Geostorm

Started by Erik, October 20, 2017, 16:24:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Had een standaard rampenfilm verwacht, maar film bleek warempel meer dan dat. 3D goed gedaan en achter het doek. Goed en mooi scherp en helder in beeld gebracht. Verhaal gaat verder dan de natuurramp, zal geen spoilers geven. 
Maar voor de liefhebber van actiefilms een absolute aanrader cijfer een dikke 8.


Na een reeks onvoorspelbare natuurrampen die het voortbestaan van onze planeet in gevaar brachten, hebben de wereldleiders een netwerk van satellieten laten bouwen waarmee het weer beheerst kan worden.
Maar er gaat iets mis. In plaats van beschermen valt het systeem de aarde aan. In een race tegen de klok moet voorkomen worden dat een geostorm de aarde wegvaagt.

https://youtu.be/EuOlYPSEzSc
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

luuk123456

Bedankt erik!
M'n vriendin stelde voor om naar deze film te gaan.
Nu wilde ik sowieso al gaan,  maar het is wel prettig om te weten dat in ieder geval één iemand hem leuk vind:)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

DB628

QuoteHad een standaard rampenfilm verwacht, maar film bleek warempel meer dan dat. 3D goed gedaan en achter het doek. Goed en mooi scherp en helder in beeld gebracht. Verhaal gaat verder dan de natuurramp, zal geen spoilers geven. 
Maar voor de liefhebber van actiefilms een absolute aanrader cijfer een dikke 8.

Helaas kan ik het hier niet mee eens zijn. Ik vond het echt een bagger film een dikke 4, slecht verhaal. Het beeld was totaal niet scherp en ik heb deze film gezien in dezelfde zaal als dat ik Blade Runner 2049 heb gezien die echt super scherp was. Naast dat het beeld echt ondermaats was had ik zelfs het idee dat het surround uit stond, dit was vooral te merken bij de scenes die indruk hadden moeten maken.
Voor de gene die de zaal kennen, ik zat in zaal 4 in Pathé Spui, Den Haag. Dit is een IMAX 3D zaal.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

rattaplan

Vond het een voorspelbare (maarja welke film is dat tegenwoordig niet) film, maar wel een goede. Voor mij een 8 als cijfer in dit genre. Beeld en geluid was niks mis mee volgens mij. 3D Imax in Pathe Arnhem gezien