HELP HET FORUM !!!!!

Started by J.A.F._Doorhof, December 1, 2017, 09:55:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Aangezien Jeroen na jarenlang trouwe dienst andere dingen gaat doen zoeken we met "spoed" iemand die zijn taken wil/kan overnenem.

Voornaamste is dat hij/zij verstand heeft van de structuur van SMF en de database.
Is het veel werk?
Niet echt, soms moeten er wat kleine dingen aangepast worden, soms is het iets meer werk.
Sowieso betalen we bij grotere klussen een vergoeding natuurlijk.
Kleine dingetjes is vaak voor een technische man letterlijk een paar minuten werk.

Het forum loopt op zich goed, en zover ik weet zijn er geen verborgen gebreken, we willen dat alleen wel zo houden.
Dus als je er verstand van hebt, mail me dan even op [email protected]
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lucky.L

Quote from: J.A.F._Doorhof on December  1, 2017, 09:55:23


Het forum loopt op zich goed, en zover ik weet zijn er geen verborgen gebreken, we willen dat alleen wel zo houden.
Dus als je er verstand van hebt, mail me dan even op [email protected]
Behalve vanmorgen dan, lag er tussen 6 en 7 uit!

Gr. Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

zijn er meer hier op het forum die elke minuut een email krijgen van een topic dat ze in de gaten houden

had er deze morgen 365 van het topic    
Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

wordt er helemaal gek van
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

chansig

 :D

Kan je volgens mij uitschakelen in je instellingen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raymen

#6
Nope
Al geprobeerd
Notificatie uit gezet of er moet nog een instelling zijn dat ik niet weet
De meldingen zijn ook steeds van dezelfde reactie
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

Ik ben bezig met de mail.
En we hebben een ticket daarvoor uitstaan.
Jeroen keek daar altijd direct naar. ik moet dit nu zelf doen en ben niet zo bekend met smf als Jeroen.

Zover ik kan zien staat alles goed in de settings. Dus ik heb geen idee waar dit wegkomt
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

Nou vrees dat je nu helemaal geen meldingen meer krijgt.
Maar beter dan 100.

Als iemand iemand weet die verstand van smf heeft laat die aub contact met me opnemen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

Dat hoop ik ook.
Zal toch wel.iemand hier rond lopen met smf kennis
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Zie mijn andere opmerking: zet dit vooral en zeker ook even uit op een tweakers.net

Daar zitten nog meer computer-mensen dan hier.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ejorne


J.A.F._Doorhof

Vreemde is dat ik nu wel notificaties binnen krijg.
Heb alleen de mail que aangepast
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Ik zie dat ik toch niet had gemeld, vannacht of gisteravond had ik weer de bekende 50s smf errors.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

503 je kunt niet posts ophalen in de database. Geen SMF verbinding of error naar de database.

solitaire

heb ik nog nooit gehad, deze database-fout ...




soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Ik veel voor de verhuizing. Tijdje na de verhuizing begon het ook weer af en toe weer fouten te geven, SMF error. Nu had ik opgelet en zag ik dat het en 503 fout was, dat is toegang geweigerd door server.