Het nieuwe community segment

Started by J.A.F._Doorhof, August 23, 2017, 12:22:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Former member 78

Quote from: VlisChris on August 25, 2017, 12:27:40
Het zou fijn zijn dat als je problemen met mij of iets wat ik geschreven hebt dat je ie rechtstreeks tot mij richt, en niet achterbaks in een compleet ander draadje.

Wat is er achterbaks aan?
Volgens mij klopt het aardig wat Twani er neer heeft gezet.

Dirk

#26
Quote from: VlisChris on August 25, 2017, 12:27:40
Het zou fijn zijn dat als je problemen met mij of iets wat ik geschreven hebt dat je ie rechtstreeks tot mij richt, en niet achterbaks in een compleet ander draadje.
in datzelfde draadje reageren kan niet (meer), want daar staat een slotje op

btw, ik zie in Twani's post nergens een persoonlijke aanval oid, dus waar maak je je druk om?
trouwens; mogen we ons nu ook niet meer openlijk vragen stellen bij eea?  :dontgetit:

edit: typo
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

op eigen verzoek verwijderd.

Wat is trouwens een goede sfeer?

Kan iemand mij dat uitleggen..?

chansig

Kan ik wel, maar wil ik niet.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Roeru117

Quote from: chansig on August 25, 2017, 12:56:45
Kan ik wel, maar wil ik niet.

Gr. Hans

Nou zeg. Dan moet je nu niet de sfeer gaan verpesten.  :P
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

Bas Akkerman

Quote from: VlisChris on August 25, 2017, 12:27:40
Het zou fijn zijn dat als je problemen met mij of iets wat ik geschreven hebt dat je ie rechtstreeks tot mij richt, en niet achterbaks in een compleet ander draadje.
Ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld en stuur Theo een PM.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#31
Quote from: Bas Akkerman on August 25, 2017, 13:18:43
Ik zou zeggen, geef het goede voorbeeld en stuur Theo een PM.

Ik zou alleen niet weten wat te zeggen want ik heb naar mijn beste weten geen probleem met Chris.

En nog even over de sfeer:  één van de grotere fora in NL met meer dan 20.000 leden en dan soms méér dan een maand helemaal geen ban of waarschuwing en op jaarbasis de bans op twee handen te tellen zegt toch genoeg over deze community?   

Prima prestatie van zowel gebruikers als mods lijkt me.

Bas Akkerman

Quote from: twani on August 25, 2017, 13:24:05
Ik zou alleen niet weten wat te zeggen want ik heb naar mijn beste weten geen probleem met Chris.

En nog even over de sfeer:  één van de grotere fora in NL met meer dan 20.000 leden en dan soms méér dan een maand helemaal geen ban of waarschuwing en op jaarbasis de bans op twee handen te tellen zegt toch genoeg over deze community?   

Prima prestatie van zowel gebruikers als mods lijkt me.
Het was ook aan Chris gericht.

Babes? Je hebt het helaas al veranderd. Dacht een of ander nieuw, sexy topic. Dan ga ik maar weer stilletjes niet discussiëren in mijn eigen showcase. :confused:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Bas Akkerman on August 25, 2017, 13:29:27
Het was ook aan Chris gericht.

Babes? Je hebt het helaas al veranderd. Dacht een of ander nieuw, sexy topic. Dan ga ik maar weer stilletjes niet discussiëren in mijn eigen showcase. :confused:
Het stond er inderdaad écht :D. Spellingscorrectie.....

En Bas, ook in jouw topic is nog nooit iets verzand in een vervelende discussie :). Altijd informatief en plezierig om te lezen en geen enkele reden te bedenken om te censureren ..

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: chansig on August 25, 2017, 12:56:45
Kan ik wel, maar wil ik niet.

Lekker bevorderlijk voor de sfeer weer... Jij weet er wel raad mee hè?

chansig

Ikke wel...aangezien jij toch niet weet wat een goede sfeer is...zal je het ook niet missen. Weet je wel wat een slechte sfeer is ?

Die laatste mis ik namelijk altijd.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Als je het iets niet kent zul je het ook niet missen..? Je weet niet wat je mist.

Sfeer is mening... Brrr.

Bas Akkerman

Quote from: twani on August 25, 2017, 13:38:26
Het stond er inderdaad écht :D. Spellingscorrectie.....

En Bas, ook in jouw topic is nog nooit iets verzand in een vervelende discussie :). Altijd informatief en plezierig om te lezen en geen enkele reden te bedenken om te censureren ..
Het laatste heb ik nog in beraad. Ik was misschien wat te kortaf. Anyway, ik vind de sfeer wel goed eigenlijk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten