horloge met makkelijk instelbare wekkers/timers

Started by jeepee, November 14, 2017, 11:58:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeepee

Ik zoek een horloge met makkelijk instelbare wekkers. Dat je bv met een paar drukken op een knop een signaal krijgt na 30 minuten of 45 of 60. Zo iets dergelijks.
Maar het moet vooral bedieningsvriendelijk zijn. Ook liefst iets waar je de tijd ziet aftellen op het scherm zelf.
Ik heb natuurlijk wel gegoogled maar of die horloges gebruiksvriendelijk zijn staat er bijna nooit bij.

papaleo

#1
Apple watch.

'Hee Siri set m'n wekker op 7:15... : je wekker is gezet op 7:15
Makkelijker kan toch niet...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jeepee

Quote from: papaleo on November 14, 2017, 13:59:21
Apple watch.

'Hee Siri set m'n wekker op 7:15... : je wekker is gezet op 7:15
Makkelijker kan toch niet...

Ja, maar ik zoek iets minder duurs. Dus eigenlijk gewoon horloge met hele goede timers etc.

_ MarcelloW _

Dan zoek je een minder dure smartwatch.
Ik ben bang dat dit de beste optie is die je kunt vinden.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

frits marantz

Pebble. Ik gebruik deze al een aantal jaren. Doet precies wat jij zoekt. Werkt super met jouw smartphone. Je kunt een week met een acculading doen. Zie MP, voor (erg) weinig heb je er een.

Groet,
Frits