Marco’s zoektocht door Audioland

Started by Marco66, November 29, 2017, 09:39:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

HuubF

Roon Rock server, Sonore OpticalRendu, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Carrol

Beterschap Marco,hoop voor jou dat je snel weer de oude bent...
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

Tabcam

Quote from: Marco66 on October 15, 2020, 11:51:43
Helaas ben ook ik slachtoffer vh corona virus geworden.
Gister positieve uitslag. Begonnen bij vrouw van collega en nu zijn er vd 7 teamleden er 4 positief getest.
Marjolein gaat zaterdag testen.

Heb serieus vervelende klachten en is een naar virus, al drie dagen koorts en alles doet zeer.
Vooral luchtwegen en longen.
Nu verplicht binnen blijven maar dat is niet zo moeilijk gezien de klachten, hopelijk blijft vriendin gespaard maar zal lastig zijn denk.
Bijzonder vervelend en veel sterkte gewenst! Hopelijk blijft het bij koorts, als je hoestklachten erbij krijgt kunnen die lang aanhouden. Hersteltijd verschilt nogal per persoon dus trek er ruim de tijd voor uit, dan valt het minder tegen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Marco66

Quote from: TabCam on October 15, 2020, 19:40:49
Bijzonder vervelend en veel sterkte gewenst! Hopelijk blijft het bij koorts, als je hoestklachten erbij krijgt kunnen die lang aanhouden. Hersteltijd verschilt nogal per persoon dus trek er ruim de tijd voor uit, dan valt het minder tegen.

Helaas niet, hoesten zere longen/borst en spierpijn en duizelingen.
Koorts is na drie dagen wel gezakt vandaag, vriendin begint ook met hoesten helaas. Die moet as zaterdag een test doen.
Zal id weer tijd vergen om de oude te worden denk maar moeten we maar afwachten.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Tabcam

Quote from: Marco66 on October 15, 2020, 20:55:16
Helaas niet, hoesten zere longen/borst en spierpijn en duizelingen.
Koorts is na drie dagen wel gezakt vandaag, vriendin begint ook met hoesten helaas. Die moet as zaterdag een test doen.
Zal id weer tijd vergen om de oude te worden denk maar moeten we maar afwachten.
Ai, heeft bij mij zeker twee maanden gekost en langer als ik soort van snellere uitputting meeneem. Weet nog steeds niet 100% zeker of t Covid19 was, was begin Maart toen er weinig getest werd. Mijn vriendin was er veel sneller klaar mee, maar die is ook jonger :P.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

JGvH

Heel veel sterkte en beterschap en hopelijk ben je snel weer de oude.

naish123


Jean Sibelius

Hoe is het nu met jou en Marjolein? Al weer aan de beterende hand?
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Marco66

Hoi,

zit nu op dag tien en heb 8 dagen verhoging gehad.
Nu aan de betere hand maar longen zijn nog pijnlijk en ben kortademig en conditie is nul.
Marjolein heeft gelukkig mildere klachten en en bijna geen last vd luchtwegen, die knapt al aardig op.
Nog lange weg te gaan tot volledig herstel vrees ik, eerst maar beter worden en proberen weer wat uurtjes op het werk te kunnen maken volgend week hopelijk.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Ralf67

Heftig, maar mooi dat het iets beter gaat.

Sterkte

Tabcam

Quote from: Marco66 on October 22, 2020, 19:42:50
Hoi,

zit nu op dag tien en heb 8 dagen verhoging gehad.
Nu aan de betere hand maar longen zijn nog pijnlijk en ben kortademig en conditie is nul.
Marjolein heeft gelukkig mildere klachten en en bijna geen last vd luchtwegen, die knapt al aardig op.
Nog lange weg te gaan tot volledig herstel vrees ik, eerst maar beter worden en proberen weer wat uurtjes op het werk te kunnen maken volgend week hopelijk.
Goed om te horen en hou rekening met tijdelijke terugvallen. Zou de eerste weken thuis blijven maar weet natuurlijk niet wat voor werk je doet. Overschat jezelf in ieder geval niet en heel veel sterkte met je herstel.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

MechanicalAnimal

Vervelend te lezen marco, heel veel beterschap gewenst in elk geval voor jullie beide.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Carrol

Goed om te lezen dat t weer de goede kant op gaat.
Net corona achter de rug, één dag koorts en wat spierpijn, behalve dat m'n smaak weg is voel ik nu prima.Morgen mag ik weer naar buiten... sterkte verder Marco..
Nuprime IDA 16 versterker
Dac: Topping E30  XTZ99.36 flf
Audiolab 6000 CDT transport  JKE Prefer MGK226
HP computer Rel R 218 Cd Hull Clearwater

chansig

Ook vanaf de andere kant van de rivier: Sterkte...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Marco66

Vanmorgen weer verhoging en benauwd en hoesten, nu maar huisarts gebeld. Ben nu al 11 dagen verder.
Komt straks even kijken.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

JGvH

Balen Marco, wens je veel sterkte met t herstel, en hopelijk kun je wel een heel klein beetje  van muziek genieten

Tabcam

Quote from: Marco66 on October 23, 2020, 12:57:01
Vanmorgen weer verhoging en benauwd en hoesten, nu maar huisarts gebeld. Ben nu al 11 dagen verder.
Komt straks even kijken.
Het is een gemeen virus, het blijft er langer zitten dan de echte griep. Die komt heel soms weer een tweede keer terug, Covid19  lijkt dat erg veel vaker te doen :nopompom:. Een soort van langzaamaan dempende golf waar je telkens meer en minder last van hebt. Sterkte en hoop dat het snel beter wordt!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Marco66

Omdat we toch binnen moeten blijven gister even Roger Waters - Us and Them opgezet.
Prachtig kwa beeld en de atmos effecten zijn ongelofelijk mooi bij dit concert, aanrader.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Ralf67

Daar heb je nu helaas alle tijd voor.

Wel schitterende opname in elk geval.

Richi

Quote from: Marco66 on October 24, 2020, 10:03:22
Omdat we toch binnen moeten blijven gister even Roger Waters - Us and Them opgezet.
Prachtig kwa beeld en de atmos effecten zijn ongelofelijk mooi bij dit concert, aanrader.
Goede tip, zet ik nu ook aan. Beterschap Marco!
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Marco66

Nu 4 weekjes aan het luisteren naar de Advance Paris A7.
Is best een mooie en goede versterker en gebruiksgemak is dik in orde maar......

de muziek pakt mij niet en is niet zo strak en sprankelend als ik had met digitale versterking op mijn monitoren.
Dus nu bezig met andere versterker, stay tuned.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Marco66

#1247
Nog steeds thuis door de corona, nu al 4 weken en conditie is echt nul.
Ieg genoeg tijd om uitgebreid te zoeken naar een opvolger voor de Advance Paris A7.

Na heel veel zeer positieve reviews gelezen te hebben werd ik steeds enthousiaster voor deze mooie amp.
Versterker, zeer goede streamer en geen ingangen dus luidsprekers er aan en spelen.
Signaal blijft tot de uitgangen volledig digitaal en de app schijnt ook erg goed te zijn en Roon endpoint en spotify connect. Als de Lumin app net zo fijn werkt als Roon kan deze wellicht zelfs vervallen.
En kwa looks erg mooi en minimalistisch.

Het gaat om de Lumin M1





Erg benieuwd wat deze kleine amp gaat brengen, verwacht er veel van.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

naish123

Mooi ding. Heb je 'm al besteld?

Ik ben heel benieuwd hoe dit klinkt!

Marco66

Quote from: naish123 on November  3, 2020, 16:49:36
Mooi ding. Heb je 'm al besteld?

Ik ben heel benieuwd hoe dit klinkt!

Yup, donderdag binnen.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch