3D brillen vergelijken die geschikt zijn voor BenQ W1400

Started by tlbuis, August 23, 2017, 09:25:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tlbuis

Nu gebruik ik diverse goedkope Gonbes g-15 dlp-link 3d brillen. Bij snelle scènes, onder andere Gravity rond minuut 30, zie ik de snel bewegende delen een beetje flitsen. Met een oog open ziet het er wel vloeiend uit. Zou dit met een andere 3d bril verholpen kunnen worden, of ligt het aan mijn ogen die de beelden niet goed aan elkaar plakt? Is er misschien een forum sponsor bij wie dit te testen is?

Charlemagne

Forumsponsor Mediasluis heeft nogal veel op met 3D volgens mij.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

Mediasluis

#2
De laatste 3D brillen van Benq zelf vind ik zeer goed.
Heb je die niet geprobeerd?
Anders zou ik dat nog even doen.
http://www.mediasluis.nl/webshop/4/3D-Brillen/1/BenQ
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

tlbuis


Erik van Voorst (in memoriam)

De Sonybril RF TDG-BT500A past NIET netjes over een gewone bril dus wees gewaarschuwd...ik heb er 4 gekocht ...en zowel bij mij als mijn vrouw past het voor geen meter.

Leveranciers zetten WEL op hun site dat het NETJES over een gewone bril past  :hmmm:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Mediasluis

Grappig, want bij mij past deze gewoon over mijn bril, maar mijn bril  is inderdaad niet zo heel groot. Wel heb ik op mijn site vermeld dat de glazen erg klein zijn. Ik laat de brillen hier wel altijd zien in vergelijk met de Xpand X104 YOUniversal brillen die veel lekkerder zitten met grotere glazen en na afstelling een mooier resultaat geven. Beiden werken overigens niet met DLP-Link.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Kjelt

Quote from: Erik van Voorst on October  2, 2017, 18:48:12
De Sonybril RF TDG-BT500A past NIET netjes over een gewone bril dus wees gewaarschuwd...ik heb er 4 gekocht ...en zowel bij mij als mijn vrouw past het voor geen meter.

Leveranciers zetten WEL op hun site dat het NETJES over een gewone bril past  :hmmm:
Hi Erik, ik heb onlangs met mijn opticien een optie besproken om in de 3d bril glazen lenzen op sterkte te plaatsen. Afhankelijk van de 3d bril was dit wel mogelijk, zou dan €65 per lens dus €130 kosten. Nu kijk ik veels te weinig 3D om dit te rechtvaardigen maar wellicht voor jou een optie?

Erik van Voorst (in memoriam)

Nu kijk ik ook steeds minder 3d maar wat mediasluis ook aanhaalt is dat die Expand 104 beter is voor mij dus die zal ik wel eens bij bestellen.
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Mediasluis

#8
Quote from: Erik van Voorst on October  2, 2017, 18:48:12
De Sonybril RF TDG-BT500A past NIET netjes over een gewone bril dus wees gewaarschuwd...ik heb er 4 gekocht ...en zowel bij mij als mijn vrouw past het voor geen meter.

Toch wel even goed dat ik dit tegenkom.
Ik heb dit nagekeken en had dit ook staan, maar heb nu de omschrijving wel wat aangepast.
http://www.mediasluis.nl/webshop/product/34/Sony-TDG-BT500A

Als je de brillen bij Mediasluis had gekocht, dan zou ik ze om deze reden weer hebben teruggenomen, maar meestal heb ik ook contact met de klant alvorens ze een bestelling doen.
Vaak worden 3D brillen hier besteld als ze een projector bekeken hebben en kopen, maar dan hebben ze de Xpand X104 YOUniversals ook vergeleken en dan worden de TDG-BT500A meestal alleen als budget oplossing voor derden mee besteld.
Mede hierom heb ik bewust niet voor een kassasysteem gekozen. Anders bestellen ze een projector en of scherm dat helemaal niet in de situatie past
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Erik van Voorst (in memoriam)

ik snap het, omdat 3d bij mij nog steeds ondergeschikt is ben ik even snel op een aanbieding ingegaan. (3 voor 100 euro)
Ik denk voor een NIET brildragende dat dit best wel een perfect lichtgewicht 3D brilletje is.

Ik heb nog een heel smal brilletje liggen met mijn huidige scherpte...als dat niet lekker gaat met de Sony bestel ik wel zo een Xpand bij je.

Bedankt voor het aanpassen.  ;)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!