M&G Marantz Eindhoven (i.s.m het Marantz Forum)

Started by Rob46, October 28, 2017, 16:58:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rob46

Vanuit het buurtforum (het Marantz forum) heb ik een Mega M&G georganiseerd. Dit is een eindejaar M&G welke in Eindhoven bij Marantz Nederland op zondag 19 november van 14.00 uur tot en met ongeveer 17.00 uur zal plaatsvinden. Tijdens deze M&G is het natuurlijk leuk om elkaar (weer) eens de hand te schudden en over audio te klessebessen, maar ook zal er een demonstratie van de 10 serie plaatsvinden en misschien is er nog een primeur. Er is voor een hapje en een drankje gezorgd.

Marantz Nederland doet er veel aan om deze M&G samen met de initiatiefnemer te organiseren, daarom zou het natuurlijk fantastisch zijn als er een maximum aan deelnemers, in dit geval 27, aan deze M&G kunnen deelnemen. Op het moment van schrijven zijn er 19 deelnemers ingeschreven. persoonlijk vind ik dit te weinig, mede gezien het feit dat Marantz Nederland ook een behoorlijke input geeft om het tot een leuke en gezellige M&G te laten komen.

Er zijn nog 8 plaatsen te vergeven. Dus als je er bij wilt zijn, geef mij dan een PM. Ik zal dan de adresgegevens doorgeven.   

[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

Xander32

Een M&G bij de Marantz importeur te Eindhoven, met wellicht nog een primeur  :thumbs-up:.
Toegang gratis, incl. een hapje en een drankje.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frits marantz

Zijn Denon liefhebbers / gebruikers ook welkom? :angel:

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frits marantz

End rijden, voor mij dik 200 km vanuit Groningen. :o

Xander32

Carpoolen; er gaan twee mannen vanuit Groningen naar de M&G.

Quote from: frits marantz on November  4, 2017, 22:22:54
End rijden, voor mij dik 200 km vanuit Groningen. :o
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT