Pioneer SC-LX901 na firmware update geen Dolby TrueHD weergave meer?

Started by Jep, October 6, 2017, 21:06:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jep

Deze week zag ik dat er een firmware update klaar stond voor de Pioneer SC-LX901 en dan ben ik altijd te nieuwsgierig om die niet meteen uit te voeren...

Vanavond sinds die update een bluray willen kijken en na eerst een hoop gepiel om de projector het videosignaal te laten oppikken, kwam ik erachter dat er geen Dolby TrueHD track meer wordt weergegeven. AC3 werkt wel en DD+ ook maar de TrueHD vertikt het. Het vreemde is, dat er bij de info ook geen input signaal te zien is. Als ik van surroundmodus op de receiver wissel (b.v. game of sports en dat soort ongein) heb ik wel geluid en is er via de info ook weer input te zien.

Zijn er andere Pioneer 901 (701, 501?) bezitters die hier tegenaan lopen? Voor de update werkte dit gewoon prima.

Jep.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

Jep

Nog een aanvulling: het gaat om firmware 2079-2000-2020-0008.

Hieronder een foto van wat de info van de receiver laat zien wanneer ik op de receiver als output TrueHD kies (geen in- en uitgangssignaal aanwezig) en een foto van wat de info laat zien wanneer ik als output bijvoorbeeld Dolby Surround kies (ineens wel weer input en output en er is ook weer geluid).

Ik wilde de bluray Sing (TrueHD Atmos) kijken en toen ontdekte ik dit probleem. Voor de zekerheid een andere bluray met TrueHD Atmos gecheckt en het zelfde probleem.

Ik snap er niets van. Heeft gewoon goed gewerkt (voor de update dus...)  :nopompom:

Jep.

JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

Jep

Inmiddels heb ik een berichtje terug ontvangen van de leverancier met het advies om de receiver van de stroom af te halen en na minimaal een uur weer aan te zetten en een fabrieksreset te doen. Dat gaan we maar proberen. Vroeg me wel af of na een reset de speakercalibratie weer opnieuw uitgevoerd moet worden.

Wordt vervolgd...
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

vik

Ga er maar vanuit dat je die settings kwijt bent.


Quote from: Jep on October  7, 2017, 12:44:33
Inmiddels heb ik een berichtje terug ontvangen van de leverancier met het advies om de receiver van de stroom af te halen en na minimaal een uur weer aan te zetten en een fabrieksreset te doen. Dat gaan we maar proberen. Vroeg me wel af of na een reset de speakercalibratie weer opnieuw uitgevoerd moet worden.

Wordt vervolgd...
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Jep

Vanochtend de fabrieksreset gedaan van de 901. Inderdaad staat vervolgens alles op default, dus we kunnen weer aan de slag met de settings.

Voordat ik dat ga doen, eerst maar eens gecheckt of er nu wel TrueHD wordt weergegeven en gelukkig was dat het geval.  :pompom: Echter de speakerconfiguratie stond nog op de default 7.2.4. Ik heb de 901 nu tijdelijk in de woonkamer staan (5.1 opstelling) totdat de HT op zolder klaar is (5.1.4 opstelling).

Na het selecteren van een 5.1 speakerconfiguratie in de receiver, was het zelfde probleem terug! Het lijkt er dus op dat wanneer er geen hoogtekanalen zijn geselecteerd bij de speakerconfiguratie er geen TrueHD wordt weergegeven. Als de Dolby Surround weergavemodus staat geselecteerd op de receiver, dan is er wel geluid. Dat klopt toch niet? Als je 'maar' een 5.1 opstelling hebt, moet je toch de originele TrueHD track kunnen weergegeven, ook al kan je de Atmos informatie niet weergeven?

Een oplossing zou dus zijn om hoogtekanalen in de receiver te selecteren, ook al zijn die niet aangesloten. Maar kan het geen kwaad om een eindtrap te gebruiken waar geen speaker op aangesloten is?

[Toevoeging: het weergeven van een TrueHD soundtrack zonder Atmos werkt wel gewoon.]

Jep.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

ppeter

Je moet gewoon bij 5.1 ook TrueHD kunnen weergeven.
Bij Dolby Surround (AUTO) geeft hij automatisch weer wat hij krijgt van de bron.
Vreemd dat er bij Input niets word weergegeven?
Dan ga ik toch nog maar even wachten met die update?
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Jep

Quote from: ppeter on October  8, 2017, 11:10:07
Je moet gewoon bij 5.1 ook TrueHD kunnen weergeven.
Bij Dolby Surround (AUTO) geeft hij automatisch weer wat hij krijgt van de bron.
Vreemd dat er bij Input niets word weergegeven?
Dan ga ik toch nog maar even wachten met die update?

Volgens jouw onderschrift heb je 2 hoogtekanalen beschikbaar en gezien mijn bevindingen, zou je in dat geval geen problemen moeten ondervinden. Ik geef alleen geen garanties...  ;)

Van de leverancier een telefoonnummer van Pioneer gekregen, aangezien ze er zelf ook geen oplossing voor hadden. Morgen maar eens bellen en aanhoren wat zij nog eventueel kunnen adviseren.

Is er een mogelijkheid om een FW downgrade te doen?

Jep.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

ppeter

Quote from: Jep on October  8, 2017, 14:00:49
Volgens jouw onderschrift heb je 2 hoogtekanalen beschikbaar en gezien mijn bevindingen, zou je in dat geval geen problemen moeten ondervinden. Ik geef alleen geen garanties...  ;)

Van de leverancier een telefoonnummer van Pioneer gekregen, aangezien ze er zelf ook geen oplossing voor hadden. Morgen maar eens bellen en aanhoren wat zij nog eventueel kunnen adviseren.

Is er een mogelijkheid om een FW downgrade te doen?

Jep.

Ja das waar, maar toch nog maar even wachten.
Had nog geen update verwacht voor december met de upgrade voor Dolby Vision.
Om welke update ging het, want kan de inhoud niet terug vinden op de site van Pioneer?
Hoop dat je morgen bevestiging en positief antwoord mag ontvangen van Pioneer
Kan momenteel niets online terug vinden over je probleem.
Downgraden van een FW is volgens mij niet mogelijk?
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Jep

Zojuist het nummer van Pioneer gebeld. De betreffende persoon kon mij ook niet helpen en vroeg zich af of het om een software of een hardware probleem zou gaan. Advies: de receiver via de winkel naar de serviceafdeling van Pioneer sturen.

Je zult begrijpen dat ik daar niet echt vrolijk van wordt. Ik heb het apparaat nog maar net en doordat Pioneer de software wijzigt, krijg ik problemen op mijn bord...  :nopompom:

Nu wil het toeval dat ik een extra servicepakket met extra garantie heb aangeschaft bij de Pio. De receiver wordt dus netjes en kosteloos bij mij opgehaald. Ik heb nog een SC-LX85 staan, dus ik zit niet zonder.  8)

Als er weer nieuws is, dan meld ik me hier weer!

Jep.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

ppeter

Dat is niet leuk natuurlijk en hoop dat je hem snel terug hebt.
Toch maar weinig feedback van Pioneer niet?
Je mag eventueel je ervaring ook delen in dit topic:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=163421.0
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Jep

Quote from: ppeter on October  9, 2017, 18:46:08

Toch maar weinig feedback van Pioneer niet?


Op zich was de support van Pio goed, maar ik vraag me zelf ook af wat ze meer hadden kunnen betekenen aan de telefoon. FW downgrade was misschien mogelijk als tijdelijke oplossing, maar dat zou dan ook door de serviceafdeling gedaan moeten worden. Inleveren voor controle lijkt nu de enige oplossing.

Jep.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

stevefilmfreak54

Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Jep

Quote from: stevefilmfreak54 on October 10, 2017, 15:19:05
wat een luxe 2 top receivers in 1 huis ;D ;D

De 85 blijft in de woonkamer staan. De 901 verhuist naar de zolder als de HT gereed is. Dan wordt het Jep's HT zaal 1 en zaal 2!  8)
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

FrankBe

Hier net ook dezelfde 2079-2000-2020-0008 update gedaan via netwerk en probleemloos TrueHD7.1 op input en output status scherm.

PS hier ook een gelukkige eigenaar van zowel SC-LX85 en SC-LX901. SC-LX901 op 7.2.4 is voor mij klankmatig toch een forse upgrade tov de SC-LX85 5.1: meer detail, mooier stereobeeld en veel betere controle over de speakers.



Jep

Quote from: FrankBe on October 15, 2017, 14:21:02
Hier net ook dezelfde 2079-2000-2020-0008 update gedaan via netwerk en probleemloos TrueHD7.1 op input en output status scherm.

PS hier ook een gelukkige eigenaar van zowel SC-LX85 en SC-LX901. SC-LX901 op 7.2.4 is voor mij klankmatig toch een forse upgrade tov de SC-LX85 5.1: meer detail, mooier stereobeeld en veel betere controle over de speakers.

Hoi Frank,

Bedankt voor je reply en goed om te lezen dat je geen problemen hebt ondervonden na de update!

Let even op dat de problemen die ik ondervind, ontstaan i.c.m. een Dolby Atmos soundtrack. Een 'gewone' TrueHD track werkt wel goed.

Een paar vragen:

- Het lijkt erop dat je een 7.2.4 speaker setup hebt, klopt dat? In dat geval werkt het sowieso prima. Als ik m'n 901 op 7.2.4 zet, werkt het goed. Echter ik draai voorlopig met 5.1ch.
- Wil je eens testen of het nog steeds werkt, wanneer je in de speaker setup 5.1ch selecteert?

Alvast bedankt voor de terugkoppeling!  8)

Jep.

P.s. de Pio is inmiddels opgehaald door de leverancier. Geen idee hoe lang het duurt voordat ik te horen krijg wat er aan de hand is en belangrijker nog, wanneer ik em weer retour mag verwachten...
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

FrankBe

Dag Jep,

Inderdaad 7.2.4 hier met plannen naar 7.3.4 voor betere spreiding van room nodes.

Enkel 5.1 met input Dolby Surround en output TrueHD geeft hier inderdaad geen geluid met een Atmos track. Alle andere surround modi en speakerconfiguraties werken verder probleemloos.

Ik versta uiteraard dat je graag alles 100% functionerend wil zien en hoop dat een downgrade van de FW door de leverancier dit oplost.

Maar naar mijn idee is de SC-LX901 bedoeld als excellente one-component oplossing voor Atmos/DTS:X. Misschien daarop focussen?

MVG,

Jep

Quote from: FrankBe on October 16, 2017, 10:39:13
Dag Jep,

Inderdaad 7.2.4 hier met plannen naar 7.3.4 voor betere spreiding van room nodes.

Enkel 5.1 met input Dolby Surround en output TrueHD geeft hier inderdaad geen geluid met een Atmos track. Alle andere surround modi en speakerconfiguraties werken verder probleemloos.

Ik versta uiteraard dat je graag alles 100% functionerend wil zien en hoop dat een downgrade van de FW door de leverancier dit oplost.

Maar naar mijn idee is de SC-LX901 bedoeld als excellente one-component oplossing voor Atmos/DTS:X. Misschien daarop focussen?

MVG,

Bedankt voor het testen Frank!

Ik weet nog niet of dit goed of slecht nieuws is.  ;) Goed nieuws: het lijkt niet aan mijn exemplaar te liggen (defect oid). Slecht nieuws: het is nu afwachten of/wanneer Pio deze bug kan herstellen.

De 901 is duidelijk niet bedoeld om op een 5.1 setup aan te sluiten. Wat dat betreft is dit geen groot probleem. Echter wil ik graag nog een paar maanden zo kunnen draaien, voordat ik in de nieuwe HT van 5.2.4 kan gaan genieten. Het lijkt mij geen onrechtvaardige gedachte dat ik tot die tijd ook van TrueHD moet kunnen genieten.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

FrankBe

Net een test gedaan op 7.1: TrueHD vs Dolby Surround klinkt absoluut identiek.

Op 7.1.4 zullen de plafond speakers met TrueHD stil blijven terwijl Dolby Surround wel upmixing doet naar alle beschikbare plafondspeakers. Da's overigens eenvoudig te testen met de Remote App waar je bij kanaalniveau elke speaker afzonderlijk kan muten, wat vooral een leuke gimmick is om te checken hoeveel overhead effect in een Atmos film zit  :tounge:

Jep

Quote from: FrankBe on October 16, 2017, 13:42:54
Net een test gedaan op 7.1: TrueHD vs Dolby Surround klinkt absoluut identiek.

Op 7.1.4 zullen de plafond speakers met TrueHD stil blijven terwijl Dolby Surround wel upmixing doet naar alle beschikbare plafondspeakers. Da's overigens eenvoudig te testen met de Remote App waar je bij kanaalniveau elke speaker afzonderlijk kan muten, wat vooral een leuke gimmick is om te checken hoeveel overhead effect in een Atmos film zit  :tounge:

Eerlijk gezegd heb ik nog niet veel getest met de 901. Toen ik die gekocht had, heb ik de 85 er tijdelijk mee vervangen en alleen even een automatische calibratie gedaan. Er valt nog weinig te experimenteren zonder de plafond speakers. Ik ben echter heel benieuwd en ik hoop dat ik niet al te lang meer bezig ben om de HT gereed te hebben. Kan ik eindelijk eens Atmos gaan ervaren!!   :smile:
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

Jep

Vandaag het bericht gekregen dat de 901 weer onderweg is naar mijn adres.  :smile:

Na wat telefoontjes ben ik er achter gekomen dat er een nieuw exemplaar naar mij onderweg is. Er schijnt een één of andere printplaat (main board?) defect te zijn geweest. Een nieuw board heeft een lange levertijd, vandaar het besluit een nieuwe receiver te leveren. Wel netjes geregeld!

Vervolgens ook gevraagd of ik nu met een gerust hart de betreffende firmware update kan uitvoeren en dat gaan ze nog navragen. Tot nader bericht eventjes niets ondernemen qua updates.

Ik ben toch een beetje verbaasd over het defecte board. FrankBe heeft de problemen kunnen reproduceren. Het zou wel heel toevallig zijn dat bij zijn Pioneer ook de printplaat defect is geraakt (laten we in ieder geval hopen van niet...).

Als het een beetje mee zit, heb ik de 901 net op tijd binnen. Van het weekend wil ik speakers lenen en op de zolder HT gaan testen. Dat betekent dat ik mijn SC-LX85 in de woonkamer kan laten staan. Scheelt een hoop stekkeren!

Groeten, Jep.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

FrankBe

Ik vind een defecte print ook redelijk raar. Ik vind bij mijn toestel overigens geen enkele aanwijzing op een defect. Klinkt overheerlijk en doet alles wat er wordt gevraagd buiten die "bug" in 5.1.

Afgelopen woensdag heb ik nog een volledige calibratie gedaan na een kleine wijziging in de layout van de surround (90° naar 110°) en surround back speakers (135° naar 150°)

Jep

Hoi FrankBe,

Op de site van Pioneer lijkt het erop dat er weer een fw update beschikbaar is.

http://www.pioneer-audiovisual.eu/nl/firmware_update/13368

Naast de ZIP-file is er verder geen aanvullende info te zien. Heb je toevallig deze fw al geïnstalleerd?

Waarom ik dat vraag: ik ben benieuwd of met deze versie het probleem ook nog gereproduceerd kan worden, of dat de bug is verholpen?

Ik zit nog steeds op mijn 901 te wachten, dus ik kan het helaas niet zelf testen. Het hele verhaal begint een beetje frustrerend te worden... Twee en een halve week geleden is mij beloofd dat ik een nieuwe 901 zou krijgen, omdat het main board (oid?) defect zou zijn. Een nieuw board zou een te lange levertijd hebben. Op zich een nette oplossing behalve dat ze een 701 hebben toegestuurd. Die is inmiddels retour naar de winkel en sindsdien tast ik in het duister als ik vraag waar ik aan toe ben en wanneer ik de 901 weer terug krijg. Omdat de belofte van een nieuwe 901 is gedaan en ze in principe ook de daad bij het woord hebben gevoegd (jammer dat iemand een fout heeft gemaakt en mij de verkeerde wordt geleverd), is het vreemd dat ik nog steeds niet de juiste heb ontvangen. Een nieuwe 901 leveren zou geen probleem moeten zijn. Vanaf het moment dat ik de 701 weer terug had gestuurd, heb ik via mail en telefoon geprobeerd antwoorden te krijgen. Dat is tot nu toe uitgelopen tot een gevalletje 'aan het lijntje houden' en 'van het kastje naar de muur sturen'. De personen die mij zouden kunnen informeren, krijg ik met geen mogelijkheid te spreken en reageren niet op mijn mails. Het enige wat ik te horen krijg: het is in behandeling bij onze reparatieafdeling.

Gisteren heb ik verhaal gehaald in de winkel (kostte mij bijna 2u reizen) waar ik de 901 heb gekocht en die vonden het ook vreemd dat het nu al zo lang loopt. Maandag wordt ik terug gebeld (hebben ze beloofd!  :-X) en dat zal voor het eerst in twee en een halve week zijn dat ze reageren. Ik kreeg de indruk dat beschikbaarheid van de 901 een probleem was. Ik ben benieuwd. Als ik maandag geen bevredigend antwoord heb gekregen, dan denk ik erover om mijn geld terug te eisen.  >:(
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.

JGvH


Jep

Beste JGvH,

Daar ga ik geen uitspraak over doen.

Hoewel de communicatie te wensen over liet, weet ik inmiddels dat ze druk bezig zijn mij te helpen.


Groeten,
Jep.
JVC DLA-N7; Pioneer SC-LX901; Pioneer BDP-LX58; Panasonic DP-UB424; Chromecast met Google TV; Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB; Lumene Movie Palace 240C; Zelfbouwluidsprekers: Vifa Pillar Grande (L, C, R), Vifa Pillar Monitor (surround, Atmos), dual Hypex DS 4.0 Sub 7 MKII via MiniDSP 2x4HD.