End of Summer shows - Beter Beeld & Geluid

Started by bmateijsen, July 11, 2017, 17:29:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frankp

Misschien dat ik 26 augustus ook wel even kom binnenwandelen. Streaming is altijd interessant en misschien dat ik nog een M&G met forumleden heb.
Leuke ideeën heren!

bmateijsen

Quote from: frankp on August 17, 2017, 08:05:54
Misschien dat ik 26 augustus ook wel even kom binnenwandelen. Streaming is altijd interessant en misschien dat ik nog een M&G met forumleden heb.
Leuke ideeën heren!

Leuk! Voor de linn Lounge is het handig als je je even inschrijft, zie http://beterbeeldengeluid.nl/2017/08/11/26-augustus-music-streaming-made-easy-in-zevenbergen/

DV79

Afgelopen zaterdag was de 'End of Summer show' editie over Michael Jackson bij BB&G.
Erg leuke sessie met interessante achtergrond informatie van de ontwikkeling van Michael Jackson z'n carriere door de jaren heen.
Ook een aantal leuke anekdotes en wat meer informatie over een paar nummers, gebruikte technieken en meewerkende artiesten.

Dit alles weergegeven op een zeer indrukwekkende set - Linn Klimax DSM met Katalyst technologie, streamer/pre met 2 Klimax Solo 500W mono eind versterkers.
Dit moois stuurde de al even imposante Vivid Giya G3 aan.
Erg goed klinkende set met daarbij de toevoeging van de verhaallijn die Garmt tussen de muziek stukken door vertelde, maakte het tot een zeer geslaagde sessie.

Na de sessie ook nog even een impressie kunnen krijgen van de Harbeth m30.1, die ik al op m'n lijstje had staan om in de toekomst eens te gaan beluisteren. Ook dit was een zeer welkome toevoeging. En dat smaakt naar meer.
Tijdens de sessie ook kennis kunnen maken met Bas Akkerman en nog een aantal andere geïnteresseerden. Direct ook het aanbod van Bas gekregen om bij hem ook nog eens naar de Harbeth m30.1 te komen luisteren in zijn set. Bedankt daarvoor en op dat aanbod kom ik zeker binnenkort een keer terug. Leuk om je te ontmoeten!
Al met al een zeer leuke middag!
Bedankt Garmt en Bjorn. Ik ga kijken of ik ook nog 1 of meer van de andere sessies bij kan wonen.

p.s. Garmt, is de tekst die je gebruikt hebt ergens terug te lezen? Ik zou die nog wel een keer willen doorlezen?
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Bas Akkerman

Ook leuk jou te hebben ontmoet en je bent meer dan welkom!
Zelf moest ik tot 14.00u werken, dus ik kwam pas aan het eind van de show aan. Echt goede impressies kon ik daardoor niet krijgen, maar ik had wel het idee dat de (laatste paar) nummers wel wat te wensen overliet wat productie betreft. De combinatie van Harbeth met Luxman is toch wel een erg fijne vond ik. Minder rust en minder doorkijk in vergelijking met de grote set, maar de rijke klankkleuren van deze combi kon ik wel waarderen.

Bij volgende shows ga ik min rooster wat laten aanpassen, want dat verdienen ze.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

bmateijsen

Quote from: DV79 on August 21, 2017, 16:07:59
Afgelopen zaterdag was de 'End of Summer show' editie over Michael Jackson bij BB&G.
Erg leuke sessie met interessante achtergrond informatie van de ontwikkeling van Michael Jackson z'n carriere door de jaren heen.
Ook een aantal leuke anekdotes en wat meer informatie over een paar nummers, gebruikte technieken en meewerkende artiesten.

Dit alles weergegeven op een zeer indrukwekkende set - Linn Klimax DSM met Katalyst technologie, streamer/pre met 2 Klimax Solo 500W mono eind versterkers.
Dit moois stuurde de al even imposante Vivid Giya G3 aan.
Erg goed klinkende set met daarbij de toevoeging van de verhaallijn die Garmt tussen de muziek stukken door vertelde, maakte het tot een zeer geslaagde sessie.

Na de sessie ook nog even een impressie kunnen krijgen van de Harbeth m30.1, die ik al op m'n lijstje had staan om in de toekomst eens te gaan beluisteren. Ook dit was een zeer welkome toevoeging. En dat smaakt naar meer.
Tijdens de sessie ook kennis kunnen maken met Bas Akkerman en nog een aantal andere geïnteresseerden. Direct ook het aanbod van Bas gekregen om bij hem ook nog eens naar de Harbeth m30.1 te komen luisteren in zijn set. Bedankt daarvoor en op dat aanbod kom ik zeker binnenkort een keer terug. Leuk om je te ontmoeten!
Al met al een zeer leuke middag!
Bedankt Garmt en Bjorn. Ik ga kijken of ik ook nog 1 of meer van de andere sessies bij kan wonen.

p.s. Garmt, is de tekst die je gebruikt hebt ergens terug te lezen? Ik zou die nog wel een keer willen doorlezen?


Leuk dat je er was! Tekst is gewoon beschikbaar.. Stuur mij even een mail!

Groet,

Bjorn

bmateijsen

Als je het nog niet in je agenda hebt gezet.....

Zaterdag 2 september: Let's Rock!
http://beterbeeldengeluid.nl/2017/08/22/2-september-lets-rock/


bmateijsen

Niet vergeten..., Let's Rock morgen bij BB&G in Hilversum. 

Mark Levinson 585
JBL Synthesis 4312SE 70th Anniversary

Wordt echt leuk! Focus op muziek, lekkere biertjes/ fris en gewoon genieten!

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

bmateijsen