Apple TV 4K HDR (5e generatie Apple TV)

Started by sprins, August 6, 2017, 23:58:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

treky22

Waar moet ik gaan shoppen voor een ATV, gewoon in de Apple shop?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

hifiman

Of de media markt... (om maar wat te noemen).

hifivogel

Alleen de 64GB is niet leverbaar, de 32GB volop.
audiostreaming sonos

TopGun2010

Nu Lord o t Rings en Hobbit, 6 films, voor 35 op iTunes
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Teejoo

Quote from: Nielsje on December 18, 2017, 22:19:14
Die optie had ik gevonden, maar welk pad/adres vul ik daar in? Het is gebaseerd op een Apple structuur.
Ik zie daar al gewoon het IP adres/naam van mijn windows server. En daarnaast ook nog de gedeelde Mezzmo mappen die toevallig ook op die server zitten. Maar je kunt volgens mij ook gewoon het IP adres invullen.

Nielsje

Quote from: Teejoo on December 22, 2017, 22:24:09
Ik zie daar al gewoon het IP adres/naam van mijn windows server. En daarnaast ook nog de gedeelde Mezzmo mappen die toevallig ook op die server zitten. Maar je kunt volgens mij ook gewoon het IP adres invullen.

Dat was inderdaad de trick. Het is gelukt  ;D
Epson TW9400 - Adeo Rugby Plus Tensio Grey 2 - Marantz SR5015 - R_volution Player One 8k - Teufel Theater 500 - Teufel 20 Mk2 - Teufel Reflekt

wrcveen

#431
deleted
| Sony VW 760 | Cinemascope 380 cm | Apple TV 4K | Sony Playstation 5 | Anthem MRX 1120 7.2.4 | Revel W990 | Revel W893 | 2x JBL Synthesis S1S-EX |

danielo

Quote from: hifivogel on December 19, 2017, 18:05:13
Alleen de 64GB is niet leverbaar, de 32GB volop.

Bij coolblue gewoon te koop gisteten besteld vandaag in huis.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

bigbro

vanmiddag geinstalleerd om te vergelijken met mijn app op de lg Oled 65c7. Eerste indruk: duidelijke verbetering van het beeld. Mijn vrouw riep het direct en dat zegt iets. Wel even de update installeren zodat niet alles naar Dolby Vision wordt gescaled.

treky22

Vrouwlief hier zei verkoop eerst je andere players maar.... [emoji53]

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

bigbro

Quote from: treky22 on December 24, 2017, 18:59:21
Vrouwlief hier zei verkoop eerst je andere players maar.... [emoji53]

misschien haar ook verkopen. marktplaats? ;D

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk

treky22

Quote from: bigbro on December 24, 2017, 19:24:12

Hahaha neeuh [emoji173]️

Komt goed. Van de week eens te koop zetten, m'n spelers

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

smacdab

3 jaar garantie bij een landelijke retailer.

hifiman

Quote from: treky22 on December 24, 2017, 18:59:21
Vrouwlief hier zei verkoop eerst je andere players maar.... [emoji53]
Met een beetje mazzel krijg je nog een goede  prijs....  voor je vrouw  :P

bigbro

Quote from: hifiman on December 25, 2017, 13:18:06
Met een beetje mazzel krijg je nog een goede  prijs....  voor je vrouw  :P
Moet ze wel een HDMI aansluiting hebben :hehe: :hehe:

hifiman

Hebben jullie ook problemen met de play/pause IR code met de nieuwe apple TV 4K in de netflix app (in Infuse app doet tie het wel) ?

Ik lees dit op remotecentral.com:
Be aware: I've had some funny quirks with the control of IR on the newer Apple TV's. While I was able to swap out my Apple TV III for the new model at home with no changes in programming (using Control4), I've had two customers with URC remotes where the original pause/play commands don't quite work from the CCP URC database.
You can navigate and select just fine off the menu, but once the video starts, you can't pause/play in certain apps like Netflix. The only way I could get it to work correctly was to use a previous gen Apple TV remote that has IR and learn the pause/play command into the remote.
This cost me a service call since I hadn't bothered to test pause/play in Netflix.

Helaas heb ik geen oude apple TV IR remote in huis om te testen of opnieuw inleren werkt.

treky22

Quote from: bigbro on December 25, 2017, 14:05:03
Moet ze wel een HDMI aansluiting hebben :hehe: :hehe:
Hé grapjassen [emoji23][emoji23]

Maar ff serieus, hopelijk gaat de verkoop snel van m'n spelers, zodat ik de ATV kan kopen.
Hopelijk komt eind deze week m'n nieuwe tv ook binnen.
Dan volgend jaar nog een receiver-vervanging, en de boel is compleet.

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

HereIsTom

Ik snap nog steeds het voordeel niet van ATV t.o.v. bijv. een Nvidia Shield TV?  :wacko:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

darkrunner


fasteddie


darkrunner

#445
zie daar geen voordeel tov de shield, de shield is even makkelijk in gebruik.
Nu als je alles van Aplle hebt is een ander verhaal maar android moet al lang niet meer onderdoen integendeel mensen die beweren van wel lopen achter op android gebied.

Let op ik zeg  niks negatiefs over de Apple player he, zeg het al maar op voorhand om fanboys niet de kast op te jagen.

fasteddie


Teejoo

Laatst noemde iemand een app waarmee hij muziek afspeelde op de Apple TV vanaf zijn NAS. Ik ben alleen kwijt in welk topic, maar vooral ook met welke app. Het was een korte naam uit misschien 3-4 letters? Dus als alternatief op de reguliere apple app. Het was niet Plex.

Iemand een idee?

treky22

Quote from: Teejoo on December 25, 2017, 19:23:18
Laatst noemde iemand een app waarmee hij muziek afspeelde op de Apple TV vanaf zijn NAS. Ik ben alleen kwijt in welk topic, maar vooral ook met welke app. Het was een korte naam uit misschien 3-4 letters? Dus als alternatief op de reguliere apple app. Het was niet Plex.

Iemand een idee?
Net MrMc tegengekomen (Kodi ripoff) en i.c.m. de Sio2 skin en op laten starten in "muziek" en albums is dit voor nu the way to go!
Zoals ik gewend ben van Kodi herkent MrMc al mijn muziek files en maakt er gewoon losse nummers van.

Enige jammere is dat je voor de volledige versie moet betalen, maar 7,99 is te overzien natuurlijk.

Dit stond een x aantal reacties terug.

Verstuurd vanaf mijn SM-T810 met Tapatalk

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

road rebel

Sinds gisteren heb ik er ook eentje; omdat ik het ging kriebelen na het horen van de talrijke updates sinds de lancering. Ik gebruik de Apple tv dus naast mijn Shield tv en stootte op een beperking van audio en ondertitels tegen in plex: ik heb telkens maar een audiospoor en een ondertitel; terwijl ik op de Shield wel meerdere audiosporen en vele ondertitels kan vinden. Klopt het dat plex op de Apple tv niet verder geraakt dan de standaardinstellingen? Of doe ik iets verkeerd?


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk