgende keer,

Marco en Marjolein

Jij was van 3 tot 4 denk ik ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch


Masterkale

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey