Erfenis gulden naar euro

Started by Mordante, October 31, 2017, 18:19:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Nee...ik stel jou een vraag en je reageert met een vraag. Dus ik dacht: Laat ik maar hetzelfde doen. En ik ben oprecht nieuwsgierig of mijn antwoord jou iets zou uitmaken. Eerlijk gezegd verwacht ik van niet en dan ontgaat mij het nut van je vraag.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hanky Panky

Quote from: chansig on November  3, 2017, 11:19:22
Nee...ik stel jou een vraag en je reageert met een vraag. Dus ik dacht: Laat ik maar hetzelfde doen. En ik ben oprecht nieuwsgierig of mijn antwoord jou iets zou uitmaken. Eerlijk gezegd verwacht ik van niet en dan ontgaat mij het nut van je vraag.

Gr. Hans

Soms moet je mensen een spiegel voorhouden. Oftewel hun eigen gedrag omdraaien en projecteren. De goedwillenden zien het licht, de rest steek ik geen moeite in - daar ben ik maar mee opgehouden. Als mensen het inzicht niet willen krijgen dan is het kansloos. Dobber dan maar verder in een zee van onwetendheid toch?

Is dat antwoord genoeg voor je?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

chansig

Yep...je antwoord laat zien dat mijn aanname wel klopt.

Mijn aanname was dat je redelijk overtuigd ben van jezelf en de wijze waarop jij anderen van jezelf kan en mag toespreken. En dat wanneer anderen hierin niet meegaan het per definitie ligt aan de ander. Eerste gedeelte vind ik wel sterk (overtuigd van je eigen kunnen ed)...van de rest ben ik wat minder gecharmeerd. Doe ermee wat je wilt.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hanky Panky

Quote from: chansig on November  3, 2017, 11:44:03
Doe ermee wat je wilt.

Gr. Hans

Niets waarschijnlijk maar dat vermoedde je al denk ik
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Misschien moet ik domheid, onwetendheid of 'ik leef in mijn eigen realiteit' de volgende keer maar eens voeden en aanmoedigen. Ben benieuwd waar dat heen leidt.

Dat zou ook nog wel eens leuke scenario's kunnen opleveren  :colgate:

Bedankt voor het inzicht Hans
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

chansig

Quote from: Hanky Panky on November  3, 2017, 11:45:19
Niets waarschijnlijk maar dat vermoedde je al denk ik

:D

Yep...past precies in mijn plaatje aangaande je forumgedrag in deze.

Quote from: Hanky Panky on November  3, 2017, 11:48:38
Misschien moet ik domheid, onwetendheid of 'ik leef in mijn eigen realiteit' de volgende keer maar eens voeden en aanmoedigen. Ben benieuwd waar dat heen leidt.

Dat zou ook nog wel eens leuke scenario's kunnen opleveren  :colgate:

Bedankt voor het inzicht Hans

Eerst zeggen dat je er niets mee gaat doen en dan toch....pfff.

Je weet er overigens wel een draai aan te geven.

Helaas nog een lange weg te gaan...maar het begin is er. Kijken naar je eigen gedrag en zien wat je zelf kan doen om...en dat ik combi met je overtuiging dat je weet waar je het over hebt...dan verwacht ik dat je ver komt.

Have a nice day.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Ik denk dat alles wel gezegd is, topic gaat weer behoorlijk offtopic, slotje er op.