Nieuwe Class-D versterkers

Started by Internet-of-music, August 14, 2017, 21:46:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeuwarden

Nu de typografie nog even wat minder amateuristisch.

Rusher

Quote from: Blue-Eyes on July 15, 2018, 21:09:01
Met name de zwarte is erg gaaf om te zien!
Met name de witte is erg gaaf om te zien!
[emoji6]


Met muzikale groet,

Rusher

Rusher

Quote from: Leeuwarden on July 15, 2018, 21:22:05
Nu de typografie nog even wat minder amateuristisch.
Voorstel?


Met muzikale groet,

Rusher

MechanicalAnimal

#128
Quote from: internetofmusic on July 15, 2018, 20:40:19
Hierbij de laatste uitvoeringen: een zwart geanodiseerde en een wit gelakte (wit anodiseren is technisch onmogelijk).

Wauw.....die witte is superstrak geworden zeg :worship:


Ik zou ook eens kijken of de lager geprijsde (stereo)modellen met meters kunnen worden uitgevoerd, beetje retro luxe zoals Accuphase, mcintosh, luxman en het modernere spul als advance acoustics.

Ik neem aan dat die ftontpanelen met zulke behuizingen redelikk makkelijk uitbreidbaar zijn. Met of zonder meters is de rest van het apparaat redelijk hetzelfde.

Zou mooi zijn als je tegen een meerprijs een front met meters kunt kiezen.

Quote from: Leeuwarden on July 15, 2018, 21:22:05
Nu de typografie nog even wat minder amateuristisch.

Welke bedoel je precies dan?

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

fasteddie

Echt een hebbedingetje inderdaad :colgate:

Leeuwarden

Quote from: Rusher on July 15, 2018, 21:49:32
Voorstel?


Met muzikale groet,

Rusher

Zeker, maar dan wel op commerciele basis.

internetofmusic

Dank voor de complimenten en suggesties :). Het portfolio moet nog verder worden uitgebreid lees ik wel :hmmm:

fasteddie

Quote from: Leeuwarden on July 15, 2018, 22:10:31
Zeker, maar dan wel op commerciele basis.

Jeetje de prijs gaat al weer omhoog! Als de commercie om de hoek komt kijken weet je het wel ::)

Leeuwarden

Quote from: fasteddie on July 15, 2018, 22:17:40
Jeetje de prijs gaat al weer omhoog! Als de commercie om de hoek komt kijken weet je het wel ::)

Tja, op die manier verdien ik mijn boterham, ga er maar van uit dat zij er ook aan verdienen.
De hint mijnerzijds was in ieder geval kosteloos :)

DofN

Quote from: internetofmusic on July 15, 2018, 20:40:19
Hierbij de laatste uitvoeringen: een zwart geanodiseerde en een wit gelakte (wit anodiseren is technisch onmogelijk).

Nou, als het zo mooi wordt,  dan mag een wapper toch wel wat kosten?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

i2Paq

#135
Ik denk dat het iOM - Classic mooier staat strak onder de wapper ipv. op de hoeken.

Dat trekt de hele symmetrie onderuit.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Richi

Ik zie dat er geen aan/uit schakelaar aan de voorzijde zit. Is dat vanuit de gedachte dat ze weinig elektriciteit gebruiken als ze idle zijn? Het is zo onhandig als de schakelaar aan de achterzijde zit en je zet ze iedere keer aan en uit.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

i2Paq

Quote from: Richi on July 16, 2018, 09:18:25
Ik zie dat er geen aan/uit schakelaar aan de voorzijde zit. Is dat vanuit de gedachte dat ze weinig elektriciteit gebruiken als ze idle zijn? Het is zo onhandig als de schakelaar aan de achterzijde zit en je zet ze iedere keer aan en uit.

Mijn Klasse D gaan nooit uit/in stand-by.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Rusher

Quote from: i2Paq on July 16, 2018, 08:56:48
Ik denk dat het iOM - Classic mooier staat strak onder de wapper ipv. op de hoeken.

Dat trekt de hele symmetrie onderuit.
Dat moet de whapper inderdaad nog mooier maken! Goed idee!


Met muzikale groet,
Rusher

Rusher

Overigens, zijn de reacties in dit topic overwegend van muziekliefhebbers die al kennis hebben genomen van volledig klasse D versterkers?
Volgens mij zijn velen erg tevreden, toch? Ook buiten het forum lees ik goede dingen over hypex modules.


Met muzikale groet,
Rusher

i2Paq

Quote from: Rusher on July 16, 2018, 12:44:56
Overigens, zijn de reacties in dit topic overwegend van muziekliefhebbers die al kennis hebben genomen van volledig klasse D versterkers?
Volgens mij zijn velen erg tevreden, toch? Ook buiten het forum lees ik goede dingen over hypex modules.


Met muzikale groet,
Rusher

Wat bedoel je precies?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Rusher

Quote from: i2Paq on July 16, 2018, 14:26:23
Wat bedoel je precies?
Ervaring pure klasse D versterkers. Ik ken alleen de A/D van Pink Faun.


Met muzikale groet,
Rusher

fasteddie

Quote from: i2Paq on June 12, 2018, 16:27:13
€ 600,- voor enkel een VU-meter in het front heeft niets te maken met of ik het wel of niet kan betalen maar alles met redelijkheid tov. het gene wat geboden wordt.

En de discussie gaat over de techniek welke qua versterker het zelfde is gebleven.

Maar nogmaals, de aanbieder schittert door afwezigheid (hij leest namelijk wel mee) en dat zegt mij genoeg.

De aanbieder is aan het nadenken over een nog scherpere prijs ;D :tounge2:

blue-eyes

De aanbieder is 100% vrij in zijn prijsstelling. ALs jij dat een te hoog bedrag vindt moet je het vooral niet kopen. Als iedereen dat vindt is de prijs idd te hoog.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Rusher

Quote from: fasteddie on July 17, 2018, 09:17:42
De aanbieder is aan het nadenken over een nog scherpere prijs ;D :tounge2:
Nee, de aanbieder was druk bezig met de creatie van de zwart geanodiseerde en wit gelakte versie.


Met muzikale groet,
Rusher

fasteddie


i2Paq

Quote from: Rusher on July 16, 2018, 21:00:13
Ervaring pure klasse D versterkers. Ik ken alleen de A/D van Pink Faun.


Met muzikale groet,
Rusher

Ik vond die A/D van Pink Faun echt nergens naar klinken.

Op 4 sets luidsprekers was het net of ik naar geluid door een blikje zat te luisteren.

Kreeg de opmerking dat ik hem eerst maar eens 4 dagen aan moest laten staat  :huh2:
Je raad het al, bleef waardeloos.

Toen was het dat ik zilver in mijn speakers had; ze waren allemaal origineel en geen zilver te bekenen......

Uiteindelijk teruggebracht, kreeg een heel verhaal waar het allemaal aan kon liggen, maar niet aan de Pink Faun......

Ja, joh!

Chanel Island Audio D500 en D500II gehad, fantastisch!

Nu de Nuforce 9 v3se, nog beter!

Ben benieuwd hoe de IOM Classic klinken!

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Rusher

Ofwel, i2Paq, positief over puur klasse D versterkers! [emoji1360]


Met muzikale groet,
Rusher

Richi

Hier ook uitstekende ervaringen. De beste eindversterkers die ik ooit heb gehad. Wel goed combineren met pre en luidsprekers, maar dan heb je ook echt wat moois!
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Leeuwarden

En dan te bedenken dat de nieuwere Ncores er nog een schepje bovenop doen ten opzichte van de oude.