toetsenbord logitech harmony ultimate

Started by eholsteijn, November 4, 2017, 10:12:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eholsteijn

Hoi,

Al enige tijd ben ik een tevreden gebruiker van een Logitech Harmony Ultimate. De kinderen kijken vaak youtube filmpjes op de apple tv. Daar typen ze dan via de pijltjestoetsen letter voor letter in wat ze zoeken. Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk was de letters via het touchpad in te typen van de harmony. Ik heb al even zitten zoeken op google maar ik kan zo snel niets vinden.

De nummers zijn wel gewoon op het '123' menu in te typen, de letters zou een mooie aanvulling zijn.

raindog

Het is geen antwoord op je vraag maar op een Apple TV kun je ook gewoon een draadloos toetsenbord aansluiten. Een Apple Magic Keyboard is geen goedkope oplossing maar wel ideaal als je veel op youtube zit.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

eholsteijn

Toetsenbord zou een optie zijn, maar ik zou toch verwachten dat de harmony ook gewoon zoiets moet kunnen.