Waarschuwing gekregen

Started by ArjanK1981, December 5, 2017, 20:49:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Richard70…

Quote from: ArjanK1981 on December  9, 2017, 12:40:50
Haha! Gelukkig lijkt het erop dat er ook personen op dit forum zijn die meer in mijn straatje passen [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nog 1 post verwijderd :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

chansig

Nou nog 1.....en dan kan je los.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Zou wel lachen zijn als dit topic wordt verwijderd, zakt zijn post count weer flink terug!

chansig

Of dat hij nu gewoon helemaal niet meer post.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Richard70…

Quote from: Contour on December  9, 2017, 12:54:19
Zou wel lachen zijn als dit topic wordt verwijderd, zakt zijn post count weer flink terug!

Dat zou een beetje zielig zijn, iemand met een beetje gevoel voor humor ziet hier toch wel de aardigheid van.
Volgens mij maken de mods zich er ook niet echt druk om.
Het zijn meestal de wannabeeamod types die lopen te blazen :devil:
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Richard70…

Quote from: chansig on December  9, 2017, 12:59:24
Of dat hij nu gewoon helemaal niet meer post.

Gr. Hans
Ja, of verkocht via marktplaats :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

chansig

Dat zou dan een mooie 50e post zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ArjanK1981

[emoji512][emoji512][emoji512] 50!

Maar, zoals ik eerder al zei, de cd-speler staat niet, ik herhaal: niet, te koop [emoji12]
Dit topic verwijderen zou enerzijds wel erg grappig zijn [emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Richard70…

Quote from: ArjanK1981 on December  9, 2017, 13:23:23
[emoji512][emoji512][emoji512] 50!

Maar, zoals ik eerder al zei, de cd-speler staat niet, ik herhaal: niet, te koop [emoji12]
Dit topic verwijderen zou enerzijds wel erg grappig zijn [emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zou echt een stel gebruikte onderbroeken tekoop zetten :D
Maar gefeliciteerd . Nog een paar Posts en je bent forever adicted :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

morca

Quote from: chansig on December  9, 2017, 11:56:22
Pfff....wat doe je moeilijk zeg. Volgens mij is dit topic alleen nog open omdat het ergens een grappige kwinkslag kreeg. Jammer genoeg wordt deze gemist en wordt het alsnog een plastopic.

Gr. Hans
Nee hoor ik doe niet moeilijk.
Jij ook niet .
Maar de ts maakt het zich moeilijk zo imo.

Quote from: ArjanK1981 on December  9, 2017, 12:36:09
Valt wel mee. Als het maar onderbouwd is. En dat mis ik soms (understatement) [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Alles is onderbouwd.
Je overtreedt met dit topic al een regel.
De mods zijn in de kerstsfeer denk ik.
Anders was ie allang dicht en jij even langszij

Je onderbouwd zelf juist niks anders dan ..ja maar ik vind dit.
En zo werkt het hier niet.
Regels al gelezen???
Quote from: rdebruin on December  9, 2017, 13:18:19
Dat zou een beetje zielig zijn, iemand met een beetje gevoel voor humor ziet hier toch wel de aardigheid van.
Volgens mij maken de mods zich er ook niet echt druk om.
Het zijn meestal de wannabeeamod types die lopen te blazen :devil:
Ik wil geen mod zijn iig dat weet ik wel  ;)

chansig

Mijn werk zit erop...Arjan kan zijn vraag gaan posten. Wel in het juiste stukje van de marktsectie...anders!!!!!

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ArjanK1981

Quote from: chansig on December  9, 2017, 14:13:53
Mijn werk zit erop...Arjan kan zijn vraag gaan posten. Wel in het juiste stukje van de marktsectie...anders!!!!!

Gr. Hans
[emoji4] het topic mag op slot! Dan krijg ik die meldingen van kwoaie reaguurders ook niet meer [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Richard70…

Quote from: ArjanK1981 on December  9, 2017, 14:15:53
[emoji4] het topic mag op slot! Dan krijg ik die meldingen van kwoaie reaguurders ook niet meer [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kun je zelf, slotje onderaan
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Staaled

Eerst nog even "***VERKOCHT***" posten. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Kan je een topic wat jezelf opent, ook weer zelf sluiten ?

Is toch alleen in de marktsector ? Of staat dat in de regels ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ArjanK1981

Quote from: chansig on December  9, 2017, 16:21:30
Of staat dat in de regels ?
[emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk