Waarschuwing gekregen

Started by ArjanK1981, December 5, 2017, 20:49:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Fijner is als je een showcase opent, met foto's ed...krijg je ook reacties etc.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ArjanK1981

Ik zal er eens over nadenken.
Voor de geïnteresseerden:

- Musical Fidelity A3.5 geïntegreerde versterker
- Musical Fidelity A3.5 CD-speler
- Argon Audio Streamer 2
- B&W CM9 S2


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

chansig

Dat verdient echt een foto...de tonnetjes van MF ooit gehad..leuk en mooi spul.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ArjanK1981

Als het meubel opgeruimd is, zal ik een foto posten. Je kunt nu door de kabels, handleidingen en andere rommel de apparatuur niet zien [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Siddartha

Quote from: ArjanK1981 on December  6, 2017, 14:05:44
Ik zal er eens over nadenken.
Voor de geïnteresseerden:

- Musical Fidelity A3.5 geïntegreerde versterker
- Musical Fidelity A3.5 CD-speler
- Argon Audio Streamer 2
- B&W CM9 S2


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Die cd speler, dat is wel een mooi ding... verkoop je die niet?

:D
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

ArjanK1981

Quote from: Siddartha on December  6, 2017, 15:00:19
Die cd speler, dat is wel een mooi ding... verkoop je die niet?

:D
Nou, het toeval wil dat ik dat overweeg. Ik weet alleen niet precies wat zo'n apparaat precies waard is. Maarrr, die vraag stel ik hier expliciet niet. Voor je het weet is je topic weg [emoji4]
Als ik over de 50 posts ben, zal ik het op de juiste plek vragen. Tot die tijd is ie dan ook niet te koop.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

chansig

 :D

Hier worden randjes van grenzen opgezocht op een zeer humorvolle manier. Tenminste ik heb een glimlach op mijn gezicht.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ArjanK1981

Quote from: chansig on December  6, 2017, 15:06:03
:D

Hier worden randjes van grenzen opgezocht op een zeer humorvolle manier. Tenminste ik heb een glimlach op mijn gezicht.

Gr. Hans
[emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Richi

Quote from: chansig on December  6, 2017, 15:06:03
:D

Hier worden randjes van grenzen opgezocht op een zeer humorvolle manier. Tenminste ik heb een glimlach op mijn gezicht.

Gr. Hans
Vind het ook wel grappig om eerlijk te zijn.  :hehe:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Kwabbernoot

Nog eventjes volhouden in dit draadje en je bent bij de 50 posts. Moet gaan lukken als Chansig zich ermee bemoeit.  8)

Groeten...

chansig

Ik had gehoopt dat mijn hulp onopgemerkt zou blijven.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot


J.A.F._Doorhof

Sinds 2004 lid en dan niet weten hoe het forum werkt.... FOEI....
Voorstraf -50 posts :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

morca

Quote from: ArjanK1981 on December  6, 2017, 15:04:54
Nou, het toeval wil dat ik dat overweeg. Ik weet alleen niet precies wat zo'n apparaat precies waard is. Maarrr, die vraag stel ik hier expliciet niet. Voor je het weet is je topic weg [emoji4]
Als ik over de 50 posts ben, zal ik het op de juiste plek vragen. Tot die tijd is ie dan ook niet te koop.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat laatste
Fantastische opmerking  :clapping:

ArjanK1981

Quote from: J.A.F._Doorhof on December  6, 2017, 16:47:52
Sinds 2004 lid en dan niet weten hoe het forum werkt.... FOEI....
Voorstraf -50 posts :D
Dan moet ik hier de boel maar flink vol spammen om dat te compenseren [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Roksan

Quote from: J.A.F._Doorhof on December  6, 2017, 16:47:52
Sinds 2004 lid en dan niet weten hoe het forum werkt.... FOEI....
Voorstraf -50 posts :D

Hadden we die regels in 2004 dan ook al? Of zijn pas later de regeltjes gewijzigd?
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

J.A.F._Doorhof

Zijn later gekomen dus dat hebben die mensen meegemaakt ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


Multimediaknaller

De teugeltjes eens wat laten vieren, meer bezoekers (laagdrempelig) en de sponsoren die zo ook wat meer bezoekers trekken  :)

ArjanK1981

Quote from: Bierbraker on December  7, 2017, 04:44:05
De teugeltjes eens wat laten vieren, meer bezoekers (laagdrempelig) en de sponsoren die zo ook wat meer bezoekers trekken  :)
Helemaal mee eens.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Remi

Kan er niet een soort van intake toets voor het forum gemaakt worden waarbij de kandidaat een bepaalde score MOET halen?
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

Raphie

je bedoelt onder een IQ van 140 ben je niet welkom?
JBL PRX Power!

luuk123456

Quote from: Raphie on December  7, 2017, 08:39:09
je bedoelt onder een IQ van 140 ben je niet welkom?
Dan kan ik bij deze alvast uitloggen

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

blue-eyes

Quote from: Raphie on December  7, 2017, 08:39:09
je bedoelt onder een IQ van 140 ben je niet welkom?

Dan hebben we geen beheer meer :D :P  :tongue2:

Dus hoog IQ voor de gebruikers, hoog EQ voor de MODS  :P



p.s. Nu maar hopen dat ze tegen een grap kunnen en een hoog EQ hebben lol
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Even voor de duidelijkheid
Regels zijn er gekomen naar aanleiding van het forum zelf.

Even uitleggen voor mensen met een iq onder de 100
GEEN regels voor de markt=wild groei aan advertenties van niet actieve leden of mensen die alleen maar registreren voor de verkoop.

Lezen kan iedereen.
50 posts heeft nagenoeg iedereen die actief mee doet.

We verkopen hier gevoelige apparatuur. Je wilt dan een zekere mate van ons kent ons. Tenminste dat was ons verteld door het overgrote deel van het forum.

Daarnaast is het natuurlijk vreemd dat 6 maanden geleden er word gesmeekt om een strenger forum beleidt en nu weer om minder.

Het frappante is dat het dan niet gaat om discussies die uit de hand lopen maar om iemand die nog geen 50 posts heeft?

Handiger voor de sponsoren ?
Lijkt me toch niet.
Dan kan iedereen die wat te koop heeft en niets met het forum te maken heeft zijn spullen aanbieden. Lijkt me juist nadelig voor de sponsoren.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"