Wat is jouw laatste Home Theater - aanwinst

Started by J.A.F._Doorhof, January 10, 2003, 21:28:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

activ

En zelfs dan maar een beperkt aantal devices. De LG zit daar niet bij.

WMH70

Mijn nieuwe aanwinst, de gloednieuwe REL HT/1003 subwoofer die mijn T9i gaat vergezellen. Wat een kracht uit dit bescheiden doosje !

Verstuurd vanaf mijn FRD-L09 met Tapatalk


tajo

#26627

Ter vervanging van eenvoudige 4-port gigabyte switch, voor alles in het TV meubel,
een belachelijk serieuze 8-port managed gigabyte switch met PoE, de Ciso ESW 540 uit de Cisco Small Business Pro serie.
Nieuw in doos gevonden, voor te weinig,  in winkel die niet wist wat ze verkochten.
   "Wat is dat nou?".
   "Een ethernet switch"
   "Wat kun je daarmee?".
   "Een netwerkje aanleggen"
Niet naar nieuwprijs googlen als je niet schrikken wil :-)


J0ell

Quote from: tajo on August  5, 2018, 22:39:42

Niet naar nieuwprijs googlen als je niet schrikken wil :-)



What the ****, wat is daar nou de meerwaarde van? Je hebt ze met vrijwel dezelfde specs ook voor een euro of 150, en die voldoen meer dan prima.
Wel een mooie overkill upgrade voor je set  :tounge2: en dat voor een spotprijs.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Benco

Een hele poos geleden alweer maar nog niet eerder gepost , ben lang afwezig geweest ..

Een Yamaha 1060 is in de plaats gekomen  de steeds weer stuk gaande NAD T755.


Joost80

#26630
 Eergister ene Emotiva BasX A-300 binnen gekregen voor de fronts. Erg mooi (op)gebouwd.
- LG 55 C1 Oled - Denon AVC-X4800H - Emotiva BasX A-300 - Panasonic UB424 - 7.1.4 met Mordaunt-Short Mezzo 8 fronts, Mezzo 5 center, 4x Mezzo 1 surrounds , 4 Mordaunt Short Genie heights, SVS PC12 Plus - PS5 -

PC: i9 13900k, RTX4090, 32 gb DDR5 6400, LG 42 C2 Oled.

JohanH

#26631
Quote from: J0ell on August  6, 2018, 12:20:23
What the ****, wat is daar nou de meerwaarde van? Je hebt ze met vrijwel dezelfde specs ook voor een euro of 150, en die voldoen meer dan prima.
Wel een mooie overkill upgrade voor je set  :tounge2: en dat voor een spotprijs.
Mja dit spul is echt belachelijk stabiel en betrouwbaar, je kan hier ook heel goed en mooi mee loggen en managen. Dus bv een poort absolute voorrang geven en zorgen dat bepaalde data pakketten ook alleen naar die poort doorgaan, met een enorm lage response tijd. Het is echt technisch heel erg mooi spul, maar voor thuisgebruik beetje heel erg overkill maar wel leuk.

Dit zal iig geen bottleneck in je netwerk zijn haha, itt bv het  standaard modem/standaard router van je isp. :P

Ik heb zelf een vergelijkbare 40 euro variant van TP Link trouwens. ;)

J0ell

Quote from: JohanH on August 24, 2018, 17:51:48
Mja dit spul is echt belachelijk stabiel en betrouwbaar, je kan hier ook heel goed en mooi mee loggen en managen. Dus bv een poort absolute voorrang geven en zorgen dat bepaalde data pakketten ook alleen naar die poort doorgaan, met een enorm lage response tijd. Het is echt technisch heel erg mooi spul, maar voor thuisgebruik beetje heel erg overkill maar wel leuk.


Met 1 voor die 150 euro kun je ook een heel eind komen met logs en data forwarding/limiting.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

eduard

een nieuwe AB mijn URC50 is het aan het begeven. En ik heb nu net een logitech Harmony 665 gekocht.
Voor alsnog lijkt het voor een kleine 60euro een leuk ab tezijn. Wanneer nodig zit er zelf ook nog een leer functie op. Ik heb deze harmony gekozen omdat deze ab nog een fysiek numeriek gedeelte heeft en als hij tegen zou vallen zou de finacieele schade beperkt blijven :).
De duurdere logitech AB hebben maar weinig fysieke knoppen.

Richi

De Harmony Companion heeft ook 'harde cijfertoetsen'. Deze AB kan ook IR leren en voor mij is dit de beste AB ooit (na diverse Philips, Logitech en Pronto ABs).
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

eduard

Richi bedankt voor de tip misschien ga ik de harmony companion ook een keer proberen.

BenW

Een ROTEL RB-1582 MKII die mijn Marantz SR7011 mag helpen bij het aansturen van de B&W CM10s2 front speakers.

Iemand nog tips, kwa instellingen in de Marantz?

Sowieso moet ik de Audyssey MultEQ XT32 (met de Audyssey MultEQ Editor App) opnieuw draaien.
Arcam AVR550, Samsung 65QN93B, PS5 Disk Edition, Dune HD Real Vision 4K met iFi iPower X, Apple TV 4K (3rd generation), Auralic Altair G1, B&W CM10s2, B&W M1 Mk2, CM Centre s2, SVS SB-2000 Pro en AudioQuest bekabeling.

MechanicalAnimal

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Marco66

Vrijdag een mooie Rel R-205 binnen.
Wil ik zowel via neutrik als rca aansluiten om stereo en ht gescheiden aan te sturen.
Wellicht wel wat hulp nodig met het inregelen, kwa rug en kwa ervaring beide slecht haha.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

michel69

Movies with tubes [emoji16] Marantz AV 7701 aangesloten op de processor ingang van de ARC!.

Gisteravond pas laat thuis dus even aangesloten of het wel ging werken en yes het werkt daarna even stukje film gekeken en dat is toch wel stukken beter als de tc speakers.

Kabels worden nog weggewerkt.

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Idske

#26640
Een Denon avr X4300.
Paar extra Dali zensor 1 speakers  om dolby atmos 7.1.4 goed op te kunnen stellen.

Man wat voegt dat atmos een hoop toe aan de beleving zeg. Nooit gedacht dat het zo een verschil zou zijn :)



HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

Richi

#26641
Na een tijd alleen maar surround te hebben gehad in de audo's :D heb ik onverwacht een Onkyo PR-SC5507 prep-pro en Onkyo PA-MC5500 eindversterker hier staan. Deze komen van Marco66 waarme ik mijn Hypex nCore 400 mono eindversterkers heb geruild. In eerste instantie dacht ik dat de set snel het huis weer zou verlaten, want in de woonkamer staat onze stereo set en de surround set staat op zolder. Maar de Onkyo set heeft me positief verbaasd qua mogelijkeden en gebruiksgemak: internet radio, DLNA en een remote app. 8) Zo zeer dat ik er vandaag luidsprekers bij ga halen. ;D Ik wilde er niet teveel aan uitgeven (dat kan altijd nog) en ze moesten er mooi uitzien, dus zijn het de volgende luidsprekers geworden in overleg met mijn dealer: 2 JBL CS680 2.1 sets plus 2 losse surround speakers. Daarmee heb ik dus meteen een 6.2 set staan. Ik ga uitproberen of het beter klinkt met een center en één surround back speaker of zonder center (zo speelde ik in het verleden altijd) met twee surround back speakers.

Edit: typo
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

modde239

Net een Sonos Beam zwart gekocht na de verkoop van mijn Philips Fidelio B5 soundbar....voor een erg mooie Black Friday prijs... ;D

En wow wat een geluid komt er uit deze kleine soundbar....en dat met de wetenschap dat hij nog goed in moet spelen....in de toekomst uitbreiden met 2x play 1...

J0ell

Quote from: modde239 on November 23, 2018, 14:17:17
Net een Sonos Beam zwart gekocht na de verkoop van mijn Philips Fidelio B5 soundbar....voor een erg mooie Black Friday prijs... ;D

En wow wat een geluid komt er uit deze kleine soundbar....en dat met de wetenschap dat hij nog goed in moet spelen....in de toekomst uitbreiden met 2x play 1...

Ook maar even misbruik van gemaakt  :pompom:
2x play:1 incl ophangbeugel voor 289€

Soundbar incl sub stonden al een tijdje.
(Mis mijn zuilen wel, kan sonos nooit aan tippen maar moest even inleveren door ruimtelijke omstandigheden :nopompom:)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

matsuba

Sinds afgelopen vrijdag trotse bezitter van een sony 55Kd-a1    :smile: . Films kijken is weer een feestje en elke keer als ik hem zie doe ik een klein dansje ;)

AlphaMale

Gister hebben ze bij mij de 55C8 van LG afgeleverd.

Was in eerste instantie huiverig over de beeldkwaliteit en motion blur (aangezien ik al jaren naar 2 plasma's kijk), maar ik ben aangenaam verrast.
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

knubbe

5x JBL 8330mkII

Na een hoop jaren alleen stereo, nu maar weer eens de stap naar surround :)
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

RvD

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PF 2 EVO - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

HarrieA


Raymen

en setje sonus faber venere 3.0 met bij passende centerspeaker
en wat kabels voor aan te sluiten (audioquest rocket 33)me happy
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld