Kabelgoot voor in de muur.

Started by Perfectionist, November 26, 2017, 17:24:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Perfectionist

Heeft iemand een tip voor een kabelgoot die in de muur kan worden verzonken? Doel Plasma of OLED aansluiten dus diverse hdmi kabels en stroomkabel.
Een beter forum begint bij jezelf.

jslaman

Hier loopt een standaard Pvc buis door de muur voor die toepassing.

Rowdy

Zou 2 PVC buizen in de muur doen. Eén 19 mm buis voor de voeding en één minimaal 25 mm buis met voor gebogen bochten voor de andere kabels.

Markless

Aannemers plaatsen vaak 32mm of 40mm afvoerbuis in de muur, dit is prima geschikt voor voeding- en signaalkabels én goedkoop.

Rowdy

Zou de voedingskabel apart leggen van de andere kabels. Dit om storingen tegen te gaan.

Siddartha

Quote from: Markless on November 27, 2017, 09:30:45
Aannemers plaatsen vaak 32mm of 40mm afvoerbuis in de muur, dit is prima geschikt voor voeding- en signaalkabels én goedkoop.

Dit is wel slim, aangezien je ook een connector erdoor moet kunnen krijgen...
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

ArjanK1981

Bij mij zit er een rechthoekig stuk luchtkanaal (110x55 mm) in de muur. Veel ruimte en makkelijk een gat in te maken [emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Remi

Ik heb een poos geleden een goot in de muur gefreesd en een foto op het forum gepost.
Is wel een oud topic maar blijkbaar nog steeds actueel  :)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=23161.msg294062#msg294062
Prj:Sony VPL-HW30ES | PJ scherm:Spalluto WS-S-4 Multimasking 110" | Speler:Oppo BDP-103 Darbee Edition | Amp:Onkyo TX-NR905 | Front:Magnat Vintage 650 | Rear:Kef Q7 | Center:Magnat Vintage 6 | Sub:Magnat Omega380

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.