Logitech Companion met Hub: hoe voor meerdere ruimtes?

Started by The Guardian, November 12, 2017, 12:00:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Guardian

Ik heb sinds kort deze AB; installatie ging prima; werkt ook prima; finetuning komt stapsgewijs.

Wat mij niet duidelijk is: hoe kan ik deze AB het beste (=overzichtelijk) instellen voor meerdere ruimtes?

En als het niet (goed) kan met de Companion, kan het dan wel met een andere Logitech en kan het met de Logitech App voor de iPad?

home@the movies


The Guardian

Quote from: home@the movies on November 14, 2017, 09:28:46
In de andere ruimte een extra hub zetten.

Bedankt.

Aanvullende vraag: Kan ik activiteiten op per ruimte ordenen en op een Logitech AB weergeven?

Daar de Companion geen scherm heeft, lijkt met dit in elk geval voor deze AB niet mogelijk. Kan het wel met een andere Logitech? (En hoe met een iPad of iPhone? Ik heb daar nog geen optie voor gezien, maar heb nauwelijks ervaring met een Logitech AB.

home@the movies

Quote from: The Guardian on November 14, 2017, 12:40:12
Bedankt.

Aanvullende vraag: Kan ik activiteiten op per ruimte ordenen en op een Logitech AB weergeven?

Daar de Companion geen scherm heeft, lijkt met dit in elk geval voor deze AB niet mogelijk. Kan het wel met een andere Logitech? (En hoe met een iPad of iPhone? Ik heb daar nog geen optie voor gezien, maar heb nauwelijks ervaring met een Logitech AB.

Op de i phone of iPad kan je schakelen tussen alle hubs die je hebt staan, je kan voor iedere ruimte(hub) verschillende activiteiten, toestellen enz enz aanmaken.
Iedere hub gedraagt zich als een afzonderlijke remote, je kiest gewoon diegene die je wil bedienen en klaar.