Cinedream/Home@The Movies Home Cinema happening 2017

Started by home@the movies, October 1, 2017, 14:55:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

Quote from: home@the movies on October 16, 2017, 21:19:27
Ik wordt er duizelig van, en neen Leo ik ga geen calibratierapporten maken van die 13 stuks  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik zeg niks...,durf het niet meer  :threadclosed:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

N1v3K


home@the movies


skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Bas Akkerman

Ik zondag (ben niet gezellig hè :D)! Onwijs veel zin in!
Vraagje, is er ook de mogelijkheid om "stil" te kijken, dus zonder dat er een geluidsspoor meedraait? Ik merk namelijk bij mezelf dat geluid afleidt en dat ik dan minder goed visueel kan vergelijken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Richard70…

Quote from: Bas Akkerman on October 17, 2017, 09:01:46
Ik zondag (ben niet gezellig hè :D)! Onwijs veel zin in!
Vraagje, is er ook de mogelijkheid om "stil" te kijken, dus zonder dat er een geluidsspoor meedraait? Ik merk namelijk bij mezelf dat geluid afleidt en dat ik dan minder goed visueel kan vergelijken.

Oordopjes😂
Denk als er geen geluid bij is , dat mensen veel eerder geneigd zijn er tussen door te gaan praten.
Lijkt mij dat dat nog meer afleid, maar misschien heb ik t mis ;D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Richard70…

Quote from: luuk123456 on October 16, 2017, 09:53:41
Dat kon je wel speciaal voor mij gedaan hebben[emoji2]
Ik overweeg al langer om van m'n Kingpin 1.0 gain doek over te stappen naar een ander doek waar het blacklevel van de JVC nog beter uit verf komt!
Tot zaterdag![emoji106]

Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk

Voor mij idem.
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Sjaak_Banaan

Quote from: Bas Akkerman on October 17, 2017, 09:01:46
Ik zondag (ben niet gezellig hè :D)! Onwijs veel zin in!
Vraagje, is er ook de mogelijkheid om "stil" te kijken, dus zonder dat er een geluidsspoor meedraait? Ik merk namelijk bij mezelf dat geluid afleidt en dat ik dan minder goed visueel kan vergelijken.

Universele afstandsbediening meenemen?  :ph34r:
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Bas Akkerman

#83
Quote from: rdebruin on October 17, 2017, 09:36:55
Oordopjes😂
Denk als er geen geluid bij is , dat mensen veel eerder geneigd zijn er tussen door te gaan praten.
Lijkt mij dat dat nog meer afleid, maar misschien heb ik t mis ;D
Dat wordt toch wel gedaan en is wat mij betreft ook prima. Maar wie weet steek ik zo nu en dan eens mijn vingers in mijn oren. ;D

Quote from: Sjaak_Banaan on October 17, 2017, 09:39:59
Universele afstandsbediening meenemen?  :ph34r:
Haha, deed ik vroeger in de straat, alle huizen langs en de tv harder of zachter zetten of ander kanaal. Was leuk... :laugh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

riwi

Quote from: home@the movies on October 16, 2017, 21:10:14
Nog iemand met speciale (legale  ;)) verzoekjes, het is het moment hé we zijn aan het aftellen.

Is er ook weer zo'n foodtruck met van die lekkere broodjes etc. buiten ?
Ik kom zaterdag net voor lunchtijd  ;D

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

home@the movies

Even uitpakken met een big ass screen ;D ;D alleen daarvoor moeten jullie langskomen  :tongue2: :tongue2:

home@the movies

Matwit, 0.9 2.2 en 1.1 Xtrem scherm niet in die volgorde weliswaar  ;) ik denk dat het duidelijk is dat de matwitte de duimen moet leggen.
Kom het even bekijken in real life want de foto is uiteraard geen representatief gegeven voor de prestaties van de Xtrem schermen.


Dirk

hmm...misschien moet ik toch maar even langswippen dit weekend, 'k zou nl wel eens exact het verschil willen zien tussen de Daylight 0.9 (die ik heb) en een 1.1/2.2...zodat ik met eigen ogen kan zien of dat voor de nabije toekomst een upgrade-pad is wat ik wil bewandelen.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

home@the movies

De eerste levering Sony X1000 UHD spelers is toegekomen, en één van de bezoekers van onze Home Cinema Happening gaat de gelukkige winnaar worden van dit prachtexemplaar.

Gewoon langskomen en wie weet ben jij wel de gelukkige dit jaar.


dvd-fan

Hopelijk ben ik de gelukkige, heb net een 4K tv gekocht :headbanging:
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

denoontje


home@the movies

De eerste test met de Barco op ons 5 meter breed scherm, de dwerg links van het scherm is mijn collega Luc  ;D ;D ;D


home@the movies

En een kleine impressie van onze woonkamer setup met de UST LS100 en ons cinepro scherm


luuk123456

#94
Quote from: home@the movies on October 18, 2017, 20:17:29
De eerste test met de Barco op ons 5 meter breed scherm, de dwerg links van het scherm is mijn collega Luc  ;D ;D ;D
Zo dan!  Test geslaagd lijkt me!
Die ruimte sla ik komende zaterdag even over denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Bas Akkerman

Quote from: luuk123456 on October 18, 2017, 20:19:17
Zo dan!  Test geslaagd lijkt me!
Die ruimte sla ik komende zaterdag even over denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik niet, ik heb net de nieuwe voorraad kwijlbakjes binnen gekregen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

home@the movies

Quote from: Bas Akkerman on October 18, 2017, 20:36:53
Ik niet, ik heb net de nieuwe voorraad kwijlbakjes binnen gekregen.

We zullen ook wat doekjes voorzien, het moet wel proper blijven allemaal hé  ;D ;D

home@the movies

En deze stond ook om mij te wachten  :pompom: :pompom:

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

luuk123456

Quote from: Bas Akkerman on October 18, 2017, 20:36:53
Ik niet, ik heb net de nieuwe voorraad kwijlbakjes binnen gekregen.
Dan neem ik er t.z.t. graag eentje van je over! [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0