Justice League

Started by Erik, November 27, 2017, 20:36:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Eindelijk weer een film die echt de moeite waard is.
Gezien in den Haag Imax 3D die heeft een enorm scherm waardoor je nog meer in de film getrokken wordt. Vergeleken daarmee is onze "City" toch een oubollige bioscoop. Beeld was vanzelfsprekend geweldig, scherp gestoken en kleuren helder en sprankelend.
Verhaal verveelde geen seconde. Goede opbouw en de eerste film dit jaar waarvan ik zeg deze film is echt de moeite waard.
Dit is een actie film zoals imho een actiefilm hoort te zijn. Veel actie, niet teveel geleuter of andere afleiding die afbreuk doet. Eigenlijk niks slecht kunnen vinden aan deze film.
Cijfer een 10.

https://youtu.be/3cxixDgHUYw
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik1977

Klinkt veelbelovend! Een 10 zelfs.. van de week maar even heen.

Erik

Quote from: Erik1977 on November 27, 2017, 21:29:45
Klinkt veelbelovend! Een 10 zelfs.. van de week maar even heen.
Kan natuurlijk voor een ander anders zijn, maar ik heb echt elke seconde genoten van elk aspect van de film.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MLCinema

Ik ga vanavond naar Imax. Ben benieuwd!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

squeek

Persoonlijk vond ik deze toch wel de minste van de hele dc universe hoor. Ik stoorde me enorm aan de weggeshopte snor van Henri Cavill om te beginnen en de josh whedon aanpassingen. Als je zack Snyder zijn films gezien hebt dan merk je in deze film erg goed waar josh whedon heeft gemonteerd. Verhaal is afgezaagd, zoveelste god achtig wezen dat de aarde wilt vernietigen en veel te veel cg ondersteunt met slappe dialogen en te gemaakte humor. Ik denk dat ze bij warner bros echt de verkeerde richting zijn ingeslagen na man of steel. Ze willen veel te snel het succes van the avengers hebben zonder eerst een grondige opbouw van karakters.die films komen losjes tussendoor en vult de gaten niet echt op. Je merkt het ook aan de boxoffice dat niet iedereen er op zit te wachten.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Madhouse

Heb je wel Justice League gezien? Ik deel je mening absuluut niet. Ik vond de film te gek al merk je wel dat er heel erg in geknipt is en kan niet wachten op de 50min langer versie op Blu Ray. Het enige waar ik me aan gestoord heb is de manier waarop The Flash rende...  :blink:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

MLCinema

Leuke film. Wel 13 in een dozijn qua verhaal. Ook verdienen de characters nog verdieping. Moet Wonder Woman nog zien overigens. Zeker niet onaardig! 7,5.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Madhouse

Wonder Woman is zeker de moeite waard, deel 2 komt ook. De rest van de karakters krijgt ook een eigen film.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

hdnoob

Ik lees hier dat Joss Whedon er een hand in heeft, dat merk je dan altijd wel. Ik zal het dan wel wel leuke film vinden maar begrijp ook dat anderen het dan minder kunnen vinden.

Remi

#9
Ben benieuwd, de kritiek op Joss Whedon is mij nog niet eerder opgevallen.
Eigenlijk met Firefly heeft de man zich bij mij onsterfelijk gemaakt  :worship:
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380