Apple iPhone bug 2 Dec.

Started by Raphie, December 2, 2017, 14:43:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Diverse Apple devices hebben sinds vandaag last van een spinning wheel op een zwarte achtergrond. Apple heeft erkend dat dit een bug is en heft IOS 11.2 uitgebracht om dit op te lossen. dus zie je om de zoveel seconden een zwart scherm met een wit wiel, restoren helpt niet, alleen een software update.

Een problem, de software update kan niet worden geinstalleerd zo lang dit gebeurt, je MOET alle notificaties eerst uitzetten om de installatie succesvol te kunnen afronden.
JBL PRX Power!

LocoJ

Had hier gisteren idd ook last van. Erg vreemd, is me nog nooit gebeurd met een iPhone. Eerst restore gedaan, hielp idd niet. Daarna nog een keer alleen software update en voilà, probleem verholpen. Kwam volgens mij omdat Apple 4 uur (!) na de eerste meldingen een software update uitbracht om o.a. dit te verhelpen. Gekke is wel dat het een grote software is die ze dus niet in 4 uur hebben gemaakt ;)
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

CineSmurf

Brakke update deze. Sinds versie 11 doet mijn iPad (air 2) ook raar. Regelmatig ben ik de dock kwijt. Gelukkig helpt aan en uitzetten hierbij, maar wel een vreemde bug.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

VlisChris

Sowieso bevalt IOS11 mij bijzonder slecht.
Mijn iPhone 7 en iPad Pro 9.7 hebben de mafste foutmeldingen of errors.

Hopelijk komt 12 maar snel uit. En die mag heel veel beter worden. Want hier krijg ik geen premium gevoel van :(
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LocoJ

The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0