Star trek discovery

Started by J.A.F._Doorhof, September 25, 2017, 20:14:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Quote from: doorofnight on December 31, 2018, 10:18:03
Ik ga weer kijken. Vond het net leuk genoeg. Ik wacht wel met smart op The Expanse seiz. 3, een serie die ik 10x beter vond.
Seizoen 4 bedoel je? Drie is al een half jaar geleden afgelopen  ;)

DofN

Nee, ik bedoelde 3..

Is seizoen 3 ook niet op Netflix geweest? Heb ik gemist... Ik ga er vandaag nog mee beginnen.

:)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

skyfox

The expanse is van Netflix af. Amazon heeft de serie opgekocht en verder geproduceerd. Nu te zien via Amazon prime, helaas.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

riwi

Quote from: W.Otter on December 31, 2018, 07:04:26
Ik ben blijven hangen ergens midden in seizoen twee. Het verhaal is daar erg traag/zwak. Ik denk ook niet dat ik het nog oppak

Da's knap, aangezien er nog maar 1 seizoen is geweest.

riwi

De eerste aflevering van seizoen 2 is gespot  :coffee:

Harry HT

Thx  O0

Jaaa... Netflix aan  O0
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

frits marantz

#81
Hmmm, die kon ik gisteravond nog niet vinden. EDIT: Gevonden, stond wat verborgen.

W.Otter

Quote from: riwi on January  1, 2019, 19:22:04
Da's knap, aangezien er nog maar 1 seizoen is geweest.
Tweede deel van seizoen 1 dan ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

frits marantz

En gezien. Leuke aftrap van het 2de seizoen.

Erik

Zeker weer een geslaagde aflevering gezien gisteren. Blijft leuk wegkijken jammer dat je steeds een week moet wachten maar een jaarbwa heten en dan pas alle delen te zien krijgen is ook weer zoiets.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Jammer genoeg alweer afgelopen deze serie met spannende eindaflevering. Gelukkig komt er nog een S3
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raymond187

Zit met genot te kijken naar S02  :wub:

Ben nu bij afl. 10.

blue-eyes

Quote from: Erik on April 28, 2019, 20:13:05
Jammer genoeg alweer afgelopen deze serie met spannende eindaflevering. Gelukkig komt er nog een S3

Kijk, dat is fijn te horen!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

hifi-annemie

Inderdaad een super mooie serie!

roland p

Quote from: roland p on October 17, 2017, 12:53:13
Ik vind de serie erg gaaf. Ik vind het alleen jammer dat het over de Klingons gaat, daar heb ik niks mee. Ze praten ook teveel :(
Maar desondanks vind ik de serie goed genoeg om te blijven kijken. Ziet er fantastisch uit, helemaal up-to-date. Zelfs de lightflares lijken me niet te irriteren :pompom:
Nou, dat was dus in 2017.  Net met veel pijn en moeite seizoen 3 afgekeken. Michael Burnham is echt in iedere scene een drama queen. Wát slecht gespeeld zeg. Wat ook niet helpt is dat alles over Michael Burnham moet gaan.

Spoiler:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

trigger__

Ik ga volledig akkoord met je. Eerste seizoen was woooow, special effects, verhaal, acteren, allemaal top. 2e seizoen al wat minder, maar nu... Bij elke aflevering huilt ze, en de helft van haar lines zijn gefluisterd... Met veel moeite uitgekeken, 4e seizoen, hmmm denk het niet.

The expanse daarentegen....

Quote from: roland p on January  8, 2021, 20:31:07
Nou, dat was dus in 2017.  Net met veel pijn en moeite seizoen 3 afgekeken. Michael Burnham is echt in iedere scene een drama queen. Wát slecht gespeeld zeg. Wat ook niet helpt is dat alles over Michael Burnham moet gaan.

Spoiler:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


rattaplan

Quote from: trigger__ on January  8, 2021, 21:22:24
Ik ga volledig akkoord met je. Eerste seizoen was woooow, special effects, verhaal, acteren, allemaal top. 2e seizoen al wat minder, maar nu... Bij elke aflevering huilt ze, en de helft van haar lines zijn gefluisterd... Met veel moeite uitgekeken, 4e seizoen, hmmm denk het niet.

The expanse daarentegen....


Helemaal mee eens. En pfff dat hele woke gebeuren erin.... Inderdaad janken elke aflevering, elke gezamenlijke scene een donker persoon, een aziaat een homo een lesbi een seksloze etc. etc. geen doorkomen meer aan.

DofN

The Expanse is echt heel goed, maar ik kijk ook met plezier naar deze Star Trek. Ik heb er geen last van de hoofdpersoon een vrouw is en dat er homo's in zitten enzo. Blanke mensen vormen sowieso een minderheid op deze aarde. Dat wij in films voornamelijk blanken zien is op de keper beschouwd, tamelijk absurd.





You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

master30

Quote from: rattaplan on January  8, 2021, 21:28:26
Helemaal mee eens. En pfff dat hele woke gebeuren erin.... Inderdaad janken elke aflevering, elke gezamenlijke scene een donker persoon, een aziaat een homo een lesbi een seksloze etc. etc. geen doorkomen meer aan.

Dat is modern in deze tijd 8)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

blue-eyes

Quote from: doorofnight on January  8, 2021, 21:45:05
The Expanse is echt heel goed, maar ik kijk ook met plezier naar deze Star Trek. Ik heb er geen last van de hoofdpersoon een vrouw is en dat er homo's in zitten enzo. Blanke mensen vormen sowieso een minderheid op deze aarde. Dat wij in films voornamelijk blanken zien is op de keper beschouwd, tamelijk absurd.







Beide series erg gaaf! Star Trek bijna afgekeken, Expanse staat al klaar!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Rob46

Hier ook een Star Trek fan! Alle series en films gezien. Vanaf de eerste Star Trek tot de nieuwste Enterprise en Discovery ...[emoji106]
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

TornadoGo

Toevallig gisteren de laatste aflevering van het Discovery seizoen gekeken, en met veel plezier moet ik zeggen.

Het hele 'woke' gebeuren daargelaten (het zou me niet verbazen als Saru volgend seizoen uit de kast komt) vind ik de verhaallijn leuk en de karakters goed. Het zou inderdaad iets minder Michael Burnham mogen zijn maar het stoort me nog niet. Ben benieuwd wat volgend seizoen in petto heeft..

The expanse ga ik ook op mijn kijklijst zetten.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Raymond187

Quote from: doorofnight on January  8, 2021, 21:45:05
The Expanse is echt heel goed, maar ik kijk ook met plezier naar deze Star Trek. Ik heb er geen last van de hoofdpersoon een vrouw is en dat er homo's in zitten enzo. Blanke mensen vormen sowieso een minderheid op deze aarde. Dat wij in films voornamelijk blanken zien is op de keper beschouwd, tamelijk absurd.
Mee eens. Nu ST seizoen afgelopen is ben ik weer begonnen met verder kijken. Net afl. 9 gekeken en ik vind het ook nog steeds erg vermakkelijk om te zien. Enige wat van mij anders zou mogen is dat Burnham de hoofdpersoon is en bijna alles om haar draait.
Met DS9 draaide ook niet alles om Captain Cisco, bij lange na niet.

Exapanse ook gekeken op het laatste seizoen na. Nog geen tijd en zin gehad.

Fox

Quote from: Blue-Eyes on January  9, 2021, 20:20:08
Beide series erg gaaf! Star Trek bijna afgekeken, Expanse staat al klaar!

Ik wil ook aan The Expanse beginnen en zie dat er ook Amazon 2160p 10bit HDR10+ versies zijn.
Echter de SF-Channel NL subs passen niet?

Wat is er anders aan de afleveringen....

riwi

Quote from: TornadoGo on January 11, 2021, 09:18:37
(het zou me niet verbazen als Saru volgend seizoen uit de kast komt)
...
The expanse ga ik ook op mijn kijklijst zetten.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Van The Expanse waren de eerste 3 wel de beste, maar S4 keek ook lekker weg. Met S5 moet ik nog beginnen. Wel moet je er in S1 even inkomen en accepteren dat je lang niet alles snapt.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Ik denk dat ik S1 en S2 nog een keer ga bekijken. Beeld kwaliteit op de projector was ook erg mooi. Dat doet bij mij ook al veel.