Nieuwe Sony 4K projectors Q3-2017.

Started by scoc, August 28, 2017, 20:40:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Quote from: Bas Akkerman on August 31, 2017, 11:18:44
Ik besef dat dat niet voor consumenten is. Neemt niet weg dat ik de Epson een heel egaal en natuurlijk, kom ik weer plastisch, beeld vond geven. Dat gaf ook rust waardoor ik veel meer aandacht kon besteden aan wat er in beeld kwam dan hoe het beeld eruit zag. Sony vind ik over het algemeen sterk in kleurweergave, dus vandaar dat ik zo benieuwd ben naar de VW760.
Oh ik ook wel hoor, alleen er was een opmerking over HDR dat gaat dus ech niet lukken nie  ;D

Bas Akkerman

HDR boeit me eigenlijk niet zo. Ik heb er nog geen overtuigende (natuurlijke!) beelden van gezien, laat ik het zo zeggen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

evilniek

Quote from: Kjelt on August 31, 2017, 11:21:49
Oh ik ook wel hoor, alleen er was een opmerking over HDR dat gaat dus ech niet lukken nie  ;D

Niet wat mogelijk is met flatpanels, maar misschien dat het HDR verhaal voor PJ's niet helemaal nutteloos is maar zeker niet optimaal. Voor mij hoeft dat HDR ook niet zo vooral omdat het lastig te implementeren is in projectoren.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

home@the movies

Pers conferentie Sony, onze cam staat op zijn plaats, wij zijn er klaar voor😬😬

home@the movies

Trouwens net een zeer leuk Epson toestel gezien. Later meer daarover in een ander toppic

home@the movies

#55
Ik had jullie een belangrijk berichtje aangekondigd een paar dagen geleden, Wel hier komt het
Op 20 September organiseert Sony een officiele productvoorsteling van de volledig nieuwe line up van home cinema projectoren voor de belgische dealersen en pers.
De volledige line up zal hier in al zijn glorie worden voorgesteld inc de net op de IFA aangekondigde toestellen.
Om dit event te hosten koos Sony Home@The Movies/Cinedream als partner, wezullen alle toestellen ieder op afzonderlijke dezelfde schermen in verduisterde ruimte naast elkaar voorstellen.

Maar nu komt het, aangezien alles aanwezig is hebben  we van Sony de go gekregen om een kleine groep van gelukkigen uit te nodigen na het event voor de dealers.
Dit wil dus zeggen dat een aantal onder jullie de mogelijkheid krijgen tot een geweldige sneak preview en alle toestellen reeds in real life in perfecte omstandigheden kunnen bekijken onder het nuttigen van een hapje en een drankje.

Hoe gaan we tewerk gaan? We gaan hier op deze pagina en in het event topic op een bepaald moment een link plaatsen om in te schrijven, we gaan langs deze weg 25 mensen gelukkig maken. Langs onze nieuwsbrief zullen er nog een keer 25 mensen worden uitgenodigd.
Snel zijn en het forum in de gaten houden vor de link is dus de boodschap.
Jullie weten ondertusen wel dat we steeds het onderste uit de kan halen om dit soort van events tot een unieke gebeurtenis te maken.

Veel geluk aan iedereen, keep watching  ;D ;D

home@the movies

Pers conf is aan de gang, watch de IFA life stream

home@the movies

Ok, de headsets en tel zijn gepromoot op de persconf. Nu gaan wij voor het echte werk zorgen met beelden en real info :pompom:

home@the movies

Hier is hij. De eerste Sony UHD laser.

wrcveen

| Sony VW 760 | Cinemascope 380 cm | Apple TV 4K | Sony Playstation 5 | Anthem MRX 1120 7.2.4 | Revel W990 | Revel W893 | 2x JBL Synthesis S1S-EX |

home@the movies

Dat reken ik niet echt onder de Home cinema meer ;)

donaldk

Of de Sony GTZ 270 of de 280;-). Maar vergeet vooral de eerste niet, de LSPX-W1S, of diens opvolger de VPL-VZ1000ES. Die eerste is al drie jaar oud inmiddels.

In vervolg op het artikel over vervoersarmoede, voor de Persvoorstelling helemaal naar Belgie..., dan maar paar maandjes wachten op ISE 2018.

Kjelt 1 module zou nog wel op single phase power moeten kunnen.

donaldk

Tja, omgekeerd elitisme Werner, LOL. Maar aan de even dure W1 is niks commecieels te bekennen, was een huiskamer meubel.

MaxxMark

Dan kom je 2 dagen ff niet op het forum, en staat het opeens helemaal vol met allemaal toffe nieuwtjes :D

Heel cool allemaal!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

home@the movies

Officiele prijs voor de 4k laser is15000 euro

Robbo

Tijd om m'n VW1000 weer in te ruilen   ;D

home@the movies

De goedkoopste 4k instapper gaat 4995 kosten

home@the movies

Dit is de HD ultra short throw laser van Epson, echt wel een fraai ding op get eerste zicht. Prijs voor dit ding. 3000 euro

home@the movies

Nog eentje

Kjelt

Quote from: home@the movies on August 31, 2017, 14:46:47
Officiele prijs voor de 4k laser is15000 euro
Die japanners kunnen niet rekenen  :D
QuoteUS$ 15000 = 12631 EUR

home@the movies

#70
dit is dus de line up;

In de allerhoogste regionen;
VW5000ES
5000 lumen

VZ1000ES Ultra short throw laser
2500 lumen

LSPX-W1S Ultra short throw laser
2000 Lumen


VW760ES Laser
2000 lumen
14999 Euro

VW550ES
1800 lumen
350000:1 dynamisch contrast
REALITY CREATION IN 4K
9999 Euro

VW360ES
1500 Lumen
200000:1 contrast
REALITY CREATION IN4K
6999 Euro

VW260ES
1500 lumen
contrast
Geen Iris functie
4995 Euro

HW65 blijft in het gamma
HW45 blijft in het gamma

Alle UHD modellen hebben nu wel Reality creation (motionflow) in 4K



Kjelt

Werner klopt die 15000:1 contrast, moet dat niet 150000:1  zijn ?

home@the movies

Quote from: Kjelt on August 31, 2017, 15:46:31
Werner klopt die 15000:1 contrast, moet dat niet 150000:1  zijn ?
`
Drukfoutje denk ik  ;)

Kjelt

Wil je dat nog even navragen, lijkt me wel een deal maker of breker  ;)

home@the movies

Quote from: Kjelt on August 31, 2017, 15:53:58
Wil je dat nog even navragen, lijkt me wel een deal maker of breker  ;)

Heb om 17h00 een afspraak met de prod engineers ga alles even overlopen dan.