Apple TV 4K HDR (5e generatie Apple TV)

Started by sprins, August 6, 2017, 23:58:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

Quote from: anwa on January 15, 2019, 21:21:18
Heb ik goed begrepen dat Atmos nog niet wordt ondersteund door infuse?

ja
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

hifiman

Quote from: Rielplayer on January 16, 2019, 16:22:53
ja
Ligt overigens niet aan Infuse, maar aan mijnheer Apple die dit niet toelaat.

HarrieA

MrMc heeft het ondertussen wel voor elkaar met de laatste beta.

hifiman

Quote from: HarrieA on January 16, 2019, 18:42:23
MrMc heeft het ondertussen wel voor elkaar met de laatste beta.
En hoe doet MrMc dat dan?

HarrieA

#1004
Ik verwacht dat Infuse het deze maand met v6 ook zal hebben.
Zou me verbazen als ze dat dan niet uitgeplozen hebben hoe MrMc dat doet.



To get eac3/atmos, your receiver must support atmos. There is no setting to enable/disable. MrMC will detect the number of channels available. If the receiver is atmos enabled, the number of 'channels' reported is greater than 8. This is passthrough of eac3/atmos to your receiver.

papaleo

Quote from: HarrieA on January 16, 2019, 18:42:23
MrMc heeft het ondertussen wel voor elkaar met de laatste beta.
Ik kon deze mp nog niet en heb zojuist deze MrMc app op mijn atv 4k geïnstalleerd maar ik krijg er geen Atmos uit maar net zoals infuse geeft mijn versterker hier ook nog PCM-in aan.
Of is het alleen nog bij de beta uitvoering?
En hoe verkrijg ik deze beta (app) versie?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

HarrieA

Moet je voor inschrijven. Maar is al gesloten voor de 3.8 versie

ppeter

JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Marco66

Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

TopGun2010

Iemand ervaring met de Beats Studio 3 Wireless op de ATV4K? Hoe is het geluid met deze hoofdtelefoon bij films?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Tabcam

Quote from: TopGun2010 on February  5, 2019, 20:55:30
Iemand ervaring met de Beats Studio 3 Wireless op de ATV4K? Hoe is het geluid met deze hoofdtelefoon bij films?

Lijkt mij dat een Sony MX1000 mk3 en mooier speelt en een betere noise cancelation heeft vergelijkbaar qua prijs. De Beats ken ik niet, de Sony speelt erg prettig, voor mij zelfs al iets teveel bas :tongue2:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

TopGun2010

Dank tabcam, ik lees ook niet veel echt goede reviews over de Beats, maar vroeg mij af of de Apple W1 chip in de Beats toegevoegde waarde heeft icm de ATV.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Tabcam

Quote from: TopGun2010 on February  6, 2019, 06:51:04
Dank tabcam, ik lees ook niet veel echt goede reviews over de Beats, maar vroeg mij af of de Apple W1 chip in de Beats toegevoegde waarde heeft icm de ATV.

Je krijgt er een erg stabiele verbinding met relatief grote bewegingsruimte voor terug.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

ief

Hallo,
Ik dacht dat het al eens ter sprake is gekomen maar kan het niet zo direct terug vinden.

Ik wens over te schakelen naar nfuse pro zodat ik ook 1080p filmpjes kan zien. Dat lukt blijkbaar niet met de standaard versie want dan krijg ik prompt de boodschap dat ik moet upgraden.

Nu meen ik mij te herinneren dat je moet opletten hoe je pro versie aankoopt om zeker upgrades in de toekomst te verkrijgen. Klopt dit. Hoe kan ik het beste de pro versie aankopen? Gewoon via de apple tv?

bedankt


road rebel

Als ik mij het goed herinner: je hebt de infuse abonnement (je koopt de app niet maar huurt die), je hebt de "lifelong" aanschaf (dat is vermoedelijk een drie-viertal major upgrades, Vb 2.0, 3.0, 4.1 enz) en dan heb je de eenmalige aankoop waarbij je de huidige versie koopt met minor upgrades (vb5.1, 5.2 enz). Ik zich is het duidelijk aangegeven hoor!

ief

Ok,
opties die ik kan vinden zijn
Infuse Pro - Yearly 9,99 €
Infuse Pro - Monthly 0,99 €
Infuse Pro - Lifetime 54,99 €
Infuse Pro 16,99€
Die laatste optie zi ik niet op de apple TV, wel op itunes.

Welke versie hebben jullie?

Bedankt

TopGun2010

De jaarlijkse, werkt goed en je krijgt altijd de nieuwste versie
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

road rebel

#1017
Ik heb de pro van 16,99€, omdat ik ervan uit ging dat ik pas een nieuwe na 2jaar ten vroegste zou kopen (zo vaak updaten die nu ook weer niet), dus goedkoper dan maandelijks of jaarlijkse abonnement.

Je hebt twee apps die je kan downloaden in de app store: de ene is gratis (en je neemt een abonnement of een lifelong als "in app" aanschaf), de andere moet je kopen.

Ter info: Lifelong heb ik niet gekocht omdat ik vrij vaak van streamer verander, het zou zomaar kunnen dat ik over een jaar geen Apple tv meer heb.

ief

Quote from: road rebel on March 11, 2019, 15:20:40
Ik heb de pro van 16,99€, omdat ik ervan uit ging dat ik pas een nieuwe na 2jaar ten vroegste zou kopen (zo vaak updaten die nu ook weer niet), dus goedkoper dan maandelijks of jaarlijkse abonnement.

dan best nog even wachten tot the v6 uit is?

HarrieA

#1019
Ik betaal 5,49 voor jaarlijks PRO.

Wat is het verschil met die 9,99jaarlijks PRO?

Die van 16,99 is de versie die je koopt, bv versie 6, daar krijg je dan alle updates voor. Maar wanneer 7 uitkomt moet je weer kopen dacht ik.

ief

Quote from: HarrieA on March 11, 2019, 20:29:28
Ik betaal 5,49 voor jaarlijks PRO.

Hoe kom jij aan die prijs? Die vind ik nergens terug.
Was dat misschien een promotie?

TopGun2010

Dat is een oude prijs, als je pro in het verleden hebt genomen hou je deze prijs. Ik zit ook lager dan de huidige prijzen.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

ief

ah ok ... weten jullie wanneer v6 uitkomt?
is wat vaag op hun site

edwin99

Dit zeggen ze zelf erover

Update 3/11/19: Infuse 6 will be available in late March 2019.
TV: LG OLED 65" - Sonos Arc - PS5 - Apple TV 4K
Cinema: Yamaha RX-A2080 - Monitor Audio Radius met KEF T301 (Atmos) - SVS PC-2000 - Apple TV 4K - Epson EH-LS11000W  - Kingpin VFS240 Spanscherm

ief

dus effe wachten en de v6 kopen voor 16,99 (voor zover de prijs niet verandert)
of nu gewoon een jaar abo nemen ...