Twin Peaks: First Season

Started by garmtz, February 3, 2002, 16:17:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

garmtz

Ik heb me vandaag tegoed gedaan aan Twin Peaks: First Season (R1). Wat een enorme aandacht is er door Artisan toch weer besteedt aan deze release! Dit zijn naar mijn mening de mooiste transfers ooit van een TV-serie. Om maar niet te spreken van de prachtige (niet erg van surround spectakel doorspekte, maar zeer zuivere) soundtracks, waarin de muziek van Angelo Badalamenti in al zijn pracht tot leven komt. En de serie zelf...? Tja...  :o 8) ??? :-X

FrankL

#1
Ik heb volgende maand een marathon. Het huis zit vol  ;D
Maar ik heb natuurlijk al wel wat favoriete scenes bekeken. Genieten!
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

Dit is niet echt nieuws, maar aangezien waarschijnlijk niet iedereen dagelijks de Twin Peaks sites afstruint...

http://www.dugpa.com/
QuoteAugust 1st 2002
Looks Like the Rumors Are True... Season 2 in 2003
I just received word from my contact at Artisan that although there is no official release date, 2003 at this point would be a safe bet. So although it isn't an official confirmation, and the discs could potentially show up as a the last minute December release, it's not very likely in my opinion. In either case, I am sure it will be worth the wait.  

Seizoen 2 komt er dus echt aan!  :)

Seizoen 1 was nog wel te doen. Seizoen 2 wordt pas een serieus lange marathon!
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

MrPink

Toch jammer dat het derde seizoen er toendertijd niet van gekomen is.

Groetjes,
Oscar

FrankL

Ja, het slot van seizoen 2 zal me altijd bijblijven.
Als die DVD-boxen nu goed verkopen, komt er misschien wel budget voor een aansluitende miniserie :)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

MrPink

Hmmm ik denk toch van niet...en zeker niet met de cast van toen. Ik meen te hebben gelezen, dat ze op zich al best ver waren met dat 3e seizoen, qua verhaal/script en zo. Het zou het seizoen worden waarin alles uitgelegd zou worden en weer enigszins op zijn pootjes terecht zou komen. Maar aangezien de Amerikanen het 2e seizoen al niet snapten (en dus niet keken) werd het door de studio afgeblazen.

Groetjes,
Oscar

FrankL

Waarom "zeker niet met de cast van toen"? Zo goed gaat het met die carrieres toch ook niet? De enige die redelijk succesvol is, is volgens mij Lara Flynn Boyle.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

MrPink

Omdat ze nu toch toch al weer een stukje ouder zijn. En om iedereen weer bij elkaar te krijgen lijkt me ook een onmogelijke opgave. Begrijp me goed, ik zou het toejuichen :)

Groetjes,
Oscar

robin

 ;D Ik heb ook de R1 box en hij is echt geweldig. Let wel op voor de buren. Ik had het volume op een normaal niveau staan, maar toen de waterval voor het hotel in beeld kwam stonden alle kopjes bij de buren in de kast te schudden en kwamen ze kijken of er een deel van mijn kamer misschien was ingestort. Je bent dus gewaarschuwd!!!!!
GTZ Robin

MrPink


markvl

Voor de geinteresseerden: de trailer voor Twin Peaks (je weet wel, de ontbrekende 1e episode in de box) is nu weer op voorraad bij DDD-house in HongKong.
En voor ongeveer 10 euro kun je die toch niet laten lopen...

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

J.A.F._Doorhof

Even wachten zou ik zeggen.
Het schijnt dat de R2 release van twin peaks WEL de eerste meeleverd.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Henk

Je zult dan wel tot november moeten wachten....

Zie dvd.nl en Area-DVD voor voorproefjes. Verder heeft de Regio 2 versie geen dts-geluidstrack (maar wel nagesynchroniseerde tracks in het Duits, Italiaans en Spaans).

J.A.F._Doorhof

Als je weet wat ik nog moet zien, dan is het wachten wel mogelijk  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DM

Allereerst mijn excuses voor het opdiepen van een fossiel van een thread maar goed mijn vraag gaat over Twin Peaks :D ...

Weet iemand waar ik het 1e seizoen kan streamen in Nederland? Ik heb het vroeger niet bekeken maar zou er nu eens aan willen beginnen. Bij gebrek aan een dvd-speler heeft een marktplaats-aankoop geen zin. Ik kan zelf niks vinden maar wie weet kan iemand helpen?

pameijer

Quote from: DM on December 28, 2021, 22:21:14
Allereerst mijn excuses voor het opdiepen van een fossiel van een thread maar goed mijn vraag gaat over Twin Peaks :D ...

Weet iemand waar ik het 1e seizoen kan streamen in Nederland? Ik heb het vroeger niet bekeken maar zou er nu eens aan willen beginnen. Bij gebrek aan een dvd-speler heeft een marktplaats-aankoop geen zin. Ik kan zelf niks vinden maar wie weet kan iemand helpen?
Niet, helaas. Bron

Maar usenet werkt vaak prima!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

haythijs

Idd, heb onlangs daar seizoen 1 en 2 vandaan gehaald in zeer aanvaardbare kwaliteit.
Leuke herziening.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare