JBL GTO 1514 Ideeen

Started by Allyson, November 4, 2017, 01:01:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Allyson

Een redelijke lange tijd geleden heb ik een JBL GTO 1514 gekocht, dit omdat ik al een hele lange tijd een subwoofer wilde hebben en mijn andere speakers gewoon niet voldoen (waaronder een TangBand WT 644F en een Magnat Monitor Supreme Sub 302A Subwoofer) dus ik kwam de JBL tegen en voor de prijs lijkt hij precies te voldoen aan mijn wensen, Fs 25.1 QTS 0.49 QMS 7.08 QES 0.52 Xmax 14.5, en een RMS van 350 en die moet wel te leveren zijn want door een QSC 2450.

Ik wil de kast zon 200 liter netto maken gepoort op 23 Hz, daar lijkt ze nog binnen de Xmax te blijven bij 115dB, 65cm H 55cm B 80cm L.



Dit is gebaseerd op de Epik 15" build die ik AVS en Home Theater heb gezien, het is precies wat ik zoek.



morca

#1
Leuk project weer!!.
Ik heb hem niet gesimt maar is tunen op 16 hz niet mogelijk?
Wel zo lekker met film  :popcorn:

Allyson

Quote from: morca on November  4, 2017, 06:07:40
Leuk project weer!!.
Ik heb hem niet gesimt maar is tunen op 16 hz niet mogelijk?
Wel zo lekker met film  :popcorn:
Dat is mogelijk maar dan lever je wel heel veel SPL in, dat zou dan weeer een beetje zonde zijn hou van goed hard. En zoveel verschil maakt het ook weer niet heb ooit een PB13 Ultra gehad, en hoewel het een mooie sub was had ik toch het liefst de poorten open voor een goed balans. Natuurlijk verwacht ik niet dat deze het zelfde zal presteren, 115dB @ 25Hz + en ik ben tevreden. :)