Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Started by J.A.F._Doorhof, January 10, 2003, 21:28:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Wat heb jij als laatste toegevoegd aan je HT.

Voor ons is dat een Barco 808s Graphics, jammer genoeg heeft de G70 een defect dat lang duurt om te repareren. De Sony staat binnenkort (na de reparatie) trouwens wel te koop.

Lijkt ons toch wel handig om te hebben hangen wat we het meest verkopen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

albert

mijn laatse aanwinst was m'n DV-8300 van Marantz waar ik overigens zeer tevreden mee ben.

gr.
ALbert

HJ

#2
mijn 50"bb tv.
:)

HJ

oh ja en de isf calibratie van frank woensdag as ;D

blue-eyes

Rotel RSP 1066, Rotel RR 1090 universele AB en 2 maal MIT terminator 2
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

markvl

Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

FrankL

Denon 3803 versterker, en daarvoor:
Philips 963SA DVD speler
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

eduard


Robert

#8
Mijn laatste aanwinst is de Sony DVP-NS905V 8).

http://213.196.43.35/yabbse/index.php?board=25;action=display;threadid=4316

www.areadvd.de -> Hardware -> DVD-Player -> Sony DVP-NS 905V


MvrGr.
Robert

Egwin

Mijn nieuwe aanwinst is de Adjustible Iron Stand van Sonus Faber, Eigenlijk een beetje overpowered ;D voor mijn Concertino's Maar heb nu wel een super mooie verstelbare stand.

Mvrgr. egwin
Sonus Faber Minima Amator II # Audia Flight FL THREE S #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries Mini incl. Sbooster # Transparent MW Ultra biwire # Transparent BML Reference # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords

MrPink

Philips 36PW9527 en Eichmann Digital.

Groetjes,
Oscar

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

HJ

oh ja,ook nog een setje bass shakers.

patrick_vdb

Laatste aanwinst was de B&W ASW4000 sub.

De volgende aanwinst gaat richting speakerbekabeling voor mijn fronts en center, bij de nieuwe opstelling is gebleken dat de kabels net te kort zijn om netjes weg te werken (ze hangen nu in de lucht te bengelen).

Mvrgr

Patrick

Frank J.

Mijn laatste aanwinst is een nieuwe dvd-speler....
Mijn vorige Cyberhome vervangen voor de Sony DVP-NS900v/black, dit omdat we op het moment ook de receiver en speakers gaan aanschaffen en omdat de 900v van Sony in Duitsland wel een heel aantrekkelijk prijsje had...

Zie Mijn HT onderaan voor meer info...

GrTZ

eduard


jaco

Sony SCD-XB770 SACD speler in de opruiming.

Jaco

Marc

Lexicon MC1 (arriveert in principe over 1w vanuit de usa), SVS Ultra met QSC 1622, Denon 2800MKII (gaat morgen terug om regiovrij te maken), Epson TW100 (komt wsch volgende week) en Stewart GreyHawk Electriscreen (komt over 4tal weken). Ik zoek dus nog een goede 5.1 amp en speakers!

Jo Kumpen

Quote from: guzz on January 10, 2003, 23:42:29
mijn 50"bb tv.
:)

50"??? Welk merk is dat dan? Een plasma of RPTV zeker? niet?
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Jo Kumpen

Quote from: Marc on January 12, 2003, 17:56:05
Lexicon MC1 (arriveert in principe over 1w vanuit de usa), SVS Ultra met QSC 1622, Denon 2800MKII (gaat morgen terug om regiovrij te maken), Epson TW100 (komt wsch volgende week) en Stewart GreyHawk Electriscreen (komt over 4tal weken). Ik zoek dus nog een goede 5.1 amp en speakers!

Hoi Mark :D

Lukt 't een beetje met het HT-gebeuren? Blijkbaar wel!
Amai!!! Een Grayhawk... :-X Djees. Jij gaat ook wel in 7-mijls laarzen vooruit zeg!
Ziet er allemaal zeer belovend uit.

Groetjes
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Jo Kumpen

#20
Ah ja... Om toch maar on topic te blijven:

Laatste aankoop:
DVD, Brotherhood of the Wolf

Echt een aanrader. (zoals Thommy al zei) In deze film zie je waar PAL toe in staat is. Dit is ook één van de films die ik als eerste gezien heb op 'n CRT (bij Thommy  ;D). Ik kon 't daardoor ook niet laten toe ik deze voor slechts 15.99 Euro in de rekken zag liggen. Nu kon ik tenminste eens gaan vergelijken tussen onze 2 HT's  ;Dhehe;D

Ik zal maar geen review schrijven hierover want dat zal wel duidelijk zijn!

Mvg

Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

Raymen

Een nieuwe speler .
De primare V25.

Tot nu toe nog geen problemen gehad met geen 1 dvd.
Deze speelt echt alles af,behalve dvd-A.


mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Selmar_Cleef

Van het weekend de knoop doorgehakt.

De Audionet MAP

Als het goed is krijg ik hem begin Februari in huis.
Nu mis ik alleen nog:
- speakers
- eindversterker
- kabels om alles aan te sluiten
::)

In ieder geval al een begin voor mijn HT.

HJ

Quote from: Jo Kumpen on January 13, 2003, 18:26:58
Quote from: guzz on January 10, 2003, 23:42:29
mijn 50"bb tv.
:)

50"??? Welk merk is dat dan? Een plasma of RPTV zeker? niet?

yep 50" rptv van pioneer bevalt zeer goed :)
nog even calibreren en ik ben helemaal tevreden.(voor nu ;D)

Jo Kumpen

Gratz guzz! Da's al een heel bakbeest!
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.