Sony/JVC shoot out

Started by home@the movies, November 2, 2017, 10:27:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Beste home Cinema Liefhebbers;

Na een zeer geslaagde editie van onze Home Cinema happening willen we jullie graag opnieuw uitnodigen tot het bijwonen van een unieke shoot out.
Zoals iedereen kon zien staan de nieuwe toestellen van oa Sony en JVC weer net een trapje hoger dan vorig jaar. Vooral Sony heeft met de introductie van de VW260 een nieuwe stap in betaalbare 4K projectie gezet.
We geven een unieke kans om beide toestellen in een zeer uitgebreide sessie onder de loupe te nemen, wil u erbij zijn? Schrijf je dan nu in want de plaatsen zijn beperkt.
Plaats van het gebeuren,

Bijkhoevelaan 3
Wijnegem

We starten rond 10h00 en gaan door tot iedereen verzadigd is ;-) een klein hapje en drankje is voorzien.

Met vriendelijke groeten
Het Cinedream team.

https://www.eventbrite.com/e/shoot-out-sony-jvc-projectors-tickets-39496284450

MLCinema

Aangemeld, leuk!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Kjelt


Bas Akkerman

Ik ga kijken of het lukt er bij te zijn. Misschien handig om de datum in de startpost te zetten? Nu zie je die pas als je de link volgt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

N1v3K


MLCinema

Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

home@the movies

Voor de aanwezigen, en diegene die nog twijfelen, we gaan deze dag ook dieper in op het hele calibratie verhaal, er zijn zoveel verschillende zaken (zoals je elders in een ander topic kan lezen) dat een beetje duiding zeker geen kwaad kan.
We halen dus de meters en testpatronen boven en gaan één en ander van naderbij bekijken.

Voor wie dus nog twijfels heeft om lang te komen kan dit eventueel nog een trigger zijn, we hebben nog wat plaatsjes vrij.

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

broodro0ster

Super dat je regelt Werner! Het ziet er een zeer interessante voormiddag uit :-)
Jammer dat ik dat weekend andere verplichtingen heb.

Veel plezier mannen!  :pompom:
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

home@the movies

Quote from: broodro0ster on November  6, 2017, 13:18:08
Super dat je regelt Werner! Het ziet er een zeer interessante voormiddag uit :-)
Jammer dat ik dat weekend andere verplichtingen heb.

Veel plezier mannen!  :pompom:
Ik denk dat we met een voormiddag alleen niet gaan toekomen :-) het zal wat langer duren

Christoffeldg

Klein vraagje, hier zit de 760ES niet bij?
Video: Sony VPL-HW790ES, Elite screen Aeon 135" Cinewhite,
Speakers: Bowers and Wilkins 802 D3 front, JBL 580 rear
Amplifiers: Lyngdorf stereo TDAI 2170, Lyngdorf SDA 2400, Denon 4300H Home Theatre
Equipment: PC/PS5/Xbox Series X/Switch

home@the movies

Quote from: Christoffeldg on November  9, 2017, 14:26:18
Klein vraagje, hier zit de 760ES niet bij?

Als ze reeds geleverd zijn, geen probleem maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen.

Bas Akkerman

De kans is wel aanwezig dat het later dan 13.00u doorgaat? 10u ga ik niet redden namelijk en om nou voor 1 uurtje te komen...  ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Werner, druk als altijd. ;) Tot hoe laat duurt het zondag?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

home@the movies

Quote from: Bas Akkerman on November 14, 2017, 10:26:23
Werner, druk als altijd. ;) Tot hoe laat duurt het zondag?

Ik zou eventueel een uurtje later willen beginnen als dat voor iedereen haalbaar is, zal nog even een mail sturen naar iedereen.
Als we om 11h00 beginnen gan we toch snel een uurtje of 3 minstens bezig zijn denk ik, ik vermoed zelf een stuk langer.

Gr

raindog

Ik heb de rest van mijn zondagmiddag inmiddels al vol gepland dus als het aanmerkelijk later dan 10.00 uur start zal ik verstek moeten laten gaan ben ik bang..

hoeveel deelnemers hebben zich inmiddels aangemeld Werner?
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Bas Akkerman

Ik vind het geen enkel probleen om later aan te sluiten, dis verzet de tijd puur voor mij alsjeblieft niet hoor. Maar het zou jammer zijn als het "maar" tot 13.00u duurt, dan kan ik er maar kort zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skoebiedoe

Ge moet u geen zorgen maken....een bakske duvel is zo rap nog niet leeg Zenne. ;)

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

home@the movies

dan houden we het gewoon zoals het is, trouwens we starten toch vermoedelijk met wat techniek gedoe, en ik dacht dat jij daar niet echt veel interesse voor had niet Bas?

Eer we begonnen zijn en is er al gauw wat tijd verstreken, dus maak je geen zorgen er zal nog genoeg tijd over zijn in de namiddag.

Bas Akkerman

Quote from: home@the movies on November 15, 2017, 21:19:07
dan houden we het gewoon zoals het is, trouwens we starten toch vermoedelijk met wat techniek gedoe, en ik dacht dat jij daar niet echt veel interesse voor had niet Bas?

Eer we begonnen zijn en is er al gauw wat tijd verstreken, dus maak je geen zorgen er zal nog genoeg tijd over zijn in de namiddag.
Helemaal juist! Techniek is een middel, geen doel. :smile:
Vooralsnog tot zondag dan!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

home@the movies

We zijn met een leuke groep van 10 personen, perfect om wat dieper in te gaan op verschillende zaken.
Ik ben de hele week bezig geweest met TV opnames van s'morgens tot s'avonds laat en dus niet 100% kunnen voorbereiden. Ik ga af en toe wat moeten freewheelen op basis van wat jullie graag willen zien en vergelijken.
Maar ik heb denk ik wel een leuk programma samengesteld.



Kjelt


Bas Akkerman

11 man (als dat kan?). :happy: Ervan uitgaande dat ik zondag niet hoef over te werken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

home@the movies

Quote from: Bas Akkerman on November 16, 2017, 15:18:57
11 man (als dat kan?). :happy: Ervan uitgaande dat ik zondag niet hoef over te werken.

Altijd welkom Bas, no worries.