4k blu ray,s

Started by reza, November 23, 2018, 11:38:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Zojuist ook drie titels op amazon.de besteld  :thumbs-up: , hopelijk wel met engelse ondertiteling.

Ik zit wel met de hoestitel in mijn maag, als ik bv Saving Private Ryan wil kijken moet ik bij de D kijken, van Der Soldat James Ryan  :-X

Misschien zelf de hoesjes printen  :D

Kjelt

Wat ik overigens wel erg verwarrend vind zijn de audiotracks.
In the US zou de 20th anniversary edition Atmos hebben ,
De duitse claimt DD5.1 maar de review herft het over DTS-HD 7.1
:blink:

evilniek

Quote from: scoc on February 16, 2019, 13:22:43
Amazon.uk is gemiddeld echt duurder nu vergeleken met .de zeker met UK shipping costs die je bij .de niet hebt. Amazon.de volgt vaak ook de acties die men daar bij Saturn en Mediamark.de doet.

Ok, nou mooi, weet ik dat ook weer. Persoonlijk vindt ik het wel meevallen met die shipping costs, paar euro, en soms wel degelijk goedkoper dan amazon.de

Quote from: Kjelt on February 16, 2019, 17:50:19
Zojuist ook drie titels op amazon.de besteld  :thumbs-up: , hopelijk wel met engelse ondertiteling.

Ik zit wel met de hoestitel in mijn maag, als ik bv Saving Private Ryan wil kijken moet ik bij de D kijken, van Der Soldat James Ryan  :-X

Misschien zelf de hoesjes printen  :D

Ik zie het probleem nog steeds niet, het enige dat anders kan zijn is de hoes, subs zijn schat ik in gewoon te kiezen.

Quote from: Kjelt on February 16, 2019, 17:56:45
Wat ik overigens wel erg verwarrend vind zijn de audiotracks.
In the US zou de 20th anniversary edition Atmos hebben ,
De duitse claimt DD5.1 maar de review herft het over DTS-HD 7.1
:blink:

De UHD heeft gewoon een engelse Dolby Atmos mix hoor.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Teejoo

#53
Normale blu-rays koop ik deze vanwege de eerder aangegeven redenen in de UK. Zekers als ze iets ouder zijn hebben ze daar ook mooie aanbiedingen. UHD's zijn idd iets flexibeler te kopen omdat daar altijd de beste audio track op staat.