Waarom worden nu opeens zoveel Classé SSP-800 Verkocht?

Started by Roeland, November 29, 2017, 20:12:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roeland

Waarom regent het Classé SSP-800's?

Wat is hiervan de reden?

Valkyrie

Inderdaad opvallend, maar waarschijnlijk omdat men wil upgraden naar 4K en de nieuwste audio-formaten. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Zweitse


Roeland

We kunnen wel suggereren, maar alleen de verkopers kunnen dit beantwoorden.

Draai al jaren met een merk dat niet meer produceerd, als iets goed is waarom vervangen?


aan de moderator;
Toppie Kjelt dat je een nieuw topic aanmaakt ipv de post delete
Ik zal mijn vraag voortaan iets anders stellen in een verkooptopic

Tinus_

Rebuilding my HT

Fox

Inderdaad speculatie, en ongeduld en de upgraderitus  :D

Velen willens wsl inderdaad 4K en de nieuwe audioformaten.
En Classe heeft in het verleden gespeculeerd op upgrades, maar die blijven uit tot dat het bericht kwam
dat Classe ging stoppen  :unhappy:

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr  :google:

Classé has not closed.

However, we have stopped development on the Delta Series to ensure that the products deliver the experience people have come to expect from Classé Audio and Bowers & Wilkins. We will continue to sell Sigma Series products, and our customer service and support have not been effected. Please let me know if you have any questions.

Regarding Craig's line (Theatermax) about "the Asian company in California that bought..." he needs to get his facts straight.

Regards,

Patrick Butler
B&W Group North America
http://www.avsforum.com/forum/86-ultra-hi-end-ht-gear-20-000/2900217-classe-audio-has-closed.html 

Dus geen Delta producten of een SSP-800 MKIIxxx meer en noodzaak om te wachten.

Audiofiel

Speculeren is echt iets voor een forum. Classé is inderdaad niet failliet. Overigens kan de laatste versie wel 4K doorgeven, alleen dan maximaal tot 30 fps.

De SSP-800 staat naar mijn idee niet vaker te koop dan 2 jaar geleden. Of 3 jaar geleden. Misschien let de topicstarter er nu meer op.

Ook al eens gedacht dat andere redenen voor verkoop kunnen zijn dan het niet voldoen van een product? In mijn geval ben ik aan het downgraden. Ik heb zelfs mijn Omega Pre III al te koop gezet. Ik gebruik hem simpelweg te weinig om voor mijzelf de grote investering nog langer te kunnen verantwoorden. ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Roeland

Bedankt voor de reactie!

Dit merk staat al jaren onder mijn aandacht, net zoals chord, krell en B&W. 3x classe ssp 800 te koop in 2 maanden op 1 forum is gewoon bijzonder.

fasteddie

Misschien worden ze wel weer meer waard door al deze onrust ::)....kopen dus en zie het als een investering...

Sirius666

Quote from: Roeland on December  2, 2017, 13:14:48
Bedankt voor de reactie!

Dit merk staat al jaren onder mijn aandacht, net zoals chord, krell en B&W. 3x classe ssp 800 te koop in 2 maanden op 1 forum is gewoon bijzonder.

Kan ook kuddegedrag zijn. Profiteren van het 'momentum'.