Stereo van Jalke, Back AGAIN bescheiden setje van 950,-

Started by PorscheHD, August 18, 2017, 16:57:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PorscheHD

Na een jaartje wat verdwaald te zijn geweest met de hoofdtelefoon gebeuren weer terug bij af! Een echte stereo! Heb er al velen gehad maar zins ik het niet meer had altijd spijt gehad van het verkopen van de Quadral Platinum M4 speakers en Yamaha S1000 bakbeest toen nieuw gekocht als set..... maar ik dacht zo nodig ivm met de kids (baby) dat de hoofdtelefoon makkelijker zou zijn....

Maar ik miste wat, het volume, de ruimte, de bass voelen de spulletjes ik miste een echte stereo. Ik heb dit jaar flink lopen verbouwen dus helaas was het buget niet zo goed om een NAD/B&W CM9 set te kopen dus deze week in mn vakantie in het hoge noorden aan het internetten geslagen en dit setje tegen gekomen! En na het luisteren gekocht!

Wat zie je op de foto:

B&W 603 S3 (2de hands)
Cambridge Audio Topaz SR20 (nieuw, matchte goed voldoende power) kon 2de hands niks naar wens vinden want had de interne dac nodig.

Playstation 4 Pro voor de media/muziek en gamen natuurlijk ;)
Sony KD-49EX9005 4k HDR tv

Bekabeling, optische kabel audioquest forest, hdmi audioquest pearl, luidspreker kabel supra.

Dus al met al een leuke stereo set bij elkaar inc kabels voor 950,- wellicht later de dromen verwezelijken met wat leuker spul weer maar voorlopig moet ik het hier even mee doen!


Dirk

bij mij is de foto iig niet zichtbaar...?

   (tip; postimage.org  gebruiken ipv Tinypic  ;))
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea


Dirk

 :thumbs-up:

genot van een set gaat gelukkig niet recht evenredig omhoog met de aanschafprijs ervan, staat er netjes bij zo  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

PorscheHD

Klopt maar ik heb beter gehad haha maar dit valt me biet tegen moet ik zeggen! Ben alleen de extreme details van een headphone nu gewend dus moet even wennen weer!

Cantodea

Quote from: PorscheHD on August 18, 2017, 18:33:49
Klopt maar ik heb beter gehad haha maar dit valt me biet tegen moet ik zeggen! Ben alleen de extreme details van een headphone nu gewend dus moet even wennen weer!

Ha, een tijdje niet meer gehoord of gezien. Ja man, ik kan best geloven dat je spijt heb betreffende je Quadrals. Ze hebben tot over twee maanden hier hun kunnen bewezen en ja het zijn schitterende speakers, een beetje fel in het hoog dat wel. In ieder geval veel plezier met je nieuwe set en geniet van de muziek, dat is het allerbelangrijkste!
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon