Beste online UHD Blu-Ray winkel

Started by Rob_Dingen, September 21, 2017, 18:43:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rob_Dingen

Dag,

De titel zegt het al.
Mag ook USA zijn Nederlandse ondertitels zijn niet perse nodig.
Belangrijk is waar ze het snelst released worden en een goede prijs hebben.

Rob

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Rob_Dingen

Had ik inderdaad gevonden.
De release datums zit soms een groot verschil in en soms haast niets.

Rob

Raymen

Klopt
Maar alles wat ik besteld heb is ook perfect binnen binnengekomen

En ze hebben soms leuke deals en leuke kortigen

Ook 2 voor 35€ enzo
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Atmoz


Inmiddels heb ik bij Zavvi een hele rats UHD discs besteld. Inderdaad redelijke prijzen :worship: (moet ze nog allemaal krijgen, dus ik kan helaas niets over verzendtijd zeggen)

Ik wil echter de collectie nog wat uitbreiden, en ben daarom ook op Amazon.de aan het kijken.
Maar ik snap werkelijk niets van Amazon... Hoe weet ik bijvoorbeeld van Oblivion nu welke taal (audio) en ondertitels erop zitten? Onderaan in het lijstje staat wel:

QuoteTaal: Japanisch (Dolby Digital 5.1), Französisch (Dolby Digital 5.1)
Ondertitels: Deutsch, Englisch, Französisch, Japanisch, Schwedisch, Dänisch, Finnisch, Norwegisch, Niederländisch

Maar dat zou betekenen dat er GEEN Engelse audio op zit?
En geldt die informatie voor ALLE Oblivion 4K discs wat ze op héél Amazon.de (dus ook de 2e handse) verkopen?

Het is toch té toevallig dat IEDEREEN wat die film 2e hands verkoopt dezelfde versie (met dezelfde audio/subs) heeft?

Of zie ik iets helemaal over het hoofd? Ik hoop van wel, anders vind ik 't maar een k*tsite.... (is het eigenlijk ook omdat je niet met PayPal of iDeal kan betalen :yawnee:)

Ik ben zeer benieuwd, want dat laatste "probleem" is gelukkig te omzeilen :)

Thanks / groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Erik van Voorst (in memoriam)

#5
Ik vrees dat het is zoals je denkt....

Ik snap sowieso het audiospoor niet...deze zou in duits dan toch optimaal moeten zijn.
(DTS HD master audio oid)

Aan de andere kant heb ik op deze Amazon site bijna een jaar van te voren Flash weten te kopen met engels gesproken en nl subs....hier in NL duurde het bijna nog eens een jaar voordat die jaargang uitkwam.
De enige consequentie was een duits Bluray-doosje  :D

Op Zavvi spreken ze over dubbing language alsof native engels zou zijn.....
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Erik van Voorst (in memoriam)

Mijn ervaring met zavvi is erg lange wachttijden dus alleen voor mensen met (veel) geduld  :nopompom:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Atmoz

Quote from: Erik van Voorst on October 11, 2017, 21:40:30
Mijn ervaring met zavvi is erg lange wachttijden dus alleen voor mensen met (veel) geduld  :nopompom:

Klopt, daar heb ik hier ook last van...
Ze beginnen nu allemaal binnen te druppelen. (besteld op 1 oktober)

Er zat ook een normale Bluray tussen (i.p.v. een UDH disc), foutje van hun. Dat hebben ze netjes opgelost door wel de juiste disc op te sturen en me de "normale" BD te laten houden. Goede service dus. Ook wordt er vrij snel gereageerd op vragen/mails.

Ik vind het een fijne zaak, want volgens mij kun je nergens goedkopere UHD BD's uithalen...
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Rob_Dingen

Hier dezelfde ervaring met zavvi.
Amazon UK en Duitsland zijn zeker ook goede opties.

vik

Amazon.ca (Canada) kun je ook goede deals vinden.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Erik van Voorst (in memoriam)

Zavvi is inderdaad goedkoop bestel net een ouderwetse 1080P van Arrow seizoen 5 voor 30 euro...bij bol 45 euro...ahum  :nopompom:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Meeuwtje

Toevallig iemand in het bezit van de 4 hunger games 4k UHD Bluray's welke bij Zavvi aangekocht zijn, en weten of hier ook NL subs op staan (alle 4) thx alvast..
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 683 s2 / B&W htm61 s2 / B&W 685 s2 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

Atmoz

Quote from: Meeuwtje on October 21, 2017, 13:52:39
Toevallig iemand in het bezit van de 4 hunger games 4k UHD Bluray's welke bij Zavvi aangekocht zijn, en weten of hier ook NL subs op staan (alle 4) thx alvast..

Zijn die al lang te koop dan daar?
Ik was ze nog niet tegen gekomen.... Of we waren te duur dat ze daarom niet opgevallen zijn ;D

Heb ze nu in ieder geval alle 4 gekocht, dus thanks voor de tip ;)

Als je effe met hun mailt krijg je vrij snel een reactie met daarin of wel/geen NL subs op zitten....

Of je moet "effe" 2 weken wachten, dan heb ik ze ook in huis :P
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Teejoo

#13
Ik koop normaal alles bij Amazon uk, maar daar zijn de UHD's toch nog flink aan de prijs. Ondanks dat ik nog geen UHD speler en projector heb vind ik het toch interessant om nu de discs te kopen waar en UHD en normale blu-ray discs inzitten.

Da-lite

Ik koop mijn UHD's dikwijls op amazon es ( Spanje ), de prijzen variëren daar dikwijls.
Neem nu als voorbeeld Billy Linn heb ik enkele weken geleden 18, euro betaald , die prijs blijft dan een weekje zo ..en dan plots gaat die naar 25, euro ...en nu kost hij 21, euro .
Het is soms even wachten, maar als je op het juiste moment toeslaat ...is het wel de moeite.

  :pompom: Zoals bijvoorbeeld op dit moment is er een mooie actie ... 2 UHD's kopen , één betalen !! Je kan kiezen uit 65 UHD's waaronder enkele recente nieuwe. Actie loopt nog tot 5november.

Hier is de link :  https://www.amazon.es/b/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&node=14230286031&pf_rd_m=A1AT7YVPFBWXBL&pf_rd_s=product-alert&pf_rd_r=E8PB87FZB92FVS5WVAVF&pf_rd_r=E8PB87FZB92FVS5WVAVF&pf_rd_t=201&pf_rd_p=3ff4ebf9-406d-4f3d-a8ed-38e603411233&pf_rd_p=3ff4ebf9-406d-4f3d-a8ed-38e603411233&pf_rd_i=B0716PPP8H&linkCode=ll2&tag=ad02-21&linkId=6f9e31ab20d251e575294203752c4030

Mijn ervaring met Spanje is goed , dinsdag verzonden ...vrijdag in huis ( ik woon in België )
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

Atmoz

Quote from: Teejoo on October 28, 2017, 09:27:07
Ik koop normaal alles bij Amazon uk, maar daar zijn de UHD's toch nog flink aan de prijs. Ondanks dat ik nog geen UHD speler en projector heb vind ik het toch interessant om nu de discs te kopen waar en UHD en normale blu-ray discs inzitten.

Daar had ik tijdens het bestellen van m'n eerste UHD's laatst niet bij stilgestaan. (wel gelezen, maar niet goed beseft denk ik :D)
Een mooie verassing dus: een groot deel van de films komt inderdaad gewoon met de "normale" BD ook erbij :pompom: Best handig voor bijvoorbeeld op de slaapkamer. Of natuurlijk voor de verkoop mocht dat interessant zijn. In ieder geval mooi dat ze 't zo doen!



Quote from: Da-lite on October 28, 2017, 15:09:40
Ik koop mijn UHD's dikwijls op amazon es ( Spanje ), de prijzen variëren daar dikwijls.
Neem nu als voorbeeld Billy Linn heb ik enkele weken geleden 18, euro betaald , die prijs blijft dan een weekje zo ..en dan plots gaat die naar 25, euro ...en nu kost hij 21, euro .
Het is soms even wachten, maar als je op het juiste moment toeslaat ...is het wel de moeite.

  :pompom: Zoals bijvoorbeeld op dit moment is er een mooie actie ... 2 UHD's kopen , één betalen !! Je kan kiezen uit 65 UHD's waaronder enkele recente nieuwe. Actie loopt nog tot 5november.

Hier is de link :  https://www.amazon.es/b/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&node=14230286031&pf_rd_m=A1AT7YVPFBWXBL&pf_rd_s=product-alert&pf_rd_r=E8PB87FZB92FVS5WVAVF&pf_rd_r=E8PB87FZB92FVS5WVAVF&pf_rd_t=201&pf_rd_p=3ff4ebf9-406d-4f3d-a8ed-38e603411233&pf_rd_p=3ff4ebf9-406d-4f3d-a8ed-38e603411233&pf_rd_i=B0716PPP8H&linkCode=ll2&tag=ad02-21&linkId=6f9e31ab20d251e575294203752c4030

Mijn ervaring met Spanje is goed , dinsdag verzonden ...vrijdag in huis ( ik woon in België )

Enorm bedankt voor deze link :worship:
Dat scheelt toch wel in prijs zeg. Meteen 12 stuks gekocht ;D

Tot nu toe alleen op Zavvi en nu dan Amazon.es besteld. Mooie collectie van 69 stuks UHD films in nog geen maand tijd verzameld 8)
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Da-lite

Dat is graag gedaan, niet slecht ..12 stuks    :clapping:
En ik die dacht met 6 stuks , ik laat me eens gaan  ;D
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

Niek007

Nu is er bij de Mediamarkt een 2=3 actie. Misschien niet de goedkoopste oplossing maar wel originele NL schijven
Denon X6200W, Panasonic UB824, XTZ 99.36 FLR, XTZ S5, Velodyne SPL1200 Ultra, LG OLED B6V, Sony VW270, nVidia Shield, Synology NAS, Logitech Harmony Elite

fugazi_2009

Quote from: Meeuwtje on October 21, 2017, 13:52:39
Toevallig iemand in het bezit van de 4 hunger games 4k UHD Bluray's welke bij Zavvi aangekocht zijn, en weten of hier ook NL subs op staan (alle 4) thx alvast..
Ik heb de UK exemplaren,  book dat dat dezelfde zijn als bij Zavvi. Die hebben volgens dvd profiler geen NL ondertitels.  Zal morgen wel even kijken als ik weer thuis ben.

Sent from my SM-T580 using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Erik van Voorst (in memoriam)

Is er een manier/link om erachter te komen (op de Zavvi site) of er nl ondertitels op staan.
Soms wil ik dat wel.  :nopompom:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Raymen

Geen idee erik

Soms staat het er ij meestal niet

Ik heb nog geen linkje gevonden voor de subs

Wel kan je een mailtje sturen en het ze gewoon vragen natuurlijk
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Sjaak_Banaan

Quote from: Erik van Voorst on October 30, 2017, 10:52:35
Is er een manier/link om erachter te komen (op de Zavvi site) of er nl ondertitels op staan.
Soms wil ik dat wel.  :nopompom:

Dit vind ik ook een groot gemis van veel webshops.
Amazon.de heeft hier inmiddels wel een filter voor, erg prettig en direct ook een aantal blu-rays besteld, hopelijk volgen de andere amazons ook.

Het zou pas echt tof worden wanneer er een Nederlands pricewatch komt voor blu-rays.
Na het zien van de irritante reclame van film.nl had ik daar wel een beetje op gehoopt, maar eenmaal op die site is het gewoon een link naar een streamingdienst of naar Bol en MM... :S
Jammer dat er nog maar zo weinig aanbieders zijn van de schijfjes.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Harry HT

Hi,

De beste winkel? Goede prijs?

Hier hebben ze wat geschreven over een goede prijs:

UHD 4K Disc Price Drop https://www.avforums.com/threads/uhd-4k-disc-price-drop.2032081/page-114#post-25567751

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Atmoz

Hierbij mijn mailtje richting Zavvi en het daarop terugkomende antwoord:


Beste,

Kunt u vertellen of deze 4K Bluray's NL ondertiteling hebben?
https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-hunger-games-mockingjay-part-2-4k-ultra-hd/11334686.html
https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-hunger-games-mockingjay-part-1-4k-ultra-hd/11334685.html
https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-hunger-games-catching-fire-4k-ultra-hd/11334684.html
https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-hunger-games-4k-ultra-hd/11334683.html

Alvast bedankt.

Met vr gr,

Stephan

==========================

Een medewerker van ons Klantenservice Team heeft je verzoek bekeken en we kunnen je het volgende melden:

Beste Stephan, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen over ondertiteling. Alle DVD´s en Blu-rays worden aangeboden in de versie zoals die in het Verenigd Koninkrijk is uitgebracht, tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld. De meeste DVD´s en Blu-rays bieden wel de mogelijkheid om een andere taal te selecteren en soms wordt het Nederlands daarbij aangeboden voor de gesproken versie en/of de ondertiteling. Helaas is deze productinformatie niet altijd beschikbaar. Als wij echter bevestigd krijgen dat Nederlands als taal beschikbaar is, houden wij u op de hoogte door de 'meer details' tab op de product pagina. Als er geen aanvullende informatie wordt gegeven, kan beschikbaarheid van het Nederlands niet gegarandeerd worden. Als u verder nog vragen heeft, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal u graag verder helpen. Met vriendelijke groet, Jen Zavvi Klantenservice

Mocht je nog meer vragen hebben, log dan in via Mijn Account. Hier kun je meer informatie aanvragen.

Wij proberen het zo makkelijk mogelijk te maken om contact met ons op te nemen en zijn je graag van dienst. Op onze Helppagina vind je een FAQ sectie waar je misschien de antwoorden kan vinden waar je naar op zoek was.

Om op dit bericht te reageren, willen wij je vragen in te loggen via Mijn Account en onze mail te beantwoorden in het onderdeel Berichten.

Hartelijk dank,

Jennifer Merrells

Zavvi Nederland Team
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Meeuwtje

Ik heb ze ook alle vier maar besteld. Heb even op EAN nummer gekeken bij Bol.com. 1 en 3 stonden bij bol met NL subs aangegeven.
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 683 s2 / B&W htm61 s2 / B&W 685 s2 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)