Cinedream/Home@The Movies Home Cinema happening 2017

Started by home@the movies, October 1, 2017, 14:55:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

Misschien doe ik wel gek en ga ik na 1.5 uur rijden maar binnen  :D

ppeter

#51
Moet ook op zaterdag werken, ben dus op zondag present! 😉
Als er leden zijn die goede 4K UHD films kwijt willen, wil ik ze eventueel overnemen.
Laat maar weten, dan kan ik centjes meebrengen.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

home@the movies

Korte video impressie van onze stand op de Bis woonbeurs waar we op dit moment aan deelnemen, de LS100 lazer met ons speciale Cinepro Ultra short throw Daylight scherm.
We hebben de projector in een speciaal op maat gemaakt meubel gestopt waarbij hij met een liftje in het meubel verdwijnt als hij niet gebruikt wordt.
In het meubel zitten ook twee speakers, een receiver en een Blu ray speler verwerkt.

Deze combinatie zal ook op de Home Cinema Happening worden opgesteld, best wel een gave combinatie in een woonkamer.
https://www.youtube.com/watch?v=BwI94boFGIo&feature=youtu.be

home@the movies

Nog een extra motivatie om langs te komen nodig?

Iedere bezoeker van de Home Cinema Happening maakt kans op het winnen van een Sony X1000 UHD Blu ray speler.

Als je het nog niet hebt genoteerd in je agenda, dan nu dus doen.

21 en 22 Oktober Home Cinema Happening 2017, be there The Force will be strong in this edition  ;D ;D ;D

evilniek

Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Jean Sibelius

Quote from: home@the movies on October 14, 2017, 12:39:40
Iedere bezoeker van de Home Cinema Happening maakt kans op het winnen van een Sony X1000 UHD Blu ray speler.

Nu ga ik zeker komen :D. Tot volgende week zondag!


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

home@the movies


Raymond187

Is het voor de deur vrij parkeren?
Mijn vrouw en 2 kids gaan ook mee, maar die zet ik dan af in het centrum. Ben ff aan het kijken waar we de auto moeten parkeren.

riwi

Het is op een industrieterrein. De omliggende bedrijven zijn in het weekend dicht. Je kan overal staan gratis.

Richard70…

Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Raymond187

Quote from: Dynky on October 15, 2017, 15:58:28
kilometertje of 1,5 verder
Ahhh mooi in de buurt dus. Top.
Hopelijkbis dat daylight scherm wat.

Richard70…

Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

riwi

Quote from: home@the movies on October  3, 2017, 20:36:35
Home Cinema Happening 2017
Zaterdag 21 oktober van 10 tot 19u
Zondag 22 oktober van 10 tot 18u

Wijnegem Business Center (WBC)
Conference Center
Bijkhoevelaan 3
2110 Wijnegem (BE)

http://www.homecinemahappening.be

Richard70…

Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

home@the movies

terwijl mijn twee ander collega's vandaag de laatste dag op onze stand op de Bis beurs in gent aan het werk zijn ben ik aan de voorbereidingen van de Home Cinema Happening begonnen.

Knutselprojectje, een frame in elkaar flansen voor een 5 meter breed 2:35 Dreamscreen akoestisch transparant scherm, met dikke joekels van Monitor Audio speakers achter het scherm.

home@the movies

En deze kan ook leuk worden, 4 verschillende kleine Xtrem screens met verschillende doeksoorten op één projectievlak. Zo kan je in één keer zien wat hetzelfde beeld doet op 4 andere doeken.

The Luggage

#67
Dat ziet er goed uit Werner!

Ik probeer zeker langs te komen.

Misschien openingspost van dit topic nog aanpassen (Barco Balder ipv Loki)



luuk123456

Quote from: home@the movies on October 15, 2017, 20:20:09
En deze kan ook leuk worden, 4 verschillende kleine Xtrem screens met verschillende doeksoorten op één projectievlak. Zo kan je in één keer zien wat hetzelfde beeld doet op 4 andere doeken.
Dat kon je wel speciaal voor mij gedaan hebben[emoji2]
Ik overweeg al langer om van m'n Kingpin 1.0 gain doek over te stappen naar een ander doek waar het blacklevel van de JVC nog beter uit verf komt!
Tot zaterdag![emoji106]

Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

home@the movies

QuoteDat kon je wel speciaal voor mij gedaan hebben

Dat is ook zo  ;D ;D ;D

Raymond187

Quote from: luuk123456 on October 16, 2017, 09:53:41
Dat kon je wel speciaal voor mij gedaan hebben[emoji2]
Ik overweeg al langer om van m'n Kingpin 1.0 gain doek over te stappen naar een ander doek waar het blacklevel van de JVC nog beter uit verf komt!
Tot zaterdag![emoji106]
For me 2. Ik wil zo,n zwartdoek hebben.

De blackdaimond vind ik qua prijs niet aantrekkelijk, maar deze extrem zou dat wel moeten zijn. Ben erg nieuwsgierig.

home@the movies

Quote from: Raymond187 on October 16, 2017, 20:02:16
For me 2. Ik wil zo,n zwartdoek hebben.

De blackdaimond vind ik qua prijs niet aantrekkelijk, maar deze extrem zou dat wel moeten zijn. Ben erg nieuwsgierig.

;D ;D ;D
Nog iemand met speciale (legale  ;)) verzoekjes, het is het moment hé we zijn aan het aftellen.

home@the movies

Als ik er Zaterdag of Zondag een beetje bleekjes bijloop, er is op dit moment nog geen enkele demo projector binnen voor het event.
Ze zijn allemaal onderweg en zullen Morgen en overmorgen geleverd worden, dat wil dus zeggen op Vrijdag een marathonsessie voor het kalibreren van ongeveer 13 projectoren  :crazy: :crazy: :crazy:

Ik wordt er al moe van als ik er nog maar aan denk, maar jullie enthousiasme gaat alles weer goedmaken in het weekend  :pompom: :pompom: :pompom:

papaleo

inhale exhale,inhale exhale,inhale exhale....pffff   :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

home@the movies

Quote from: papaleo on October 16, 2017, 21:15:02
inhale exhale,inhale exhale,inhale exhale....pffff   :D

Ik wordt er duizelig van, en neen Leo ik ga geen calibratierapporten maken van die 13 stuks  ;D ;D ;D ;D ;D ;D