Ik ben lui maar wil wel van wat lenzen/camera's af hoe doen jullie dat :)

Started by danielo, November 10, 2017, 16:23:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danielo

Hi,

Misschien beetje vreemd topic en snap dat het snel richting verkoop gaat en dus ergens moet naar denk vraag het toch. Ik heb teveel camera's en lenzen en wil er best een paar kwijt. Tuurlijk weggeven gaat net te ver maar wil eigenlijk wel mensen er echt een plezier mee doen (niet onderste uit de kan) en zonder teveel moeite aan mijn kant.

Hoe doen mensen dat zijn er bijvoorbeeld meetings of mensen hier die bv eens wat anders willen proberen (of iemand weten) zodat ik niet de 'winkel aankoop' of 'marktplaats' route hoef te doen.

Misschien beetje vreemde vraag maar denk ach vergelijkbaar met audo spullen verkoop/koop ik en andere ook graag via dit forum ipv op marktplaats omdat het dan toch iets persoonlijker/leuker/betrouwbaarder wordt.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

efsix

Volgens mij ben je familie......
Zelfde probleem.

Verkopen is soms lastiger dan ruilen.
Geef goed aan wat je als tegenprestatie zou willen hebben.
Mensen hebben onbewust vaak zaken, net als jij, waar ze vanaf willen.
Misschien heb jij daar juist behoefte aan.

Persoonlijk bv gereedschap, BR, Dvd hifi,
Misschien boeken, huishoudelijke apparatuur?

Mocht het pentax apparatuur zijn heb ik misschien wel wat interesse.
Al heb ik meer spullen in reserve dan ik zou willen hebben.

Gr Marc

denoontje

Quote from: danielo on November 10, 2017, 16:23:03
Hi,

Misschien beetje vreemd topic en snap dat het snel richting verkoop gaat en dus ergens moet naar denk vraag het toch. Ik heb teveel camera's en lenzen en wil er best een paar kwijt. Tuurlijk weggeven gaat net te ver maar wil eigenlijk wel mensen er echt een plezier mee doen (niet onderste uit de kan) en zonder teveel moeite aan mijn kant.

Hoe doen mensen dat zijn er bijvoorbeeld meetings of mensen hier die bv eens wat anders willen proberen (of iemand weten) zodat ik niet de 'winkel aankoop' of 'marktplaats' route hoef te doen.

Misschien beetje vreemde vraag maar denk ach vergelijkbaar met audo spullen verkoop/koop ik en andere ook graag via dit forum ipv op marktplaats omdat het dan toch iets persoonlijker/leuker/betrouwbaarder wordt.

Daniel.

Wat wil je kwijt en welk merk.
Ik denk momenteel na over een upgrade/extra canon dsr set voor aankomende vakantie

(mag via PM )

danielo

Sorry knoop doorgehakt, ben hier te lui voor en heb een inruil deal gedaan met een online camera winkel en vandaag de sony a7r iii in ontvangst genomen...

Canon heb ik alleen nog de mc11/usb dock van gehouden voor als ik op pad ben met andere of video canon lenzen op de a6500 of a7r iii wil gebruiken.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.