We zijn over. Nu Julie hulp nodig

Started by J.A.F._Doorhof, November 27, 2017, 15:36:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

solitaire

Als ik vanuit 'ongelezen berichten' kies voor 'Canton reference K9 , outstanding voor het geld !' dan krijg ik een pagina met daarop 'Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken'.


? ? ?



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Kjelt

Quote from: solitaire on December  3, 2017, 21:01:59
Als ik vanuit 'ongelezen berichten' kies voor 'Canton reference K9 , outstanding voor het geld !' dan krijg ik een pagina met daarop 'Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken'.
? ? ?
soli
TS had gevraagd topic te sluiten, alleen doen we dat eigenlijk niet met topics die in een normaal board staan (buiten de markt om dan).
Dus had ik het topic naar het admin gedeelte verplaatst, maar inmiddels terug gezet, topic is dus wel gesloten op verzoek van TS.

Staat dus los van de move  ;)

solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.

Erik

Niet echt een nieuw probleem het oude forum had dit ook. Maar dit is het enige forum waar ik op elke bladzijde flink moet inzoomen om het te kunnen lezen. Lijkt standaard wel 1/10 ten opzichte van mijn andere fora. Weet niet of ik enige ben maar kan er geen groter lettertype worden gekozen?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kjelt

Onder welk OS?
Ik heb er geen last van bij iOS en bij Win10 kun je zelf de zoom instellen.

Erik

Quote from: Kjelt on December  5, 2017, 22:57:29
Onder welk OS?
Ik heb er geen last van bij iOS en bij Win10 kun je zelf de zoom instellen.
Op mijn mobiel Android dus 7 zat ook al in de vorige OS'en. Oh dat is apart ik werk al jaren met Opera als browser dat werkt prima maar is een stuk krachtiger dan chrome. Maar net getest met Chrome als browser en dan ziet het er wel goed uit  :nopompom:
Dat wordt vrees ik chrome gebruiken voor deze site. Denk niet dat jullie kunnen zien waar dit door zou kunnen komen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kjelt

Is ook niet iets dat we er aan kunnen doen.
De software is van SMF en die zouden moeten zorgen dat het bijna overal op werkt.
Enigste dat wij kunnen doen is zirgen dat we de laatste versies steeds draaien.

Erik

Quote from: Kjelt on December  6, 2017, 19:36:20
Is ook niet iets dat we er aan kunnen doen.
De software is van SMF en die zouden moeten zorgen dat het bijna overal op werkt.
Enigste dat wij kunnen doen is zirgen dat we de laatste versies steeds draaien.
Oke ik weet in ieder geval nu dat het niet aan jullie software ligt wat ik eerst dacht anders zou chrome ook onleesbaar zijn.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

modde239


Kanariepiet

Hier duurt het sinds de overgang soms uren eer de mails van een topic reply waar ik een notify op heb of een PM binnenkomen, eerder was dat vrijwel direct.
Getest op ander forum en die mail is er dan binnen paar minuten.

J.A.F._Doorhof

Mails moeten aankomen aangezien in principe alles goed staat.
Aangezien Jeroen net in de verhuizing is gestopt moet ik nu alles zelf doen en heb weinig tot geen verstand van smf.

Ik zoek dus nog steeds iemand die ons daar af en toe mee wil helpen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Mails zouden nu sneller aan moeten komen, ben er net even mee bezig geweest.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RalphH

Ik krijg ze sinds de middag nu niet meer binnen merk ik. Komt dot door de aanpassing?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


Dirk

Quote from: RalphH on December 18, 2017, 19:38:00
Ik krijg ze sinds de middag nu niet meer binnen merk ik. Komt dot door de aanpassing?
ik heb sinds vanmiddag (toen viel het me iig voor 't eerst op) geen enkele mail meer gehad, ondanks meerdere posts in m'n eigen topics of in andere waar ik de notificatie van heb aan staan.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

RalphH

Heb overigens als test voor 1 topic notificatie een keer uit- en aangezet. Dit heeft niet geholpen.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

J.A.F._Doorhof

Vreemd.
Pm krijgen we hier nagenoeg direct een melding van binnen op de mail.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Mensen die geen mails krijgen is dit toevalig een Microsoft account zoals Outlook, hotmail of live ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

Als het goed is moet je bij een nieuwe pm.direct een mail krijgen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 18, 2017, 23:17:27
Mensen die geen mails krijgen is dit toevalig een Microsoft account zoals Outlook, hotmail of live ?
nope
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

Vreemd.
Krijg je wel mail als je een pm krijgt?
Check ook eens je spam folder aub
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ejorne

Het oude blijkt later vaak ineens niet zo slecht te zijn...  :-X  :unsure:

J.A.F._Doorhof

Je weet niet half waar je over praat :)
Als Jeroen er niet ineens mee had gestopt had er niets aan de hand geweest die lost dit in een paar minuten op.

Niet erg redelijk als je je realiseert hoeveel werk en geld.erin gaat zitten om.het forum beter te laten draaien
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"