Waarom zou je de atv weer weg doen? Die is toch ook prima?
Maar je installeert op deze versie ook de app uit de appstore. Standaard zit Netflix, Disney +, youtube etc er al op. De Ziggo app installeer je er dan extra op (wellicht zit dat er op de toekomstige Nederlandse versie al standaard op). Deze app heeft alles wat ook op de phone app zit. Dus ook terugkijken etc.
Had ik al gezegd dat ik er erg content mee ben?
We gaan er waarschijnlijk nog wel een of twee bestellen voor de tv’s hier in huis zonder smart functies en om niet meer afhankelijk te zijn van kabel tv outlets.
De Atv is idd prima maar ik heb verder niets van Apple vandaar.
De Atv heb ik alleen gekocht om te kunnen zwiften in de schuur en toen kwam ik er dus achter dat die ziggo app wel goed werkt.
In de schuur kan ik de moto gp dus wel terug kijken.

Ik weet niet of het bewust aan ziggo ligt of aan de CC/tv combi dat het terug kijken niet goed werkt.
Het terug kijken werkt namelijk wel behalve met sommige zenders en programma's.
Maar wat ik nu begrijp is dat de nieuwe CC anders werkt, je cast niet meer vanaf je foon oid maar start direct een eigen app op de CC. Dat vind ik sowiso top, hoef je niet meer met je telefoon te klooien.
Btw, het ziggo terug kijken via de tv browser is ook dicht getimmerd want dat kon voorheen nog wel.