Gran Turismo Sport

Started by Mario D, October 22, 2017, 08:17:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mario D

Eindelijk is ie er, eigenlijk was hij bedoeld voor 2015.  :omg:
Ik speel hem nu enkele dagen en ben erg onder de indruk, zelf heb ik de PS4 PRO.
Vooral met HDR is het beeld om van te smullen.

Het aanbod auto's is niet zo groot als voorheen maar dat zal de pret niet drukken want wat ze hier neer hebben gezet is gewoon erg fraai.

Ben benieuwd of er nog GT fans zijn.  :pompom:


Kwabbernoot

Ik niet maar het bijbehorende stuurtje vind ik dan wel weer interessant.

Groeten...

Faxe

Heb sinds paar weken oom ps4 pro met stuurtje. Spel op dit moment F1 2017. Ga dit spel zeker ook kopen.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

Faxe

Net bij intertoys gt4 gekocht voor 19,99  :clapping:
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

Graphtuner

ik ben een grote gran turismo fan maar heb de sport eigenlijk nog niet gespeeld gezien ik nog geen ps4 heb...
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Mausman

Quote from: Graphtuner on June 28, 2018, 11:04:03
ik ben een grote gran turismo fan maar heb de sport eigenlijk nog niet gespeeld gezien ik nog geen ps4 heb...

Weet niet of je inmiddels een PS4 (pro) hebt, maar anders snel kopen. GT Sport ziet er zeer gelikt uit (vooral de replays zijn erg gaaf om terug te zien). Wat het extra leuk maakt is de livery editor waarbij je zelf je auto's kunt voorzien van allerlei kleuren en stickers. Ook kun je sinds kort je race-overall en helm van een eigen livery voorzien :-).