Eindelijk projecteren

Started by Thamaesta, November 19, 2017, 09:11:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thamaesta

Beste forumbezoekers,

Na al een tijd meegelezen en meegesmuld te hebben, is het eindelijk aangebroken om nu echt te gaan projecteren. Onlangs heb ik een tensioned ivisions scherm aangeschaft en ben nu op zoek naar een leuke HC projector. Mijn oog was al gevallen op een epson tw7300 of een sony hw 45. Echter ligt deze momenteel budgetair gezien nog buiten bereik. Het dillema is als volgt, budget is 1250-1500 max voor de projector. Echter zouden jullie dan kiezen voor een nieuwe instapprojector ( epson 6700) of is een 2e hands keus uit een hoger segment aan te raden?

Ik ga projecteren in de woonkamer met witte muren en plafond maar wel goed te verduisteren. En het moet uiteindelijk een witte projector worden. Ik hoor graag de meningen.
Heel stiekem trigger ik wel eigenaren met een dergelijke projector die een stap omhoog willen maken😛
JVC X7500 - Philips OLED 4K 65"- Marantz av7703 - 4x QSC CX versterkers- QSC AD speakers - Arendal 1723s LCR- 7.1.4 DD Atmos -Sony X700 4K blu ray - PS5 - Nvidia Shield - RU Connected - In-Akustik - VNX Black Horizon Edgefree - Vicoustic

J.A.F._Doorhof

2e hand kun je wel wat leuks kopen denk ik.
Je kan altijd Annewiek even mailen, we bemiddelen vaak tussen klanten voor gebruikt.

[email protected]
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Thamaesta

 bedankt voor je reactie. Mail is inmiddels verstuurd 8)
JVC X7500 - Philips OLED 4K 65"- Marantz av7703 - 4x QSC CX versterkers- QSC AD speakers - Arendal 1723s LCR- 7.1.4 DD Atmos -Sony X700 4K blu ray - PS5 - Nvidia Shield - RU Connected - In-Akustik - VNX Black Horizon Edgefree - Vicoustic

Thamaesta

Inmiddels een hele mooie witte Sony HW40es weten te bemachtigen met minder dan 700u :D
Deftige foto;s en een voorsteltopic komen er binnenkort aan.
JVC X7500 - Philips OLED 4K 65"- Marantz av7703 - 4x QSC CX versterkers- QSC AD speakers - Arendal 1723s LCR- 7.1.4 DD Atmos -Sony X700 4K blu ray - PS5 - Nvidia Shield - RU Connected - In-Akustik - VNX Black Horizon Edgefree - Vicoustic