Kingsman: The Golden Circle

Started by Erik, September 21, 2017, 03:15:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Wat een heerlijke film is dit.
Kingsman doet me denken aan James Bond maar dan anders. Meer humor meer absurd maar ook minder serieus toch wordt het nergens minder.
Deze film is ene genot om naar te kijken en verveelde mij geen moment.
Na het zien van deze film zul je voortaan in een hamburgertent heel anders naar je hamburger kijken  ;D
Eltomn John heeft ook een kleine rol en dat doet die best vermakelijk en hij is niet bang om zichzelf op de hak te nemen, respect.
Qua cijfer twijfel ik tussen een 8 en en 8,5 neig naar de laatste.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Sjaak_Banaan

Tof om te horen! Deel 1 vond ik al geweldig, volgens mij had ik toen net mijn set een beetje op orde.
Ik was al verkocht bij de intro (Dire Straits)!
Weer iets om naar uit te kijken! :)
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

FDLARRY

Deel 1 de scene in de kerk met muziek van Lynyrd Skynyrd, Free Bird, echt geweld(ig) heftig. Thuis een paar keer gekeken met de speakers open.  8)
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II