Avengers: Infinity War Trailer

Started by rijstfj, November 29, 2017, 17:08:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rijstfj


Erik

Trailer ziet er weer vet uit laat maar komen
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

hdnoob

Leuk nog een half jaartje :)

Ben benieuwd aan welke kant Loki staat met zijn kubusje.

patsijb


Raymond187

Infinity wars is Thanos VS alle superhelden.

Die andere is ook gaaf tegen de Beyonder  :thumbs-up:

Zymotic


Ian G

De kaartjes zijn gekocht. Dolby Cinema Eindhoven here we come... heb er zin in  :headbanging:

smokeintheface

Erg benieuwd naar deze....hopelijk valt hij niet tegen...

Erik

Quote from: Ian G on March 18, 2018, 22:40:57
De kaartjes zijn gekocht. Dolby Cinema Eindhoven here we come... heb er zin in  :headbanging:
dat is toch nog een dikke maand weg of hebben ze een preview?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Flavio

Ik ga vannacht om 0.01u in CineCity Vlissingen kijken. Ik ben erg benieuwd want ik heb nog geen enkele review gelezen.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Erik

#11
Vette film maar iets een lange zit met 2,5 uur.
Ik heb gekozen voor gewoon 2D dit keer en geen spijt van gehad. Beeld scherp, goede kleuren en 3d of Dolby digital  geen seconde gemist.
Einde zal wel even wennen zijn voor veel mensen.

Kleine tip blijf de aftiteling volledig uitzitten duurt even maar dan volgt er nog een interessante verrassing.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Erik

#13
Quote from: Dynky on April 26, 2018, 18:50:48
je bedoelt wslk de aftiteling?  ;D
hehe idd, maar meteen even aangepast  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Fox

#14
ik sla deze over, een beetje Marvel moe  :(  :yawnee:

Martijnst1990

Quote from: Fox on April 27, 2018, 12:57:40
ik sla deze over, een beetje Marvel moe  :(  :yawnee:
Dacht dat ik de enige was :P Toen ik dat hier binnen m'n vriendengroep zei werd ik voor gek verklaard. Dus toch maar voor de gezelligheid mee gegaan, maar betrapte me er gewoon op dat ik in slaap zat te vallen..
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Kwabbernoot

Bijzonder. Ik heb hem gisteren gezien en ik heb mij prima vermaakt. Op naar deel twee.
Voor mij toch wel de beste Vergelders film en waarschijnlijk zelfs wel de beste Marvel film. Misschien dat ik Guardians of the Galaxy (I) nog net iets beter/leuker vond.
Een 8,5 voor mij.

i2Paq

Quote from: Kwabbernoot on May  2, 2018, 08:52:40
Bijzonder. Ik heb hem gisteren gezien en ik heb mij prima vermaakt. Op naar deel twee.
Voor mij toch wel de beste Vergelders film en waarschijnlijk zelfs wel de beste Marvel film. Misschien dat ik Guardians of the Galaxy (I) nog net iets beter/leuker vond.
Een 8,5 voor mij.

Ik ga zaterdag naar de Vue in Hilversum. De meesten met wie ik ga hebben hem al 3x of meer gezien. Eentje zelfs al voor de officiële vertoning in Nederland.

Zelf heb ik niets met Marvel Comics etc. maar inderdaad lijkt mij deze film enorm leuk en net als jij vindt ik Guardians of the Galaxy (I) super.

De aangekondigde Ant Man and The Wasp ziet er in de trailer ook vet genoeg uit om er naar uit te kijken.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

RonG

Ik vond het een van de beste Marvel films, echt super.
Als je hierbij in slaap valt heb je m.i. helemaal niks met dit genre ;)

advr

Wij hebben ook van begin tot einde genoten. Geen moment van verveling.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

muziek

 Een zeer goeie Marvel film, eerste kwartier is subliem.

Raymond187

Quote from: RonG on May  2, 2018, 09:40:58
Als je hierbij in slaap valt heb je m.i. helemaal niks met dit genre ;)
ZIjn weer de kijkers die het warm krijgen van the sound of music  :clapping:

Fox

Quote from: RonG on May  2, 2018, 09:40:58
Ik vond het een van de beste Marvel films, echt super.
Als je hierbij in slaap valt heb je m.i. helemaal niks met dit genre ;)

Ik vind het genre wel aardig, maar niet meer om naar de bios voor te gaan.
Want het is allemaal meer van het zelfde, een soort Super Big Mac.
Aft en toe leuk, maar liever een echte smaakvolle burger.

Ik zie hem wel een keer op BD.

Kwabbernoot

Nou ben ik wel benieuwd wat bij jou dan voorbeelden van de "smaakvolle burgers" in filmwereld zijn.

Groeten...

Raymen

Ik denk dat hij de big mac burger bedoeld kwabbenoot
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld