iPhone 8 en X

Started by Starred, August 31, 2017, 13:06:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CineSmurf

Hier ook. Met vingerscan zat ik altijd te wachten, werkt niet als je vinger niet heel droog is. Gezichtsherkenning doet ie terwijl ik de telefoon pak. Enige keer dat ie niet werkte was met wintersport, maar ja toen had ik ook een skihelm en skibril op  >:D
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Starred

Quote from: activ on April 11, 2018, 07:10:05
Echt? Misschien een keer opnieuw inlezen dan, want bij mij werkt het echt super.

Afstand speelt een rol, hoe schuin je je hoofd houdt, etc. Lukt me voor het mooie te vaak om hem niet open te krijgen.

Rob_Dingen

Hoi Starred,

Ik heb er ook nooit problemen mee eigenlijk.
Misschien inderdaad eens opnieuw inleren.

Rob

J.A.F._Doorhof

Wat kan helpen is eventjes de gezichtsherkenning doen voor een egale achtergrond als er heel veel troep op de achtergrond staat kan het zijn dat een telefoon daar moeite mee heeft
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Starred


VlisChris

Zijn er al realistische geruchten voor een 9 en/of X2?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Job


J.A.F._Doorhof

Gerucht is dat ze nu ook de headphone jack.omvormer uit de doos halen en dat je die los moet kopen.

Verder dacht ik een LCD versie.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Thanks.
Als ik het zo lees is er vrij weinig aanleiding om te wachten :)
Mijn huidige telefoon (iPhone 7) bevalt me uitstekend. Behalve dat mijn speakers weinig volume meer halen, en de oplaadpoort nogal lurp is.
Als de 8+ of de X NG een helderder heeft in de zon is dat prachtig.
Slomo kan op de X ook in 1080P @ 240fps.

Nieuwer is meestal vooral duurder. Niet automatisch beter.

Hoofdgebruik: foto en tegenwoordig video.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Interficior

Quote from: VlisChris on August  5, 2018, 13:11:07
Thanks.
Als ik het zo lees is er vrij weinig aanleiding om te wachten :)
Mijn huidige telefoon (iPhone 7) bevalt me uitstekend. Behalve dat mijn speakers weinig volume meer halen, en de oplaadpoort nogal lurp is.
Als de 8+ of de X NG een helderder heeft in de zon is dat prachtig.
Slomo kan op de X ook in 1080P @ 240fps.

Nieuwer is meestal vooral duurder. Niet automatisch beter.

Hoofdgebruik: foto en tegenwoordig video.
Ik weet niet wat "lurp" is, maar bedoel je hiermee dat hij niet meer goed connect? Wat je vaak ziet bij de oplaadpoort (en headphone jack indien die er is) dat er stof uit je broekzat ophoopt in deze poorten. Probeer dit eens in het licht te bekijken en eventueel te verwijderen met je "weapon of choice" (scherpe pincet, tandenstoker, perslucht).
Take it or lease it

Starred

Quote from: J.A.F._Doorhof on August  5, 2018, 09:12:36
Gerucht is dat ze nu ook de headphone jack.omvormer uit de doos halen en dat je die los moet kopen.

Ach, nieuwe AirPods komen er ook aan  :pompom:

VlisChris

Quote from: Interficior on August  5, 2018, 16:28:35
Ik weet niet wat "lurp" is, maar bedoel je hiermee dat hij niet meer goed connect? Wat je vaak ziet bij de oplaadpoort (en headphone jack indien die er is) dat er stof uit je broekzat ophoopt in deze poorten. Probeer dit eens in het licht te bekijken en eventueel te verwijderen met je "weapon of choice" (scherpe pincet, tandenstoker, perslucht).

Helaas. Ik heb ze geprobeerd (bedankt voor de tips). Maar ze werken bij mij niet.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Ondertussen zo'n fantastische X in huis.
In het kort: het is de eerste iPhone waar ik aan moet "wennen".

Zijn er meer mensen die problemen hebben om vanuit YouTube terug in het hoofdscherm te komen?
Als ik schermvullend video heb gekeken komt die prachtige swipe-slider niet in beeld.

Vandaag kon ik al 2x opnieuw opstarten omdat ik YouTube niet afgesloten kreeg.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Interficior

Quote from: VlisChris on August  8, 2018, 12:28:36
Ondertussen zo'n fantastische X in huis.
In het kort: het is de eerste iPhone waar ik aan moet "wennen".

Zijn er meer mensen die problemen hebben om vanuit YouTube terug in het hoofdscherm te komen?
Als ik schermvullend video heb gekeken komt die prachtige swipe-slider niet in beeld.

Vandaag kon ik al 2x opnieuw opstarten omdat ik YouTube niet afgesloten kreeg.
Die slider zit dan aan de lange kant van het scherm, bedoel je dat?
Take it or lease it

VlisChris

Nee.
De slider was er dan in het geheel niet. Dus ik had geen enkele manier om terg in mijn hoofdscherm te komen :)

Nog een vraagje: kijk ik niet goed, of is je notificatie scherm verdwenen? Dat was zo makkelijk om je appjes te lezen zonder whatsapp te openen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Starred

Quote from: VlisChris on August  9, 2018, 16:33:42
Nee.
De slider was er dan in het geheel niet. Dus ik had geen enkele manier om terg in mijn hoofdscherm te komen :)

Die slider zit er toch altijd?